- Waardering
- 3.208
Dergelijke reacties zijn alleen bedoeld om te provoceren en dat is 1) tegen de regels en 2) uiterst irritant (voor om het even wie). Maar dat wist je zelf ook wel Rob. Ben verder niet boos

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dergelijke reacties zijn alleen bedoeld om te provoceren en dat is 1) tegen de regels en 2) uiterst irritant (voor om het even wie). Maar dat wist je zelf ook wel Rob. Ben verder niet boos

laat ff weten hoe ie was, ben er wel benieuwd naar.
Draft day http://www.imdb.com/title/tt2223990/
Vond hem wel lekker, al is het op eerste gezicht niet mijn type film.
Kevin Costner heeft hem goed gespeeld.
Kijk maar eerst een trailertje, zou ik zeggen.
IMDB rating van 6.9, vond het meer richting 8.0, vooral als je kijkt wat voor bagger films tegenwoordig uitkomen.
Beetje uitgebreider dan dit mag wel, anders heeft dit weinig nut vind ik.

Antichrist (2009)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
een zesje voor de pretentieuze art dan maar.
Beetje uitgebreider dan dit mag wel, anders heeft dit weinig nut vind ik.

Dacht dat het voor zich sprak dat mensen weinig hebben aan 2 woordjes die je zo ook wel kan afleiden uit een Google search, al helemaal bij oudere films of films die bijna iedereen gezien heeft. Dit topic is voor reviews geen korte zinnetjes. En ik zie geen PM. Sommige PM's zullen trouwens niet beantwoord worden, bijv. veranderingen aan posts of topics dienen via topic report functie te gebeuren.
Wat is dit voor provocerende reactie? Doe maar normaal.

Je hebt in dat geval gelijk, maar ik plaats over het algemeen geen korte zinnetjes, goed speurwerk wel![]()
Het is toch beter dat mensen actief korte zinnen posten ipv dat het topic dood gaat omdat niemand zin heeft hele verslagen te posten? Ik gebruik dit topic ook gewoon omdat er wel eens films langskomen die ik niet kende.