Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
robocop zei:
Ja ben wel een beetje filmverslaafd ;). Kijk gewoon elke avond er eentje met wat popcorn wat bier lekker relaxed op de bank. Wat wil je nog meer he.
Maar als je zoveel films kijkt, kijk je dan ook wel iets minder recents?

Want de lijst die je geeft bestaat wel uit een aantal goede films, maar een aantal vallen gewoon in het niets bij hetgeen al gemaakt is, en voegen eigenlijk weinig tot niets toe.

bijv; vond je cinderella man goed, kijk dan eens naar de classic Raging Bull en dikke kans dat je die nog veel beter vind ;)

ZoutZak zei:
haha toevallig gister ook A Simple Plan gehaald, vond em echter wel tegenvallen. Compleet ongeloofwaardig, lachwekkend bijna! al met al wel vermakelijk door de mooie setting (doet denken aan Fargo) en natuurlijk BillyBob. 6/10

Mja bepaalde dingen waren natuurlijk wel een beetje van 'waarom doe je dat nou in hemelsnaam?', voornamelijk de 'slimmere' oude broer deed nogal eens wat rare dingen. Maar al met al vond ik het zekers een erg vermakelijke film.

ja wat oudere films die ik wel goed vind en redelijk onbekend zijn bijv.

A man who would be king is een oude klassieker met sean connery. Goeie film.
Great balls of fire vind ik ook leuk met dennis qauid over het leven van jerry lee lewis.
spartacus natuurlijk ook een klassieker.
a night at the roxbury is ook een relatief onbekende film maar wel erg grappig.
de films van theo van gohg zijn meestal ook wel goed zoals cool en 06/05
de films van tim burton zijn ook meestal wel goed hij werkt altijd samen met johnnie depp. Denk aan bijv. sleepy hollow.
Bijna alle films van mel gibsen zijn ook wel goed.

verder kom ik even nergens op aangezien ik hier (studentenkamer) alleen maar nieuwe films heb staan

• #1.244
robocop zei:
A man who would be king is een oude klassieker met sean connery. Goeie film.
die ga ik onthouden!

Vanavond Assault on precinct 13, jammer dat ik niet eerst het origineel van John Carpenter kan zien. toch maar proberen!

A beautiful mind gezien gisteravond, uberfilm! 8/10
Shawshank Redemption eergister gezien, ook heel mooi. 8/10
Gisteravond ook nog The Interpeter gezien, het verhaal is opzich wel mooi maar slaat ook eigenlijk ook totaal nergens op. 5.6/10 nét iets meer dan een voldoende.

Gister Skeleton key gezien, had er meer van verwacht maar het einde maakte een hoop goed 7/10

En afgelopen weekend toch nog maar ff naar schnitzel paradijs gegaan, best een lache film. Sommige scene's waren echt grappig. 8/10

Net 'Hostage' gekeken, met oa Bruce Willis.

Typische Willis film, goed verhaal en goed uitgewerkt. 7.5/10.

heeft iemand al lord of war, sound of thunder, flightplan of snapped gezien ???want die krijg ik morgen.

• #1.249
nopez, heb wel nog wat 'nieuws' gekeken in de vorm van Assault on precinct 13.

Licht vermakelijk, het was allemaal heel belabberd en ongeloofwaardig.
5/10 dus

ik had veel liever het origineel gezien uit '76

• #1.250
vanavond 06/05 op tv, en morgen the shining (zonder reclame) :thumbs:

• #1.251
Damn, wat was the Shining weer geweldig mooi!
Nicholson is echt onvergetelijk.

9/10

• #1.252
deze week gekocht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een geweldig mooie editie; ga ik vanavond mn ouwe blijmaken met Claudia Cardinale :D

• #1.253
mag dan niet ontbreken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel heb je voor die collectors edition neergeteld Zoutzak. Ik ben ook van plan deze te gaan halen.

• #1.255
9 euro bij media markt.

8,33 bij FRS als je er nog 2 bijneemt. (3 voor 25)

Eergister die Hooligans film gezien met dat ventje van LOTR. Best wel een vette film. Ook al was het eerste half uur niet echt geweldig. En ik vraag mij af in hoeverre die Engelse hooligans echt zo gek zijn. Alleen niet echt een film om met vrouwen te kijken, altans, mijn vriending geeft geen reet om voetbal, en die zag dus al helemaal niet in waarom sommige figuren het nodig vinden om voor hun club te vechten.

Ik heb maar weer eens een wat oudere film uit de kast getrokken. Gister Blade en Bad Santa gekeken.

Ik vind Wesly Snipes altijd wel goed acteren en de actie in Blade was ook erg vermakelijk maar meerdere malen zag je gewoon in vechtscenes dat ze elkaar bij lange na niet raken en dan wil ik het niet eens hebben over die actervolging van die agent in zijn politie auto. Dat was een minpuntje imo...7/10

Bad Santa heb ik al een paar keer gezien maar blijf ik erg grappig vinden. Het is wel een "domme" film want een verhaal is ver te zoeken maar die Billy Bob en die midget zijn zo grappig :D Veel gescheld maar het past wel goed in de film. En dat kind en zijn oma sporen al helemaal niet :D Blijft lachen :D 7/10

Haha, je bedoelt toch in die achtervolgings scene bij Blade dat alles versneld is enzo, ik zag daar ook de diepere zin niet van

Guido20 zei:
Eergister die Hooligans film gezien met dat ventje van LOTR. Best wel een vette film. Ook al was het eerste half uur niet echt geweldig. En ik vraag mij af in hoeverre die Engelse hooligans echt zo gek zijn. Alleen niet echt een film om met vrouwen te kijken, altans, mijn vriending geeft geen reet om voetbal, en die zag dus al helemaal niet in waarom sommige figuren het nodig vinden om voor hun club te vechten.
Goeie film ja :D En dat hoewel ikzelf ook geen **** geef om voetbal :rolleyes: Dat is ook niet nodig om in te zien dat mensen (vooral Engelsen staan daar bekend om) in staat zijn om te vechten voor hun club. Voor Engelsen is voetbal ALLES. Zag laatst een docu over Engelse hooligans en ik zag erg veel overeenkomsten in de film. 1 ding weet ik wel, ik zou ze niet graag tegenkomen want die Engelse hooligans hebben losse handjes en hebben niet per se een reden nodig om je te slaan :D

Haha! :D ja die scene ja! Dan heb je de hele film zoiets van: Cool! En dan krijg je dat...afknappertje..

Terug
Naar boven