Guido20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 5
Duitse hooligans trouwens ook niet. Ik was een paar jaar geleden op excursie geweest naar Berlijn. En toen stonden we met een paar mensen savonds op een of ander station. We waren die avond uitgeweest en hadden wel een aardig Duits biertje genuttigd. Toen kwam der hele grote groep mensen uit een trein, en een paar van die gasten hadden een Hertha BSC shirt aan. Dus 1 van die mensen uit mijn klas riep met zijn lamme hoofd 'Heeee Herta Bsc' en begon daarna nog een beetje 'Herta, Herta' te roepen. Bleek dat Herta Bsc die avond genadeloos was afgedroogd dus konden die supporters het waarschijnlijk niet echt appricieren dat er een paar dronken Nederlandse ventjes de naam van hun club stonden te scanderen. Het gevolg was dat er een paar van mijn klasgenoten alle hoeken van het station gezien hebben. En ik (toendertijd 1.90, ongeveer 62 kilo) heb daar echt het wereld record op de 100 meter gelopen, en dan nog van een trap naar beneden ook.....Goeie film ja En dat hoewel ikzelf ook geen **** geef om voetbal Dat is ook niet nodig om in te zien dat mensen (vooral Engelsen staan daar bekend om) in staat zijn om te vechten voor hun club. Voor Engelsen is voetbal ALLES. Zag laatst een docu over Engelse hooligans en ik zag erg veel overeenkomsten in de film. 1 ding weet ik wel, ik zou ze niet graag tegenkomen want die Engelse hooligans hebben losse handjes en hebben niet per se een reden nodig om je te slaan
Maarja, ik dwaal een beetje af, films enzo ging het toch over

Veel gescheld maar het past wel goed in de film. En dat kind en zijn oma sporen al helemaal niet 
mja wat vertel ik niet
vond het einde een beetje slap, ik bedoel hoe kan dat wijf nog leven na al die spuiten?
je begrijpt wel wat ik bedoel als je hem hebt gezien