MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

laat ff weten hoe ie was, ben er wel benieuwd naar.

Erg matige film.

Over het algemeen slechte acteerprestaties (voornamelijk van Scarlett). Het idee van de film en het moraal ervan is erg sterk, maar de uitvoering in zowel regie als acteerwerk is helaas erg ondermaats.

Puur voor het idee zou ik het een 8 geven. Maar de uitvoering is echt niet meer dan een 2 waard. Dus waardeer em een 5.

Draft day http://www.imdb.com/title/tt2223990/
Vond hem wel lekker, al is het op eerste gezicht niet mijn type film.
Kevin Costner heeft hem goed gespeeld.
Kijk maar eerst een trailertje, zou ik zeggen.
IMDB rating van 6.9, vond het meer richting 8.0, vooral als je kijkt wat voor bagger films tegenwoordig uitkomen.

Ja, PM je zo de DL link (torrent).

Beetje uitgebreider dan dit mag wel, anders heeft dit weinig nut vind ik.

Normaal wel wat uitgebreider, maar THe Matrix is al een oudere film uit 1999.
Die de meeste wel al gezien hebben denk ik vandaar, dat ik enkel zei dat ik het eerste deel sterkste uit de reeks vond. 2 en 3 eigenlijk overbodig ook vind ik beetje eerste deel uitgemolken dan.:)

Captain America winter soldier

8/10

Vette actie - zeker die scene met fury zijn auto was wel nice
Goed verhaal - miss wel één van de beste verhalen die ik al heb gezien in een superheld kinda film
Effect's - vanzelfsprekend eigenlijk bij dit films
vechtscene's - deze toch maar eens apart omdat het best gruwelijk goed was met momenten. Nu ik heb het altijd al vet gevonden om mensen met een grotere kracht zien te vechten met elkaar..

Jup vette film!

Nog een film waar jullie echt naar uitkijken??

sin city 2, hobbit 3

+Guardians of the Galaxy

Je hebt in dat geval gelijk, maar ik plaats over het algemeen geen korte zinnetjes, goed speurwerk wel ;)

Dacht dat het voor zich sprak dat mensen weinig hebben aan 2 woordjes die je zo ook wel kan afleiden uit een Google search, al helemaal bij oudere films of films die bijna iedereen gezien heeft. Dit topic is voor reviews geen korte zinnetjes. En ik zie geen PM. Sommige PM's zullen trouwens niet beantwoord worden, bijv. veranderingen aan posts of topics dienen via topic report functie te gebeuren.

Wat is dit voor provocerende reactie? Doe maar normaal.

ban hem, hij is een trollert, beetje uitdagen ook nog :mad:

Je hebt in dat geval gelijk, maar ik plaats over het algemeen geen korte zinnetjes, goed speurwerk wel ;)

Het is toch beter dat mensen actief korte zinnen posten ipv dat het topic dood gaat omdat niemand zin heeft hele verslagen te posten? Ik gebruik dit topic ook gewoon omdat er wel eens films langskomen die ik niet kende.

moeite waard om te kijken, zitten leuke scenes in, geen film voor in de boeken imo maar die combinatie van die 2 hoofdrolspelers op zich is al wel lachen. zou daar 7/10 voor geven. op een gegeven moment begin je het verhaal namelijk wel een beetje te weten.

Ik wacht nog op hercules, dawn of the planet of the apes en Lets be Cops

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Het is toch beter dat mensen actief korte zinnen posten ipv dat het topic dood gaat omdat niemand zin heeft hele verslagen te posten? Ik gebruik dit topic ook gewoon omdat er wel eens films langskomen die ik niet kende.

daarvoor kijk ik idd ook vaker, puur om de titel en dan kijk ik zelf ff trailertje

The Prestige (2006)

Wel goede film, maar na al de goede reviews wat meer van verwacht eigenlijk...

Hij was wel boeiend en goed acteur werk, maar nergens echt spannend dat ik op het puntje van men stoel zat zeg maar, ook de ontknoping niet echt verrassend, had wat vager meer mindfuck verwacht ook. :)

Christian Bale zen sterkste werk blijft in men ogen dan ook, American Psycho (2000) en The Machinist (2004).

Zeker moeite waard om te zien, maar niet een top 10 all time favorite.

7,5/ 10

Terug
Naar boven