Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

zaterdag even lucie and the sky with diamonds kijken
erg goede film volgens mij
en maandag sophie shule? schule?
draait in het filmhuis is ook redelijk goed volgens mij
laast ook nog lola rent gekeken
erg vreemde film met rare plot krijgt een 6/10 van mij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
?? ik begrijp niets van je eerste 4 lines

lola rennt is toch wel een culthit geworden, die ik nog steeds graag wil zien!

vreemde film met raar plot huh? misschien nogmaals kijken (of er juist een aantal jaar mee wachten)

• #1.223
Vond Moonlight Mile wel een aardige film, een goede Dustin Hoffman, maar die Downie Darko zie ik persoonlijk toch minder graag. Zeker zitten er een aantal geweldige scenes in.
verder een oke verhaal dat voor de nodige drama zorgt, gelukkig niet te veel tearjerkers, al lijken die scenes vaak onvermijdelijk in dit soort films.

grootste pluspunt is de muziek, Dylan, Van Morrison... top.

6je en een puntje extra voor de muziek maakt een nette 7 :)

2 weken geleden four Brothers zitten kijken...

Stoere actie film!! :D

er draaien hier een paar klassiekers, is er eentje aan te raden, Zoutzak?

Le salaire de la peur (Wages of Fear) - Henri-Georges Clouzot
Glimlach van een zomernacht (Sommarnattens leende) – Ingmar Bergman
Cet obscur objet du désir – Luis Buñuel

mvg

• #1.227
damn die eerste wil ik heel graag zien (tevens mijn aanrader) waar draait ie dan?

DBC01 zei:
-21 Grams (voor de mensen die van onderlegde films houden met goed acteerwerk) WAT een film!!! Wil nog steeds de soundstrack ervan hebben!
De film die hier al 5 maanden ligt en die ik nog steeds moet gaan zien:
Inderdaad. super goede film.

Maaarrrrr de beste film aller tijden blijft imho wel Memento :) Al paar keer gezien en verveelt nog niet :p

• #1.229
Van de week heb ik One million dollar baby gezien! Echt een drama film, meer een vrouwen film denk ik, als ik zo eens naar de tranen van mijn vriendin keek!
Film komt wat langzaam op gang maar krijgt toch een 7 van me!

Ik ga zo "Team America" kijken op verzoek van vele hier, wat blijkt nu zijn het poppen!!!:D

Zal straks ff zeggen wat ik ervan vond!!!

Greenstreet Hooligans gezien.

Zeer vette film, adrenaline spuit door je aderen met deze film! :D

Peoples zei:
Greenstreet Hooligans gezien.
Zeer vette film, adrenaline spuit door je aderen met deze film! :D
Idd, zekers een vette film! Ik heb gister nog maar een keer The longest yard gekeken. Ik blijf het een topper vinden (als ik het alleen al omdat ik worstel fan ben en er 3 worstelaars in spelen :D).

goeie films vond ik
cinderella man
brothers grimm
four brothers
the longest yard
transporter 2
wedding crashers
ray
vet hard
hostage
the skeleton kye
million dollar baby
mr and mrs smith
the pacifier
the island.
Dat zijn de films die ik de laatste weken heb gezien en die wel het kijken waard zijn.

• #1.236
is zo ongeveer de release-lijst van 2005 ? :D

Zaterdag the Exorcist nog eens gekeken. Blijf het echt een super vette film vinden, lekker sfeertje zit er aan. 8,5.

Daarna Charlie and the Chocolate Factory gezien. Zeker een leuke film maar had er wat meer van verwacht. Een 7+.

Gisteren A Simple Plan gehuurd. Vond het zeker wel een boeiende film die bij tijd erg spannend was. Een 8-

Ja ben wel een beetje filmverslaafd ;). Kijk gewoon elke avond er eentje met wat popcorn wat bier lekker relaxed op de bank. Wat wil je nog meer he.

• #1.239
Rob G zei:
Zaterdag the Exorcist nog eens gekeken. Blijf het echt een super vette film vinden, lekker sfeertje zit er aan. 8,5.
Daarna Charlie and the Chocolate Factory gezien. Zeker een leuke film maar had er wat meer van verwacht. Een 7+.
Gisteren A Simple Plan gehuurd. Vond het zeker wel een boeiende film die bij tijd erg spannend was. Een 8-
haha toevallig gister ook A Simple Plan gehaald, vond em echter wel tegenvallen. Compleet ongeloofwaardig, lachwekkend bijna! al met al wel vermakelijk door de mooie setting (doet denken aan Fargo) en natuurlijk BillyBob. 6/10

nog een goede film is
after the sunset met die ex james bond vent. wel grappig.

charlie is ind. ook wel geen goede film maar dat is dan vooral dankzij johnnie dep.

Terug
Naar boven