virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Zie je hell niks aan de hand, gewoon het ideomotor effect.

Dus koop zo'n ding en doe je verslag op dbb.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie je hell niks aan de hand, gewoon het ideomotor effect.
Dus koop zo'n ding en doe je verslag op dbb.![]()

The Possession of Michael King 2014
http://www.imdb.com/title/tt2282016/
Een zoveelste horrorfilm die deels gebruik maakt van zelfgemaakte videobeelden om de nodige schrikmomenten op te wekken. Op dat vlak niet origineel, maar er zitten wel "akelige" momenten in.
Ook het verhaal vond ik wel goed. Film was iig beter dan verwacht.
5.7 op imdb is te weinig imo.

excuses.
Iemand Ouija gezien? Wilde erheen gaan maar zie nu dat ie maar een 4,5 scoort op imdb? Dacht dat ie wel goed was.
http://www.imdb.com/title/tt2321549/?ref_=nv_sr_1 <- Dit wordt trouwens de nieuwe horror topper denk![]()

Ouija 2014
Gekeken in de bioscoop.
Kort uitgelegd gaat het over een groepje jongeren die gaan 'spelen' met een ouija bord en dan gebeuren er allerlei dingen
Prima film. Er zit een verhaal in en deze is heel duidelijk. Wel vond ik dat het verhaal, toen het eenmaal bekend was, ineens werd afgeraffeld. De schrikmomenten waren goed (af en toe harde gillers in de bios, waardoor de rest begonnen te lachen natuurlijk) en veelal niet al te voorspelbaar. Engheid valt mee, maar ik ben wel een en ander gewend.
Al met al geef ik het een 7/10 ivm verhaal, acteerwerk en schrikmoment, maar voor een echte horror-engheid zou het een 6/10 zijn.
Vreemd dat ie maar een 4,5 scoort, maarja, smaken verschillen met horrors en comedies.
Ja het is geen echte ''fuuuuuckkkk enge shit'' film..de film bevat meer verhaal en goede schrikmomenten en op basis daarvan een cijfer gegeven.
Ja het is geen echte ''fuuuuuckkkk enge shit'' film..de film bevat meer verhaal en goede schrikmomenten en op basis daarvan een cijfer gegeven.
Ergens een goede HD download te vinden? Op nederlandse download fora vind ik niks van deze film.

Ergens een goede HD download te vinden? Op nederlandse download fora vind ik niks van deze film.
Wordt Hercules na het eerste half uur nog wat beter? Uitgezet na een half uur, teveel een kinderfilm ondanks het geweld.