MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gister Last Vegas gezien met Robert de Niro, wel een grappige film, maar geen toppertje.

Wolf of Wall Street is fenomenaal.

Groot spektakel, over the top, maar ook ontzettend grappig. Dat relativeert erg en maakt de hoofdpersonen in alle obsceniteit toch nog sympathiek. Onbevredigend einde, maar het is nu eenmaal waargebeurd.
Geweldige beelden ook, die slowmotions van alle gekkigheid, prachtig.
3 uur is niets te lang.

9/10

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ohja, en prima soundtrack, dat vergat ik nog. :p

Nice! thanks ab, zin in die film. :D

Groot spektakel, over the top, maar ook ontzettend grappig. Dat relativeert erg en maakt de hoofdpersonen in alle obsceniteit toch nog sympathiek. Onbevredigend einde, maar het is nu eenmaal waargebeurd.
3 uur is niets te lang.

9/10

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

in de bios gaan kijken veronderstel ik?

Ja, ik wel en is ook een aanrader. Beeldvullend spul.

Normaal haat ik t als andere mensen ook lachen, maar hier goed te doen ;)

Net The Wolf of Wallstreet gezien

holy chit, fcking insane lol. Een en al drugs en h**ren

En enorm hilarisch. 3 uur lang maar echt geen moment verveeld, voelde niet eens aan als 3 uur

Moet zeggen dat ik DiCaprio echt briljant vond in deze.

wouldwatchagainwhendrunk/10

empire state: 5/10 vond ik niet veel aan, was meer met me gsm bezig dan bezig met de film...

En enorm hilarisch. 3 uur lang maar echt geen moment verveeld, voelde niet eens aan als 3 uur

Al te downloaden?

Straks thuis naar Gravity kijken. Ik ben benieuwd. Zal daarna een review posten.

the frozen ground: krijgt een 8.5/10 van mij. Goede film! Bouwt mooi op naar het einde toe. Film gebasseerd op waargebeurde feiten die je toch even wakker schudden.

3 uur is niets te lang.

9/10

Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Wist niet dat de film zo lang zou duren, maar heb me dan ook geen seconde verveeld en was verrast dat het half twee was toen ik buiten stond.
Bij vlagen ligt het er wel érg dik bovenal allemaal, maar desalniettemin goed kunnen lachen. DiCaprio speelt wederom een fantastische rol, en had graag ook meer gezien van McConaughey.

Straks thuis naar Gravity kijken. Ik ben benieuwd. Zal daarna een review posten.

Gravity kun je gerust overslaan als je ook maar iets van ruimtevaart en natuurkunde af weet.

Sterker nog dan is het een redelijk frustrerende ervaring.

Begrijp niet waarom dat zo moet. Is niet zo dat dit filmpje het sowieso van z'n verhaaltje moest hebben dus kon men net zo goed een verhaaltje maken wat ook voor Wubbo Ockels nog leuk geweest zou zijn om naar te kijken verdomme Wubbo zeg er iets van.

4/10 en dat is puur voor de visuele beelden.

Gravity kun je gerust overslaan als je ook maar iets van ruimtevaart en natuurkunde af weet.

Begrijp niet waarom dat zo moet. Is niet zo dat dit filmpje het sowieso van z'n verhaaltje moest hebben dus kon men net zo goed een verhaaltje maken wat ook voor Wubbo Ockels nog leuk geweest zou zijn om naar te kijken verdomme Wubbo zeg er iets van.

Ik vond het een goede film. Maar inderdaad net iets te veel bull shit.
Ondanks de fouten geef ik hem toch een 7: door de mooie beelden, de goede acteerprestaties.

Oh. Wou m net in de bios in 3D gaan kijken, omdat iedereen m me aanraadde.

Jammerdepammer

omdat iedereen m me aanraadde. Jammerdepammer

Ja de wereld wordt steeds dommer en dit is er wel weer een deprimerend teken van. 8,4 op IMDb..

Hoe heeft iemand dit daar durven publiceren? Hun naam eraan durven verbinden? Hoe kan het dat er honderd man full time grafisch lopen te ontwerpen voor zo'n film maar niemand die ooit een natuurkundeboekje gelezen heeft even naar het scriptje kijkt?
Ging er ook vol verwachting heen en was de doelgroep dacht ik. Mooi niet. Ze mikken op het Transformers publiek denk ik.

Hollywood heeft tegenwoordig de middelen en CGI voor PRACHTIGE films en weet het toch wel echt iedere keer te verkloten. Zelfs prachtige gegevens voor films weten ze compleet uit te hollen en alleen aantrekkelijk te maken voor 8 jarigen. Ik vind dat echt ongelofelijk.
:o

Ja de wereld wordt steeds dommer en dit is er wel weer een deprimerend teken van. 8,4 op IMDb..

Hoe heeft iemand dit daar durven publiceren? Hun naam eraan durven verbinden? Hoe kan het dat er honderd man full time grafisch lopen te ontwerpen voor zo'n film maar niemand die ooit een natuurkundeboekje gelezen heeft even naar het scriptje kijkt?
Ging er ook vol verwachting heen en was de doelgroep dacht ik. Mooi niet. Ze mikken op het Transformers publiek denk ik.

Hollywood heeft tegenwoordig de middelen en CGI voor PRACHTIGE films en weet het toch wel echt iedere keer te verkloten. Zelfs prachtige gegevens voor films weten ze compleet uit te hollen en alleen aantrekkelijk te maken voor 8 jarigen. Ik vind dat echt ongelofelijk.

Kan je in een spoiler zeggen wat er in strijd was met de natuurkunde? Want ik heb een vermoeden dat je het op iets hebt dat wel degelijk correct was.

Waarom b**chen? Alsof alle films alleen maar dingen tonen die mogelijk zijn

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Imo was het gewoon een goede film hoor, zeker een van de weinige films waar 3D feitelijk wel wat toevoegt aan de film

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven