Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Prisoners

Bioscoop waardig. Waar voor je geld want het is best een lange zit. Het was een goed verhaal met meeslepende emoties. Vond daarin tegen dat er sommigen dingen wat onduidelijk waren. Maar des ondanks een 8/10

Zo net Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) gekeken, al heb ik nog 1 uur te goed. Ik kijk het morgen verder.

De eerste 1,5 uur is nogal saai en dat komt doordat we de scenes al eerder hebben gezien, in de vorige delen. Veel dezelfde acteurs komen er in voor en doen weer hun eigen ding maar dan minder leuk. Ook nieuwe acteurs er in en een aantal er uit om vervolgens dezelfde functie te vervullen. Nergens vernieuwend dus. Het andere half uur is 'nieuw' en iets leuker, maar meer ook niet.

Al met al best een saaie bedoening en een overbodige film uit de reeks.

Cijfer: rond de 6+ aangezien ik het einde nog niet heb gezien.

Laatst bewerkt:
Orc wars (2013)

orc-wars.jpg

A battle-weary ex-Special Forces Operative buys a ranch in remote American West to flee from the world, and encounters a strange series of trespassers, including a beautiful elf princess and a Native American mystic and Orcs. When the Orcs invade his property, John must give up his isolation to become a hero, before the Orcs unleash their dragon god on our world.

Verwachtte heel veel van deze film toen ik de naam zag, een soort films als LOTR, maar jezus, wat een teleurstelling... Amateuristisch camera- en acteerwerk, hier wordt ook nog eens het hele verhaal van LOTR verkracht door ineens één of andere lul die zogenaamd 'de wizard' is met een mitrailette de orcs te laten neerknallen in minuut 4 van de film, heb hem dan ook meteen afgezet in minuut 4.

Y U DO DIS??

Personal score: 0/10
IMDB-score: 3,6/10

Orc wars (2013)

orc-wars.jpg

A battle-weary ex-Special Forces Operative buys a ranch in remote American West to flee from the world, and encounters a strange series of trespassers, including a beautiful elf princess and a Native American mystic and Orcs. When the Orcs invade his property, John must give up his isolation to become a hero, before the Orcs unleash their dragon god on our world.

Verwachtte heel veel van deze film toen ik de naam zag, een soort films als LOTR, maar jezus, wat een teleurstelling... Amateuristisch camera- en acteerwerk, hier wordt ook nog eens het hele verhaal van LOTR verkracht door ineens één of andere lul die zogenaamd 'de wizard' is met een mitrailette de orcs te laten neerknallen in minuut 4 van de film, heb hem dan ook meteen afgezet in minuut 4.

Y U DO DIS??

Personal score: 0/10
IMDB-score: 3,6/10

lol hoe kan je nou van zo'n z film iets verwachten als je imdb cijfer bekijkt had.

Man of Tai Chi (2013)

A young martial artist's unparalleled Tai Chi skills land him in a highly lucrative underworld fight club.

man_of_tai_chi_ver2_xxlg.jpg

Film begint al meteen met een vechtscène, zoals het hoort bij dit soort films. Vechten ziet er allemaal realistisch uit etc, goed acteerwerk, mooie film !!

IMDB-score: 6,2/10
Personal score: 7,1/10

Predator en Predator 2 nu op RTL7 trouwens voor de liefhebbers!

After Earth (2013)

A crash landing leaves Kitai Raige and his father Cypher stranded on Earth, a millennium after events forced humanity's escape. With Cypher injured, Kitai must embark on a perilous journey to signal for help.

Na een eerste mislukte poging om deze film te kijken toch nog maar eens geprobeerd, als je blijft opletten best wel een goede film, misschien wat te weinig actie voor dit type film maar overall goed.

IMDB-score: 4,9/10
Personal score: 6,1/10

Pacific Rim (2013)

Weet niet echt wat ik er van moet vinden.. Beetje voorspelbaar, vooral het drama gedeelte. Soms zo erg, dat het gewoon begon te irriteren. Terwijl dit wel mijn type film is, geek out zoals bij Transformers. Guillermo del Toro (Hellboy, El laberinto del fauno) zijn regisseur stijl is duidelijk anders dan die van Michael Bay, dat is denk ik het grote verschil. De FX zijn uitmuntend.

IMDB score: 7.5/10
Persoonlijke score: 6.5/10

Pacific Rim (2013)

Weet niet echt wat ik er van moet vinden.. Beetje voorspelbaar, vooral het drama gedeelte. Soms zo erg, dat het gewoon begon te irriteren. Terwijl dit wel mijn type film is, geek out zoals bij Transformers. Guillermo del Toro (Hellboy, El laberinto del fauno) zijn regisseur stijl is duidelijk anders dan die van Michael Bay, dat is denk ik het grote verschil. De FX zijn uitmuntend.

Mááshell

noo maashel

Mako_Official_Profile.jpg

2-guns-0a.jpg

Leuke buddy film, verhaal is aardig opgezet en er is een goede chemie tussen de Denzel en Mark W.

7/10

Foute post

Iemand rush al gezien?

Pacific Rim (2013)

Lol 10 minutes in en het is nu al de grootste flater die ik in tijden hebq gezien. Dit wordt lachen.

Edit: is dit satire?

Laatst bewerkt:
Ik ga eens only god forgives kijken.

Lol 10 minutes in en het is nu al de grootste flater die ik in tijden hebq gezien. Dit wordt lachen.

Edit: is dit satire?

Ik heb de film al een paar dagen op de pc staan maar de trailer en het concept van de film alleen al zijn zo idioot dat ik de moed niet vind deze film eens een kans van 5 min te geven;

Ik heb de film al een paar dagen op de pc staan maar de trailer en het concept van de film alleen al zijn zo idioot dat ik de moed niet vind deze film eens een kans van 5 min te geven;

Ik ben achteraf wel blij dat ik het niet in de bios heb gezien.. Ik had in 2012 al de eerste trailer gezien, maar verder gewoon geduldig gewacht. Beetje zelfde niveau als Battleship eigenlijk, alleen iets betere FX..

Laatst bewerkt:
ik vond pacific rim wel lekker om naar te kijken

Hangover 3 gezien. Een vijfje voor de moeite maar dit derde deel had niet gemaakt hoeven te worden. Nu kan ik Galifianakis toch al amper uitstaan maar in dit derde deel is hij nog een stuk irritanter geworden. De grote rol voor Ken Jeong draagt ook weinig goeds bij. Als sidekick was hij nog wel te pruimen maar in 1 van de belangrijkste rollen wordt hij al snel rete irritant.

De film wordt ook bijna nergens echt leuk. Het stuk met nog zo'n amper grappige actrice (Melissa McCarthy) is 1 van de dieptepunten in de trilogie.

Terug
Naar boven