XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Wordt Hercules na het eerste half uur nog wat beter? Uitgezet na een half uur, teveel een kinderfilm ondanks het geweld.

THE LAST KISS

cover.jpg

Goeie leuke drama/romantische film.
Film gaat over een groepje vrienden, en vooral 1 van die vrienden (zach braff) die zeg maar omgaan met relaties en ouder worden.. en gedachten die daarbij komen.
Film is goed gecast, en vermaakt van het begin tot het eind.
Leuke film om te zien 7

The Possession of Michael King 2014
http://www.imdb.com/title/tt2282016/

Een zoveelste horrorfilm die deels gebruik maakt van zelfgemaakte videobeelden om de nodige schrikmomenten op te wekken. Op dat vlak niet origineel, maar er zitten wel "akelige" momenten in.
Ook het verhaal vond ik wel goed. Film was iig beter dan verwacht.
5.7 op imdb is te weinig imo.

The Possession of Michael King 2014
http://www.imdb.com/title/tt2282016/

Een zoveelste horrorfilm die deels gebruik maakt van zelfgemaakte videobeelden om de nodige schrikmomenten op te wekken. Op dat vlak niet origineel, maar er zitten wel "akelige" momenten in.
Ook het verhaal vond ik wel goed. Film was iig beter dan verwacht.
5.7 op imdb is te weinig imo.

Smaken verschillen dan, ik heb deze ook gezien en vond het echt een bout film.. :(

Edit: zie net dat ik dit al had gezegd na een review van iemand anders :o excuses.

OORLOGSGEHEIMEN

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 van de betere jeugdfilms die ik heb gezien! en ook voor volwassenen en oudere een leuke film om te zien. De jonge acteurs in de film speelde goed, en nergens vervelend overdreven zoals in veel jeugdfilms wel het geval is. Klein kritiekpuntje vond ik dat de duisters in de film minder goed gecast waren en niet zo heel erg ''duits'' overkwamen (mja uiteindelijk hadden die maar bijrollen, t ging vooral om de jonge acteurs maar toch)
Het verhaal draait om een paar kinderen in de oorlog, hun gedachtes, gevoelens en hoe zei het meemaakte..
2 jongetjes zijn beste vrienden, van 1 word de vader een grote nazi vriend en van de andere word de vader een verzetstrijder. dan komt er een nieuw meisje op school waar 1 van de jongetjes een close relatie mee krijgt en dan....
Film pakt je van het begin tot het eind, aanrader
7.5

Iemand Ouija gezien? Wilde erheen gaan maar zie nu dat ie maar een 4,5 scoort op imdb? Dacht dat ie wel goed was.

http://www.imdb.com/title/tt2321549/?ref_=nv_sr_1 <- Dit wordt trouwens de nieuwe horror topper denk :D

Vorige pagina :o

Ben wel benieuwd naar die film. Ik ben denk ik een beetje imuum geworden voor horrors..kijk teveel naar diepgang en het verhaal, omdat ik het allemaal niet meer eng vind :(
Andere genre gaan bekijken dan maar..

A million ways to die in the west

Ik kan genieten van een goede/slechte grappen komedie. Het is een vrij standaard verhaal maar de komische stukjes maken het meer dan goed. Als je niet van slechte komedies houd die over de top zijn zou ik deze links laten liggen.

7/10

Teleurgesteld in Dawn of the Planet of the Apes, te voorspelbaar en veel clichés.

(op zich ook jammer dat ze Koba full r*tard lieten gaan)

Ouija 2014

Gekeken in de bioscoop.
Kort uitgelegd gaat het over een groepje jongeren die gaan 'spelen' met een ouija bord en dan gebeuren er allerlei dingen

Prima film. Er zit een verhaal in en deze is heel duidelijk. Wel vond ik dat het verhaal, toen het eenmaal bekend was, ineens werd afgeraffeld. De schrikmomenten waren goed (af en toe harde gillers in de bios, waardoor de rest begonnen te lachen natuurlijk) en veelal niet al te voorspelbaar. Engheid valt mee, maar ik ben wel een en ander gewend.

Al met al geef ik het een 7/10 ivm verhaal, acteerwerk en schrikmoment, maar voor een echte horror-engheid zou het een 6/10 zijn.

Vreemd dat ie maar een 4,5 scoort, maarja, smaken verschillen met horrors en comedies.

Ja het is geen echte ''fuuuuuckkkk enge shit'' film..de film bevat meer verhaal en goede schrikmomenten en op basis daarvan een cijfer gegeven.

Op basis daarvan geef je toch sowieso een cijfer? Naja iig wel het kijken waard, schrikmomenten hou ik wel van.

Ja het is geen echte ''fuuuuuckkkk enge shit'' film..de film bevat meer verhaal en goede schrikmomenten en op basis daarvan een cijfer gegeven.

Ergens een goede HD download te vinden? Op nederlandse download fora vind ik niks van deze film.

Terug
Naar boven