spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vond hem ook vrij sterk.Peoples zei:2 weken geleden four Brothers zitten kijken...
Stoere actie film!!![]()
Inderdaad. super goede film.DBC01 zei:-21 Grams (voor de mensen die van onderlegde films houden met goed acteerwerk) WAT een film!!! Wil nog steeds de soundstrack ervan hebben!
De film die hier al 5 maanden ligt en die ik nog steeds moet gaan zien:
Al paar keer gezien en verveelt nog niet 
Mr. B.I.G. zei:Ik ga zo "Team America" kijken op verzoek van vele hier, wat blijkt nu zijn het poppen!!!![]()
Zal straks ff zeggen wat ik ervan vond!!!

Idd, zekers een vette film! Ik heb gister nog maar een keer The longest yard gekeken. Ik blijf het een topper vinden (als ik het alleen al omdat ik worstel fan ben en er 3 worstelaars in spelenPeoples zei:Greenstreet Hooligans gezien.
Zeer vette film, adrenaline spuit door je aderen met deze film!![]()
).haha toevallig gister ook A Simple Plan gehaald, vond em echter wel tegenvallen. Compleet ongeloofwaardig, lachwekkend bijna! al met al wel vermakelijk door de mooie setting (doet denken aan Fargo) en natuurlijk BillyBob. 6/10Rob G zei:Zaterdag the Exorcist nog eens gekeken. Blijf het echt een super vette film vinden, lekker sfeertje zit er aan. 8,5.
Daarna Charlie and the Chocolate Factory gezien. Zeker een leuke film maar had er wat meer van verwacht. Een 7+.
Gisteren A Simple Plan gehuurd. Vond het zeker wel een boeiende film die bij tijd erg spannend was. Een 8-