Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Laatst bewerkt:
Intouchables gezien.

Een film gebaseerd op waar gebeurd verhaal. Vond het een erg mooie film die realistisch is en vooral een feel good movie is.

Verhaal is simpel zonder twists en redelijk voorspelbaar. Geen dure explosies of achtervolgingen, geen gekke dingen, gewoon conversaties en leuke beelden met af en toe leuke muziekjes eronder. Acteerwerk is ook heel degelijk en overtuigend. De humor is ook prima.

Voor mij persoonlijk vond ik dat het iets boeiender kon, misschien zelfs ietsje meer drama, onvoorspelbaarheid of spanning nog. Maar dat is het verschil tussen de Franse en Amerikaanse film denk ik. Ik hou het bij een 8/10.

Mijn vader zette deze film op voor de familie eind vorig jaar en zei dat het om een goede film ging. Hij had de dvd van een van zijn vrienden gehad. Toen ik het begin zag, dacht ik dat het om een saaie film ging, vol met slaapverwekkende scenes. Maar heb me erop verkeken. Ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren, behalve dat het om een hele goede film ging.

Het is geen komische film waar je hard op moet lachen (dacht ik), maar meer een glimlach op je gezicht en is inderdaad een feel-good movie.

Zeker een 8 waard, zo niet meer.

Laatst bewerkt:
Ik zal hier ok is een mening geven van wat recente films... Sommige zijn hier idd wel vlug tevreden.

Oblivion 5/10
Star trek into darkness 7,5/10
Now you see me 6/10
Pain and gain 5,5/10

Weekend at Bernie's (1989)

'Twee jongemannen ontdekken fraude binnen het bedrijf waarvoor ze werken en melden dit aan de directeur, Bernie. Hij is echter zelf schuldig en nodigt de twee uit voor een weekendje in zijn strandhuis om ze daar uit de weg te ruimen. Bij het strandhuis aangekomen blijkt Bernie zelf vermoord te zijn. De twee weten niet wat ze moeten doen en besluiten net te doen of Bernie nog leeft en nemen hem overal mee naar toe. De moordenaar, denkend dat zijn poging mislukt is, blijft proberen Bernie te vermoorden.'

Andrew McCarthy vond ik niet bepaald goed acteren en Jonathan Silverman deed het prima, maar niet fantastisch.
Het verhaal op zich is geinig, maar de uitvoering had leuker en beter gekund. Het zeulen met het lijk was wel erg leuk gedaan :D, maar veel meer dan dat heeft de film helaas niet te bieden. Had er meer van verwacht.

Een okay film.

Cijfer: 6

Laatst bewerkt:
The Tall Man

When her child goes missing, a mother looks to unravel the legend of the Tall Man, an entity who allegedly abducts children.

* Vage plotwendingen dus je moet wel opletten. En Jessica Biel is natuurlijk altijd leuk om naar te kijken. Maar in deze
film vond ik het net allemaal wat minder. IMDB geeft 6. Rechtvaardige score ook.

Forces Spéciales (2011) Hier kon ik nou van genieten!

The Iceman (2012)

The true story of Richard Kuklinski, the notorious contract killer and family man. When finally arrested in 1986, neither his wife nor daughters have any clue about his real profession.

hier wacht ik dus al zolang op, nu zie ik dat er een goede versie van is.

The Iceman (2012)

The true story of Richard Kuklinski, the notorious contract killer and family man. When finally arrested in 1986, neither his wife nor daughters have any clue about his real profession.

En waar is de review?

The Iceman (2012)

8.5

met feiten die echt gebeurd zijn, ook over roy demeo en de gambino crime family.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Conjuring

Stuk beter dan Paranormal Activity, echt constant enge zaken die je ziet en die gebeuren.., maar weinig tijd om even op adem te komen daardoor, dus wel vrij over the top. Maar desondanks wel zeker 1 van de betere horrorfilms, mss wel de meest angstaanjagende horrorfilm die ik al gezien heb (tranen kwamen vaak in m'n ogen). 7,5/10

Dan denk ik dat de examens en de isolatie mijn gedachtegang hebben verdoet :o

Terug
Naar boven