Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

vergelijk het met billy bob thornton, die maakt ook supercommerciele films (armaggeddon) omdan juweeltjes zoals bad santa, the man who wasn't there enzo te maken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
Dude, waar heb je het over?

Overigens ben ik het wel eens met wat je zegt, maar ik mis de relevantie?

Hij bedoelt te zeggen dat Burton ook gedoet heeft met Angelina Jolie...?

Jaja Dirty Harry met Clint Eastwood nu bezig op SBS6.

Een klassieker: 7.5/10

tss, bedoelde te zeggen dat ze beide meer commerciele films maken zodat ze poen hebben om films te maken die ze echt willen maken

EricR zei:
The Constant Gardener gezien, Rachel Weisz speelt erg sterk en het verhaal boeit ook van begin tot eind. 8/10.

Ik vond het begin niet zo goed. De verhaallijnen werden niet goed uitgewerkt: alles ging veel te snel. Opeens waren ze getrouwd en zo. Ik begrijp dat het een te lange film zou worden als dit wel uitgewerkt zou worden, maar dit vond ik een wat zwakker deel. Vanaf het moment dan Justin zelf op zoek gaat, is de film echt goed.

Apocalypse Now Redux weer eens gezien. Wat een indrukwekkende film is dit toch!! Echt een meesterwerk, vooral met die hele geschiedenis erachter :)

• #1.687
:thumbs:

The Others was best aardig, overtuigende Nicole Kidman. Maar de (beklemmende) sfeer wordt niet altijd even goed vastgehouden, en tegen het einde wordt het wat langdradig.

6.5/10

Als iemand V for Vendatta heeft gezien mag hij de recensie best hier posten.....

iemand the island al gezien vette film gaat over klonen die gebruikt worden in de medische wereld die moet je gezien hebben

The Island is zeker een vette film, en Scarlet Johansson (of hoe je dat schrijft) doet het ook zeker goed :heart:

helemaal niet, niet eens full frontal nudity :(

• #1.693
The Island, niet meer als een matige actiefilm.

Vanavond gaat een van mij all time favorites weer in de home cinema: Alien van Ridley Scott :)

binnenkort es naar een bollywood filmpje :P

al op het vliegtuig naar hier, stukjes gezien, vage stuff eigenlijk

Jeetje er zijn zoveel goede films!
The Green Mile, Pulp Fiction, American History X, Boondock Saints, Hooligans, Face Off, Duece Bigalow, SAW e.d.

spiertje16 zei:
Als iemand V for Vendatta heeft gezien mag hij de recensie best hier posten.....

V for vendetta kan ik zeker wel aanraden. Goed en orgineel verhaal maar wel een beetje onrealistisch. :D De actie was zeker vet.
Zeer leuk hoofdpersonage die door mislukte experimenten over super reflexen en kracht beschikt. Dat zie je vooral terug in het laatste deel van de film waar hij het op neemt tegen een groep bewapenden mannen..slomo ala matrix. :cool:

Zojuist Guinea Pig 2: Flowers of Flesh and Blood gezien. Ik had gelezen dat het een extreem zieke en verontrustende film was, en ja, dat was het eigenlijk ook wel. Iig, het idee achter de film. Want het was tegelijkertijd ook wel behoorlijk lachwekkend. Het gaat over een chinese dude die een chick van de straat plukt en haar dan gaat ontleden (met soort darth vader helm op). De ontleding is nogal grafisch. Hij snijdt haar handen en benen er af, haalt haar ingewanden er uit, kapt haar hoofd er af en lepelt haar oog er uit (en zuigt er een beetje aan). Mja dat was het dan wel (film duurt 40 minuten). Alles goed in beeld met nogal overdreven spletter en kraak geluiden. Ja, een echte aanrader!

TongPo zei:
Zojuist Harold & Kumar go to White Castle gezien.

[Link niet meer beschikbaar]

Schitterende film, heb me helemaal kapot gelachen :D

Deze film zojuist gekeken, en hij was tegen mijn verwachting in nog behoorlijk lachen. Aantal keer flink moeten lachen. Vooral als ze met hun auto een foute wijk binnen rijden en dan 2 gasten zien die nogal op hun lijken.
Whaha strakke grap was dat.

• #1.700
Donderdag was het zover, het 10-weken-plan ten einde, tentamens voorbij, dus er kon weer stoney film gechecked worden.

Idee was om de Monty Python trilogie te kijken, uiteindelijk 2 delen gezien.
Holy Grail viel iets tegen, sublieme grappen werden afgewisseld met veel te flauwe scenes. Maar dit deel heeft toch wel wat totstand gebracht. 6.5/10

Life of Brian vond ik nog beter, lekker tegen heilige huisjes schoppen, bijzonder grappig. 7/10

Misschien moet ik die Harold & Kumar ook maar eens gaan kijken, wellicht tijdens die spacecake van vanavond :D

Terug
Naar boven