AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Dirty wars (2013)

Docu over de amerikaanse War on Terror; omleggen van doelen zonder proces. Kort samengevat.

Op het begin wordt veel (JSOC bijv.) nogal schimmig voorgesteld, maar vooral de tweede helft laat goed zien op hoe grote schaal het gebeurd.
Mooi staaltje journalistiek.

8/10

THANKS FOR SHARING

thanks-for-sharing-poster05.jpg

Redelijk vermakelijk en de film heeft wat leuke momenten.. Maar mist toch NET ff iets waardoor het toch niet helemaal is wat het had kunnen zijn.
Het onderwerp is wel grpapig, gaat over een aantal mensen die sexverslaaft zijn en letterlijk alles doen om aan hun trekken te komen en hoe het dan gaat met hun prive leven...
En je leert dan verschillende personages kennen..
Toch had er net wat meer humor en diepgang inmogen zitten,
Vermakelijk om een keer te zien maar er had meer in gezezten
6

need for speed
http://www.zastavki.com/pictures/originals/2014/Movies_Need_for_Speed_movie_poster_054812_.jpg

Redelijk en ook echt niet meer dan dat. Film is opzich wel vermakelijk om een keertje gezien te hebben maar is ECHT een 13 in een dozijn film, doet niet nieuws, en is zo voorspelbaar als ik weet niet wat.

Verhaal gaat over een monteur/coureur die word ''opgelicht'' door een zakenman en dan na zijn tijd te hebben gezeten wraak wilt nemen doormiddel van een grote speciale race..
En natuurlijk komt er ook een mooie vrouw bij kijken..
Tja gewoon wat snelle races mooie plaatjes, maar inhoudelijk totaal leeg en TE voorspelbaar.. en ook word er nergens een gevoel van ''spanning'' gecreeerd
Ondanks dat geinig om even te zien, maar ook weer om snel te vergete
5.5
heb je em in de bios gezien of gedownload, heb zelf paar keer gedownload maar steeds aziatische subs:(

BAREFOOT

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een heerlijk vermakende film van het begin tot het eind en verveeld geen seconde! Je zit de hele film met een lach te kijken, het is misschien een beetje het standaard rom/kom verhaaltje maar wat het doet doet het wel goed en met een leuke twist!

het verhaal gaat over een man die een ''onrustig'' leven heeft, gokken..vrouwen
En dan op zijn werk een ''aparte'' (letterlijk) vrouw tegenkomt en die hij dan meeneemt naar een etentje met zijn familie....

Klinkt standaard, inderdaad maar doet alles wel goed en met een leuke twist!

acteerwerk is prima, en heerlijke film om te zien gewoon...
7.5

THANKS FOR SHARING

http://www.aceshowbiz.com/images/still/thanks-for-sharing-post

Redelijk vermakelijk en de film heeft wat leuke momenten.. Maar mist toch NET ff iets waardoor het toch niet helemaal is wat het had kunnen zijn.
Het onderwerp is wel grpapig, gaat over een aantal mensen die sexverslaaft zijn en letterlijk alles doen om aan hun trekken te komen en hoe het dan gaat met hun prive leven...
En je leert dan verschillende personages kennen..
Toch had er net wat meer humor en diepgang inmogen zitten,
Vermakelijk om een keer te zien maar er had meer in gezezten
6

Hahaha, de Hulk met Pepper Pots, de vrouw van Iron Man.

Need for Speed (2014)

Wat een irritante cast. Hoofdrolspeler lijkt op een kruising tussen Justin Chatwin en Rob Riches en het broertje van zijn ex op Victor Fisher, Michael Keaton zijn rol is vreselijk.. :roflol: Zo voorspelbaar
, ik had vanaf het begin al het idee dat het jochie dood zou gaan en omdat de hoofdrolspeler hem niet kon beschermen.

Te vol met clichés, alleen de actie scenes geven wel echt dat NFS gevoel weer. Ik vond die n*ger eigenlijk de grappigste van de cast..

6-/10

need for speed: 6,5/10

lone survivor: 8,5/10

zero dark thirty: (kleine) 8/10

Transformers: Age of Extinction (2014)

+ Nicola Peltz
+ GFX
+ Fight scenes
+ Mark Wahlberg (typisch Marky Mark rolletje en humor)
+ Nicola Peltz

- Verhaal
- Regie
- Rommelige overgangen
- Veel errors en tegenstrijdigheden voor mijn gevoel
- Overige cast

Slechtste film uit de reeks tot nu toe, maar grafisch gezien misschien wel de beste..

5,5/10

Zero Dark Thirty (2012)

Eindelijk de kans (en zin) gehad om deze film te kijken. Erg spannend en meeslepend, ook al weet je de uitkomst al. Knap gefilmd, en de waargebeurde aanslagen etc. hebben ze prima in de film verwerkt.

7,5/10

Laatst bewerkt:
iemand nog een goeie filmtip?

KENAU

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je de film gaat bekritiseren op zijn minpunten dan kan je de hele film zwaar de grond inboren, maar ondanks de (VELE!) minpunten heb ik me toch aardig vermaakt met de film, kijkt makkelijk weg.. en voor een avondje op de bank prima.. Vandaag kijken morgen vergeten.

Het acteer werk is erg matig, het lijkt vaak meer op een goedkope soap dan echt acteerwerk, vooral Barry Atsma jezus wat acteert die man als een drol.
Ook de setting/omgevingen waren niet echt overtuigen gemaakt. Het verhaal word helaas ook nergens spannend, en probeert soms met wat muziek een sfeer te creeeren maar faalt daar helemaal in.

het verhaal zelf gaat over dat haarlem aangevallen word door de spanjaarden en dat de stad zichzelf gaat verdedigen en dat 1 vrouw... ''grote'' stappen neemt....

Tja cijfer, 5je

The raid 2

Vettttttttttttt 8.5/10

]Need for Speed

Viel me alles mee, de verwachtingen waren ook niet echt hoog...Het verhaal was vrij standaard en zie je van mijlenver al aankomen. Maar de achtervolgingen gaven echt het NFS gevoel goed weer. Als autofanaat (vooral geluid:)) was het zeker genieten. Geluid van de auto's was goed gedaan.

7.0/10 door de auto's en NFS sfeer.

The purge

Concept sloeg me wel aan: Anno 2019, één avond in ieder jaar mag je alles doen van criminaliteit inclusief moorden.
Op deze manier is er maar 1% criminaliteit meer in het jaar.

Het concept is leuk, enkel wat ze er mee doen is om schijt van te krijgen. Ontiegelijk slecht uitgewerkte kutfilm!
-Kutkinderen die doen waar ze zin in hebben, waar jij als kijker natuurlijk totaal de acties niet begrijpt.
-Iedereen lijkt psychopatisch in die film ( moorden voor onbenulligheden)
-Kutschrikeffecten waar je echt je vuist in je scherm zou planten
-Cliches..
-Voospelbaar..

Jawel deze film bevat het allemaal!

Ze konden hier echt wel iets van hebben gemaakt, helaas is het werkelijk een waste of time.

4/10 en dat is omdat die dochter jailbait is.

Inderdaad een kutfilm, en binnenkort deel 2 ...

Inderdaad een kutfilm, en binnenkort deel 2 ...

Vond deel 1 ook echt tegenvallen. Super gaaf concept maar de uitwerking was dramatisch slecht. Echter is deel 1 met een heel beperkt budget gemaakt. Volgens mij hebben ze er best wat geld mee verdiend dus hopen dat ze dit in deel 2 goed gebruiken.

Terug
Naar boven