Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Expendables 3

Sly begint ondertussen wel een beetje af te takelen. Ford is ook aardig oud geworden, maar een prima opvolger voor Bruce 'Geldwolf' Willis, al had een rol als schurk ook wel interessant geweest voor Ford. Gibson beste 'bad guy' tot nu toe, al was de vecht scene erg matig vergeleken met JCvD in deel 2. Eindelijk hebben ze een paar 'goofs' uit de eerdere films verwijderd, bijv. de vliegtuigen die het ene moment wel een laadklep hebben maar het andere moment niet, maar ook weer een paar nieuwe 'goofs'. Ook lijkt de film eindelijk een beetje zijn titel waar te maken door gebeurtenissen in de film, veel meer achtergrondinformatie over de Expendables zelf. Daarnaast ook wat meer humor, al is het vaak wel een beetje droge humor gecombineerd met personal quotes of sneren (bijv. Ford zijn line over Bruce Willis) zoals in vorige delen (bijv. Arnold met zijn quotes). Veel meer strategische vecht scenes in plaats van alleen maar full r*tard kogels verspillen en extra bloed dat rondvliegt. Beste uit de reeks zover IMO. De 'jonge' nieuwe cast members voegen niet zoveel toe, maar dat was te verwachten. Ze hebben ieder hun eigen specialiteiten, maar het merendeel is erg ongeloofwaardig. Ronda Rousey is wel een aardige toevoeging, misschien iets voor in een female Expendables film :)

6,9/10

Laatst bewerkt:
Vandaag en gister de 2 walgelijkste films gekeken die er bestaan. The human centipede 2 en a serbian film. Heavy shit dude.

Niet echt een volledige review maar moest het toch even melden:D

A serbian film, wat kan ik verwachten?
Heb wikipedia gekeken, interesse is wel gewekt.
Maar je ziet niet daadwerkelijk hoe kinderen worden verkracht mag ik hopen?

En spelen er chicks in? :D

A Serbian film is de ziekste film die ik heb gezien.

Inasnity_3b057d_2425465.jpg

film over verkrachting, rape en incest. Allemaal vrij expliciet zichtbaar.

The human centipede 1 gezien ooit, niet mijn soort films, als je zo iets graag ziet ben je tamelijk ziek volgens me :P

serbian film pretty sick, hele tijd terug gekeken. er komt niet heel veel direct van in beeld maar er wordt wel heel duidelijk gemaakt dat er iets gebeurd. best psychedelic die hele film

Hard gelachen bij Serbian Film. Zijn weinig films die echt beetje indruk maken. Vond zelf Salo wel de sickste film, puur beetje door de sfeer van de film, feit dat het weer gebasseerd is op een boek en dat soort shit wel echt aan de lopende band gebeurd.

Sergian Film vast ook wel maar die was wat meer over the top. Salo is gewoon beklemmend sick.

Hard gelachen bij Serbian Film. Zijn weinig films die echt beetje indruk maken. Vond zelf Salo wel de sickste film, puur beetje door de sfeer van de film, feit dat het weer gebasseerd is op een boek en dat soort shit wel echt aan de lopende band gebeurd.

Sergian Film vast ook wel maar die was wat meer over the top. Salo is gewoon beklemmend sick.

Salo.... Even trailer checke ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Sowieso, dikke klassieker!

idd classic

Matrix goeie film wel, vind eerste deel ook het sterkste

expandebles 3 vond em wel lachen.

Terug
Naar boven