Musclegrow
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Orc wars (2013)
![]()
A battle-weary ex-Special Forces Operative buys a ranch in remote American West to flee from the world, and encounters a strange series of trespassers, including a beautiful elf princess and a Native American mystic and Orcs. When the Orcs invade his property, John must give up his isolation to become a hero, before the Orcs unleash their dragon god on our world.
Verwachtte heel veel van deze film toen ik de naam zag, een soort films als LOTR, maar jezus, wat een teleurstelling... Amateuristisch camera- en acteerwerk, hier wordt ook nog eens het hele verhaal van LOTR verkracht door ineens één of andere lul die zogenaamd 'de wizard' is met een mitrailette de orcs te laten neerknallen in minuut 4 van de film, heb hem dan ook meteen afgezet in minuut 4.
Y U DO DIS??
Personal score: 0/10
IMDB-score: 3,6/10
lol hoe kan je nou van zo'n z film iets verwachten als je imdb cijfer bekijkt had.
MááshellPacific Rim (2013)
Weet niet echt wat ik er van moet vinden.. Beetje voorspelbaar, vooral het drama gedeelte. Soms zo erg, dat het gewoon begon te irriteren. Terwijl dit wel mijn type film is, geek out zoals bij Transformers. Guillermo del Toro (Hellboy, El laberinto del fauno) zijn regisseur stijl is duidelijk anders dan die van Michael Bay, dat is denk ik het grote verschil. De FX zijn uitmuntend.
IMDB score: 7.5/10
Persoonlijke score: 6.5/10
Pacific Rim (2013)
Weet niet echt wat ik er van moet vinden.. Beetje voorspelbaar, vooral het drama gedeelte. Soms zo erg, dat het gewoon begon te irriteren. Terwijl dit wel mijn type film is, geek out zoals bij Transformers. Guillermo del Toro (Hellboy, El laberinto del fauno) zijn regisseur stijl is duidelijk anders dan die van Michael Bay, dat is denk ik het grote verschil. De FX zijn uitmuntend.
IMDB score: 7.5/10
Persoonlijke score: 6.5/10
Lol 10 minutes in en het is nu al de grootste flater die ik in tijden hebq gezien. Dit wordt lachen.
Edit: is dit satire?
Ik heb de film al een paar dagen op de pc staan maar de trailer en het concept van de film alleen al zijn zo idioot dat ik de moed niet vind deze film eens een kans van 5 min te geven;