MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The psychician

Der-Medicus-film-poster.jpg

Sterke film en zeker een aanrader, al had hij op sommige puntjes toch net wat beter gekunt waardoor het net geen TOPPER is.
FIlm duurt vrij lang, en het is zeker een film die lang mag duren, maar sommige scenes zijn net iets te gerekt.. als de film 20-30 minuten korter was geweest had er net wat meer vaart ingezeten en had de film de spanning en t verhaal net wat beter kunnen vasthouden. Nu heb je een paar net-niet saaie momenten.
Film gaat over een jonge jongen die zijn moeder verliest en dan gaat wonen met een soort rondreizende ''arts''. Dan hoort hij dat er in Ispahan pas ''echte'' goeie geneeskunde is en wilt daar dan heen om te leren. Daar aangekomen ontmoet hij ook een vrouw en raakt hij in conflict met de lokalen.. en de cultuur...

Sterk acteerwerk en ook de sfeer is goed neergezet, soms iets traag en langdradig alleen helaas.. en sommige momenten hadden miss net wat meer spanning mee kunnen brengen (denk aan de reis)
Maar verder zeker een sterke film en een aanrader
7.5

THE EXPENDEBLAS 3

expendables-2.jpg

Nou vond ik deel 1 HEEL tof, deel 2 tof.. Maar deel 3.... Redelijk..

Het verhaal zit een beetje slap in elkaar, Het team begint een missie.. Komt erachter dat iemand nog leeft.. en vervolgens gaan ze een nieuw team vormen en achter hem aan...

De film mist de grappen van de vorige delen, en de ECHT lekkere actie scenes... Ook jammer dat de ''echte'' helden (arnold, statham) meer een bijrol hebben en dat het vooral gaat om een '''nieuwe generatie''
1 tip voor harrison ford trouwens, ga niet nog een keer een rol nemen waar je ''boos'' moet spelen.. want de scene dat hij zich boos voordoet.. was zo belachlijk slecht dat ik het in mn broek deed van het lachen.

Overal, toch nog een redelijke film... de actie houd hem vermakelijk... Maar niet meer dan dat
6+

Cosmopolis (2012)

is hij beetje goed of bagger?

THE EXPENDEBLAS 3

Nou vond ik deel 1 HEEL tof, deel 2 tof.. Maar deel 3.... Redelijk..

Het verhaal zit een beetje slap in elkaar, Het team begint een missie.. Komt erachter dat iemand nog leeft.. en vervolgens gaan ze een nieuw team vormen en achter hem aan...

De film mist de grappen van de vorige delen, en de ECHT lekkere actie scenes... Ook jammer dat de ''echte'' helden (arnold, statham) meer een bijrol hebben en dat het vooral gaat om een '''nieuwe generatie''
1 tip voor harrison ford trouwens, ga niet nog een keer een rol nemen waar je ''boos'' moet spelen.. want de scene dat hij zich boos voordoet.. was zo belachlijk slecht dat ik het in mn broek deed van het lachen.

Overal, toch nog een redelijke film... de actie houd hem vermakelijk... Maar niet meer dan dat
6+

Spijtig ookal ga ik hem natuurlijk wel kijken ;)

Vandaag naar Lucy, ben benieuwd

Hard gelachen bij Serbian Film. Zijn weinig films die echt beetje indruk maken. Vond zelf Salo wel de sickste film, puur beetje door de sfeer van de film, feit dat het weer gebasseerd is op een boek en dat soort shit wel echt aan de lopende band gebeurd.

Sergian Film vast ook wel maar die was wat meer over the top. Salo is gewoon beklemmend sick.

wtf dudes

ik klik n bietje random door die film heen en kom gelijk bij fragment waar naakte meid schijt van een gast moet opeten.. dat is wel niveau vaagheid te boven en dat uit 1975

Captain america winter soldier in goeie kwaliteit nu te downloaden!

Captain America: The Winter Soldier

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijke wegkijk film! - vond deel 1 leuk, maar dit deel toch stukken beter!

Het verhaal van superheld films is miss niet altijd even vernieuwend maar alles was leuk gedaan, was mooi gemaakt en goeie vlotte actie!!!
het verhaal gaat over dat captain america ten strijden trekt tegen een geheimzinnige vijand en dat ook binnenin shield er wat verradelijke dingen gebeuren.

Gewoon een toffe, lekkere snelle popcorn film

7.5

L.A. Confidential.

Zeer sterke film 8.5/10

Wat wil je erbij hebben?
Cliffs, uitleg, cupgrootte van de hoofdrolspeelsters?

Wacht trouwens nog steeds op je pm..
Dacht dat het voor zich sprak dat mensen weinig hebben aan 2 woordjes die je zo ook wel kan afleiden uit een Google search, al helemaal bij oudere films of films die bijna iedereen gezien heeft. Dit topic is voor reviews geen korte zinnetjes. En ik zie geen PM. Sommige PM's zullen trouwens niet beantwoord worden, bijv. veranderingen aan posts of topics dienen via topic report functie te gebeuren.

Wat is dit voor provocerende reactie? Doe maar normaal.

Dacht dat het voor zich sprak dat mensen weinig hebben aan 2 woordjes die je zo ook wel kan afleiden uit een Google search, al helemaal bij oudere films of films die bijna iedereen gezien heeft. Dit topic is voor reviews geen korte zinnetjes. En ik zie geen PM. Sommige PM's zullen trouwens niet beantwoord worden, bijv. veranderingen aan posts of topics dienen via topic report functie te gebeuren.

Wat is dit voor provocerende reactie? Doe maar normaal.

Oke wist niet dat je boos werd

Terug
Naar boven