XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Goeie film ja En dat hoewel ikzelf ook geen **** geef om voetbal Dat is ook niet nodig om in te zien dat mensen (vooral Engelsen staan daar bekend om) in staat zijn om te vechten voor hun club. Voor Engelsen is voetbal ALLES. Zag laatst een docu over Engelse hooligans en ik zag erg veel overeenkomsten in de film. 1 ding weet ik wel, ik zou ze niet graag tegenkomen want die Engelse hooligans hebben losse handjes en hebben niet per se een reden nodig om je te slaan
Duitse hooligans trouwens ook niet. Ik was een paar jaar geleden op excursie geweest naar Berlijn. En toen stonden we met een paar mensen savonds op een of ander station. We waren die avond uitgeweest en hadden wel een aardig Duits biertje genuttigd. Toen kwam der hele grote groep mensen uit een trein, en een paar van die gasten hadden een Hertha BSC shirt aan. Dus 1 van die mensen uit mijn klas riep met zijn lamme hoofd 'Heeee Herta Bsc' en begon daarna nog een beetje 'Herta, Herta' te roepen. Bleek dat Herta Bsc die avond genadeloos was afgedroogd dus konden die supporters het waarschijnlijk niet echt appricieren dat er een paar dronken Nederlandse ventjes de naam van hun club stonden te scanderen. Het gevolg was dat er een paar van mijn klasgenoten alle hoeken van het station gezien hebben. En ik (toendertijd 1.90, ongeveer 62 kilo) heb daar echt het wereld record op de 100 meter gelopen, en dan nog van een trap naar beneden ook.....
Maarja, ik dwaal een beetje af, films enzo ging het toch over :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Batista zei:
Bad Santa heb ik al een paar keer gezien maar blijf ik erg grappig vinden. Het is wel een "domme" film want een verhaal is ver te zoeken maar die Billy Bob en die midget zijn zo grappig :D Veel gescheld maar het past wel goed in de film. En dat kind en zijn oma sporen al helemaal niet :D Blijft lachen :D 7/10
geweldige film, echt onverwachts in de bioscoop in tijden niet zo hard moeten lachen.

owja en Once upon a time in the west, was weer fabelachtig mooi.... claudia cardinale... zucht :D

Bad Santa gister ook even gezien.

Shit happens when you party naked :D

Gisteren flightplan en the 40 year old virgin liggen kijken.

Flightplan is op zich wel een goeie film omdat je gaat denken dat ze spoken ziet maar de clue vond ik erg jammer...

40 year old virgin is weer meer van hetzelfde, beetje in de trand van American Pie enz. vermakelijk!

Guido20 zei:
Duitse hooligans trouwens ook niet. Ik was een paar jaar geleden op excursie geweest naar Berlijn. En toen stonden we met een paar mensen savonds op een of ander station. We waren die avond uitgeweest en hadden wel een aardig Duits biertje genuttigd. Toen kwam der hele grote groep mensen uit een trein, en een paar van die gasten hadden een Hertha BSC shirt aan. Dus 1 van die mensen uit mijn klas riep met zijn lamme hoofd 'Heeee Herta Bsc' en begon daarna nog een beetje 'Herta, Herta' te roepen. Bleek dat Herta Bsc die avond genadeloos was afgedroogd dus konden die supporters het waarschijnlijk niet echt appricieren dat er een paar dronken Nederlandse ventjes de naam van hun club stonden te scanderen. Het gevolg was dat er een paar van mijn klasgenoten alle hoeken van het station gezien hebben. En ik (toendertijd 1.90, ongeveer 62 kilo) heb daar echt het wereld record op de 100 meter gelopen, en dan nog van een trap naar beneden ook.....
Maarja, ik dwaal een beetje af, films enzo ging het toch over :)

OMFG:roflol:
AHAHAHA
dikke karma damn
heb 10 min lopenlachen he
:roflol:

• #1.266
heb de debuutfilm van de Coen brothers 'blood simple' gekocht bij de Correct in Rdam voor 3 euro!

Iemand die nieuwe Film Hustle and Flow al gezien??
Schijnt een goede film te zijn, jij Zoutzak misschien ?

• #1.268
haha
DJay is een klein pooiertje uit Memphis die verwoede pogingen doet een carrière als rapper van de grond te krijgen. Hij probeert zijn debuutalbum op de markt te krijgen, met behulp van zijn vrienden uit de 'hood'. Wanneer hij hoort dat rap-superster Skinny Black de omgeving zal bezoeken, zet DJay een plannetje op poten om de aandacht van de ster te krijgen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou ik houd mn hart vast :D naja krijgt toch nog een 7.4 op IMDB, maar dat is wel de trend met nieuwe films, die zakken nog ver terug vaak.

• #1.269
Blood Simple was overigens geniaal! wat een debuutfilm, de Coens tonen zich ware meesters. Met zo weinig middelen zo'n spanning en sfeer creeeren. Hulde!

8/10

Iemand al iets gehoord/gecheckt van Saw II?

Ben vrij benieuwd...

Santoz zei:
Iemand al iets gehoord/gecheckt van Saw II?

Ben vrij benieuwd...

gister gezien, wel ranzig in het begin denk je eerst dat die kerel het ook nog gaat doen ook :eek: mja wat vertel ik niet ;) vond het einde een beetje slap, ik bedoel hoe kan dat wijf nog leven na al die spuiten?:P je begrijpt wel wat ik bedoel als je hem hebt gezien :)

saw 2 is ook wel goed en wallece en grmoti is ook op sommige momenten wel grappig.

Was Saw 2 nog een beetje vernieuwend of meer van hetzelfde?

ik heb net Saw1 gezien en man wat vond ik hem goed ! genoten van die film van begin tot einde

SideShow zei:
ik heb net Saw1 gezien en man wat vond ik hem goed ! genoten van die film van begin tot einde
Idd, daarom dat ik ook met spanning afwacht op reacties van de tweede.
Ik geloof dat hij nog niet uit is in de bioscoop en dan wacht ik liever ipv hem te gaan downloaden.

• #1.276
Santoz zei:
Ik geloof dat hij nog niet uit is in de bioscoop en dan wacht ik liever ipv hem te gaan downloaden.
:thumbs:

nog maar een Coen-brothers film gezien gisteren. Het gangster epos Millers Crossing. Was lang geleden dat ik de film voor het laatst had gezien en dat heeft hem zeker goed gedaan. Erg mooie en tevens komische film, al ligt dat voor mij in deze film toch meer op de achtergrond in vergelijking met een Fargo, Big Lebowski, Raising Arizona, etc/

8/10

Santoz zei:
Idd, daarom dat ik ook met spanning afwacht op reacties van de tweede.

Ik heb gisteren eens naar het eerste kwartier van SAW II gekeken en ik vond het maar een heel matig begin.

Ik had meer zin in een hersenloos actiefilmpje en heb toen maar Today You Die met Steven Seagal bekeken. Ik moet zeggen dat Seagal zijn niveau zo af en toe wel eens naar beneden gaat. Deze film krijgt van mij een 5/10

ja saw 1 is denk ik wel beter als 2. maja is meestal zo bij vervolgen.

The rebel zei:
Ik heb gisteren eens naar het eerste kwartier van SAW II gekeken en ik vond het maar een heel matig begin.
Ik had meer zin in een hersenloos actiefilmpje en heb toen maar Today You Die met Steven Seagal bekeken. Ik moet zeggen dat Seagal zijn niveau zo af en toe wel eens naar beneden gaat. Deze film krijgt van mij een 5/10

Steven is helaas op zijn terugweg, hij kan beter helemaal kappen met films maken vind ik. Under Siege 1 en 2, dat waren pas goede films van die vent.

Weet iemand wanneer Saw 2 in de bios komt?

Ben net thuis van de bios. FF naar flightplan geweest. Goeie film, goed verhaal alleen de clue komt iets te vlug waardoor het op het laatst een beetje saai word. Dat is het enige jammere eraan.:)

Terug
Naar boven