Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The 8th day.

goed verhaal, goede hoofdrolspelers.
8/10

Vind ik 1 van de beste films die ik laatste tijd gezien heb, vond hem zeker de moeite waard :)

Ik sluit mij daarbij aan!

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

9 à 9.5 in my opinion ;)

al hoor ik wel anderen die hem niets vinden...

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Het is trouwens een Ferrari ;)[/QUOTE]

idioot!

Is en kitcar,onderstel van kever, blok van audi versnellingsbak aangepaste fiat.

Her?

THE AMAZING SPIDER-MAN 2

AmazingSpiderMan2Banner.jpg

ik ben altijd fan geweest van spiderman, maar dit is de minste van alle spiderman films.
Ook het acteerwerk van Andrew Garfield is vrij slecht in deze film, bijna irritant soms.. speelt heel nepperig. Andere acteurs spelen wel aardig.
Waar andere spiderman films er veel actie en leuke scenes in zaten was dat bij dit deel heel beperkt, het bleef bij een aantal actie scenes... En zelfs in die scenes was er maar minimaal spanning voelbaar.
het verhaal zelf was goed bedacht maar had veel beter uitgewerkt kunnen worden.

het verhaal gaat over dat spiderman meer te weten komt over zijn ouders, en tegelijketijd krijgt hij ook een nieuwe vijand.. en dan is er nog zijn vriendin.......

De film is redelijk vermakelijk nog om te zien, maar haalt het niet bij de andere spidy films....
vandaag kijken, morgen vergeten
6je

Expendables 3 te downloaden dvdrip maxspeed!

Wel nog geen ondertitels helaas..

Zometeen The Orphanage, Poltergeist of 28 days later kijken...

Verder iemand nog goeie onbekende horrors of ervaring met onderstaand?

- Riget

28 days later is leuk.

Laatst Dead Snow 2 gekeken. Ook leuk. Begint erg sterk maar zwakt helaas wat af. 7,5

Insidious 2 vond ik magertjes. 5,5

Vandaag en gister de 2 walgelijkste films gekeken die er bestaan. The human centipede 2 en a serbian film. Heavy shit dude.

Niet echt een volledige review maar moest het toch even melden:D

Vandaag en gister de 2 walgelijkste films gekeken die er bestaan. The human centipede 2 en a serbian film. Heavy shit dude.

Niet echt een volledige review maar moest het toch even melden:D

Walgelijke films eigenlijk.

Heb ze ook gezien, scheelt serieus iets met de producer/regisseur van zo'n films.

Goeie update guys :D

Iemand Boyhood al gezien?

Terug
Naar boven