AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The purge

Concept sloeg me wel aan: Anno 2019, één avond in ieder jaar mag je alles doen van criminaliteit inclusief moorden.
Op deze manier is er maar 1% criminaliteit meer in het jaar.

Het concept is leuk, enkel wat ze er mee doen is om schijt van te krijgen. Ontiegelijk slecht uitgewerkte kutfilm!
-Kutkinderen die doen waar ze zin in hebben, waar jij als kijker natuurlijk totaal de acties niet begrijpt.
-Iedereen lijkt psychopatisch in die film ( moorden voor onbenulligheden)
-Kutschrikeffecten waar je echt je vuist in je scherm zou planten
-Cliches..
-Voospelbaar..

Jawel deze film bevat het allemaal!

Ze konden hier echt wel iets van hebben gemaakt, helaas is het werkelijk een waste of time.

4/10 en dat is omdat die dochter jailbait is.

Heel herkenbaar haha, hoge verwachtingen want het idee is super maar de film zelf :mad:

The wolf of Wall Street de moeite waard? Duurt 3uur zag ik dus ff checken :p

Heel herkenbaar haha, hoge verwachtingen want het idee is super maar de film zelf :mad:

The wolf of Wall Street de moeite waard? Duurt 3uur zag ik dus ff checken :p

Vind ik 1 van de beste films die ik laatste tijd gezien heb, vond hem zeker de moeite waard :)

Lone survivor maar eens kijken zo.

Nou Lone Survivor gekeken maar die kan ik ook niet serieus nemen. Boordevol clichés, ongeloofwaardig en voorspelbaar als wat. Tel daarboven op ook nog wat compleet onlogische beslissingen van wat characters en je hebt weer een standaard Amerikaans filmpje. Vraag me ook af wat nu wel of niet waargebeurd is aan dit hele gebeuren.

2/10

Waar zijn de tijden toch dat er nog goede films gemaakt werden :(

Nou Lone Survivor gekeken maar die kan ik ook niet serieus nemen. Boordevol clichés, ongeloofwaardig en voorspelbaar als wat. Tel daarboven op ook nog wat compleet onlogische beslissingen van wat characters en je hebt weer een standaard Amerikaans filmpje. Vraag me ook af wat nu wel of niet waargebeurd is aan dit hele gebeuren.

2/10

Waar zijn de tijden toch dat er nog goede films gemaakt werden :(

:eek:

Zwaar vette film imo

Her is wel de laatste echt toffe film die ik gezien heb volgens mij. En The Raid 2 was wel dik.

Grand budapest hotel wel vermakelijk. Act of Killing was geniaal (wel docu). Verder idd matige shit tot nu toe in 2014 iig.

Her is wel de laatste echt toffe film die ik gezien heb volgens mij. En The Raid 2 was wel dik.

Grand budapest hotel wel vermakelijk. Act of Killing was geniaal (wel docu). Verder idd matige shit tot nu toe in 2014 iig.

Het draait allemaal op special effects tegenwoordig lijkt het. Dikke verhaallijnen zie je amper nog maar.

METRO MANILA
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg sterke film drama/thriller film, die het verhaal en de spanning goed opbouwd
De sfeer en de acteerprestaties zijn zeer goed en komt echt reeel over.

het verhaal gaat over een gezin, man vrouw kinderen die in de armoede leven en om aan de armoede te ontsnappen gaan ze naar de grote stad in de hoop daar wat beters te vinden..
Maar dan stuiten ze op het harde stads leven van oplichting en moeten ze zich zien te redden inde stad.

Echt een aanrader, 8

METRO MANILA
http://kalongkong.files.wordpress.com/2013/09/metro-manila-uk-release.jpg?w=640&h=246

Erg sterke film drama/thriller film, die het verhaal en de spanning goed opbouwd
De sfeer en de acteerprestaties zijn zeer goed en komt echt reeel over.

het verhaal gaat over een gezin, man vrouw kinderen die in de armoede leven en om aan de armoede te ontsnappen gaan ze naar de grote stad in de hoop daar wat beters te vinden..
Maar dan stuiten ze op het harde stads leven van oplichting en moeten ze zich zien te redden inde stad.

Echt een aanrader, 8

Ook maar eens kijken.

---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 23:01 ----------

Ja die scene was goud.

Het is trouwens een Ferrari ;)

Officieel was het geen lambo of ferarri maar een kitcar replica van een lambo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lamborghini_Countach ???

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

....

Vreemd, in t begin van de film zegt ie toch dat t om een witte Ferrari gaat?

Terug
Naar boven