crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The American (2010)
George Clooney als eenzame huurmoordenaar, die coïtust met prostituees. Het verhaal is sterk, acteerprestaties hadden mij niet teleurgesteld, en het is mooi gefilmd. Van mij krijgt hij een 8.
Life of Pi (2012) zo net in 3D gezien.
Is duidelijk niet mijn film, maar wel leuk voor een keertje...
Visueel schitterend gedaan en er werd ook zeer zeker overtuigend geacteerd. Kent wel wat saaie momenten aangezien de film grotendeels afspeelt op de boot.
Op IMDB een 8,1 en moviemeter een 7,3
Heb net deze gekeken The Blind Side, vond het best goed voor een drama. Ik kijk nooit drama's, maar deze was eigenlijk heel interessant. Zeker kijkje waard als je niet gezien hebt.
http://www.imdb.com/title/tt0878804/
After graduating from Emory University, top student and athlete Christopher McCandless abandons his possessions, gives his entire $24,000 savings account to charity and hitchhikes to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters that shape his life.
Het verhaal van life op pi vond ik persoonlijk slecht, maar de beelden waren echt fantastisch. Had hem in 3D gezien, in de bios.
), en toen Pie 'iemand' wilde redden met een roeispaan, zag hij heel laat dat het een tijger was. Ook een scene op dat eiland waar de tijger een stokstaartje at midden tussen de andere stoktaartjes en ze rende niet weg.Het verhaal van life op pi vond ik persoonlijk slecht, maar de beelden waren echt fantastisch. Had hem in 3D gezien, in de bios.
Ook had ik een kleine moeite met het acteren van Rafe Spall (zijn gezichtsuitdrukking klopte niet altijd, was 1x zelfs lachwekkend terwijl dat absoluut niet de bedoeling van de film was)

De schrijver aan wie het verhaal wordt verteld nogal vervelend. Of het komt door de dialogen of door het acteren van die man. De manier van vragen leek meer op een verhoor dan op nieuwsgierigheid.
Hier moest ik dus om lachen: de schrijver leek totaal geen interesse in Pie's zijn emotionele verhaal te hebben (het kan me werkelijk aan me reet roesten), maar deed alsof hij het wel interesseerde uit respect.visueel aantrekkelijke film maar zonder een echt heel boeiend verhaal.
van het sentimentele gedoe op het einde van de hoofdrolspeler kreeg ik trouwens kippenvel op de verkeerde manier, was bijna lachwekkend en ook van het acteerwerk van de jongere Pi was hier en daar klungelig, om maar over de onnozele reporter te zwijgen.
Zo zag ik het hehe, maar in de film moest hij natuurlijk emotioneel doen en meeleven met Pie, maar dat kwam echter niet naar voren. Althans, niet in een paar scenes. 
Vind het een redelijk spannende en vooral een sfeervolle film. De vampieren zagen er ook goed uit en het acteren was ook goed gedaan. Alleen een beetje jammer dat er weinig gevechten waren... Wel genoeg vampieren gezien die de mensen aten maar die dus niks terugdoen.
Prima film om af en toe eens te bekijken.
Cijfer: 7 / 7+
Vind het een redelijk spannende en vooral een sfeervolle film. De vampieren zagen er ook goed uit en het acteren was ook goed gedaan. Alleen een beetje jammer dat er weinig gevechten waren... Wel genoeg vampieren gezien die de mensen aten maar die dus niks terugdoen.
Prima film om af en toe eens te bekijken.
Cijfer: 7 / 7+
Misschien dat Vampires (1998) wat meer voor jou is, met James Woods?
Heb hem gezien maar vond hem niet zo veel aan. Irriteerde me best wel aan de acteerprestaties van die Michael Oher. Heb hem daarom ook niet afgekeken, misschien toch maar is een keer doen.
On:
Into the wild
Adventure | Biography | Drama -
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kon het niet beter verwoorden dus van IMDB:
Echt een erg goede film. De film is zeker niet voor iedereen weggelegd, maar voor degene die de wereld op een andere manier willen "ervaren" is dit echt een aanrader.
Het slot is nagenoeg perfect en had in mijn optiek niet beter gekund.
Cijfer : 8.0 (IMDB: 8.2)
The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Heb de film in de bios gezien een tijd geleden en kan me helemaal vinden in de bovenstaande quotes. De 3D beelden viel behoorlijk tegen. Er was nauwelijks diepte en vond het geen helder beeld hebben zoals we wel eens in films zien. Zoals in Avatar.
Over de film. Het eerste uur is saai en voegt nauwelijks wat toe. Het had makkelijk in een half uur of korter gekund en dat had de film veel beter gedaan. Het lijkt inderdaad op tijdrekken om weer een lange film te produceren.
Daarna begint de actie maar dan ook echt goed en vond het sindsdien erg leuk om naar te kijken.
Een cijfer geven is heel moeilijk i..v.m. de slechte 3D effecten en het lange saaie stuk wat het cijfer veel minder maakt.
De tweede keer vond ik het saaie stuk minder saai.Dit doordat de verwachtingen bij de eerste keer redelijk hoog waren. De tweede keer ben je erop berekend.
Tweede quote komt niet van mij denk ik. Persoonlijk vond ik het wel een goeie film (behalve dan het 3D en het highframerate gedoe).