MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Steve Carell weet voor mij iedere (comedy) film te vernken. Minst grappige acteur aller tijden.
Ik vind um juist geweldig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steve Carell weet voor mij iedere (comedy) film te vernken. Minst grappige acteur aller tijden.

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) ([IMDB]tt0357413[/IMDB])
Tja geweldige cast, qua verhaal ook best redelijk voor iets wat zich in de jaren 70 afspeelt met de bij die tijd horende stereotypes. Ik vind het alleen een beetje jammer dat Steve Carell (geniaal in The Office) de 'r*tard' speelde in deel 1, terwijl best meer zou kunnen bijdragen aan het script. Hopelijk verbeterd dat toch een beetje in de nieuwe film. Net de trailer van deel 2 (februari 2014 in de bios) gezien, beetje hetzelfde recept maar dan in de jaren 80.
7/10
Verhaal zit wel vol ethische en morele dilemma's. Niet zozeer vermakelijk, maar wel spannend en aangrijpend en je kan je goed inleven in alle rollen. Waarschijnlijk ook bedoelt als waarschuwing voor de Amerikaanse jeugd. Voor Europeanen wat moeilijker om mee te identificeren denk ik, dat maakt het voor ons dus misschien iets minder begrijpelijk hoe messed up de Wet is in de VS.. En misschien omdat ik een wat andere rol voor Dwayne verwachtte, dat het toch een beetje vreemd aanvoelt na het zien van deze film, ongewoon of zo..
Aardige actiefilm. Geen bijzonder sterk verhaal, maar wel een vermakelijk concept en goede setting. De acteerprestaties vallen van sommige acteurs tegen (overacting van Jodie Foster, jammer), maar Matt Damon presteert goed.In the year 2154, the very wealthy live on a man-made space station while the rest of the population resides on a ruined Earth. A man takes on a mission that could bring equality to the polarized worlds.
When Keller Dover's daughter and her friend go missing, he takes matters into his own hands as the police pursue multiple leads and the pressure mounts. But just how far will this desperate father go to protect his family?
Prisoners (2013)
http://www.imdb.com/title/tt1392214/?ref_=nv_sr_1
Dit is een bijzonder goede en heftige thriller, die zie je tegenwoordig bijna nooit. Een van de betere films die ik een lange tijd heb gezien; sterk verhaal, uitstekende performances van Hugh Jackman (geef die man een Oscar!) en Jake Gyllenhaal. Zeker het kijken waard!
IMDB: 8.1
ik: 8.5
Morgenavond naar Gravity, ben ook erg benieuwd!

Elysium (2013)
http://www.imdb.com/title/tt1535108/?ref_=nv_sr_1
Aardige actiefilm. Geen bijzonder sterk verhaal, maar wel een vermakelijk concept en goede setting. De acteerprestaties vallen van sommige acteurs tegen (overacting van Jodie Foster, jammer), maar Matt Damon presteert goed.
Zeker wel het kijken waard, though! Verwacht alleen niet TE veel van de film, and you'll have a good time.
IMDB: 6.9
ik: 7
.Prisoners (2013)
http://www.imdb.com/title/tt1392214/?ref_=nv_sr_1
Dit is een bijzonder goede en heftige thriller, die zie je tegenwoordig bijna nooit. Een van de betere films die ik een lange tijd heb gezien; sterk verhaal, uitstekende performances van Hugh Jackman (geef die man een Oscar!) en Jake Gyllenhaal. Zeker het kijken waard!
IMDB: 8.1
ik: 8.5
Morgenavond naar Gravity, ben ook erg benieuwd!

Prisoners ook gekeken van de week. Grandioos einde.
Ik geef hem ok een 8.5!
Waar ga jij Gravity kijken? In de bios of is ie al te downloaden?
Wil ik namelijk ook zien!
---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------
Wilde ik in de bios gaan kijken deze week, totdat ik de imdb score zag![]()