AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Guido20 zei:
Iemand ondertussen al Final Destination 3 gezien? Is het echt wat of gewoon 'uitmelken'?
Zwaar uitmelken en eigenlijk niets nieuws als je naar de andere films hebt gekeken. Maar dat neemt niet weg dat het leuk (grappig) is om de soms inventieve gebeurtenissen te zien die tot de dood leiden. Gewoon wachten tot het op tv komt want om hier nu geld aan te geven, nee :D

ps: Trouwens die scene met het kabelbenchpressen (ben ff de juiste naam kwijt) was wel geweldig :roflol:

Net weer The Usual Suspects gezien. Blijft geniaal, echt alles klopt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.725
Scary Movie 4 gezien in de bioscoop, verplicht stoned natuurlijk.

Zeer geslaagde comedy weer, dat dankzij het snelle tempo waarin de, afwissellend slechte en geniale, grappen elkaar afwisselen en zodoende continu goed gelach weet te verzekeren. Vooral Brokeback Mountain kan natuurlijk niet genoeg belachelijk worden gemaakt :D
Sterke gastrolletjes ook, met name Dr Phil was super. Wel sterk aan te raden om de geparodieerde films gezien te hebben, namelijk The Grudge, War of the Worlds, The Village, Saw, en in mindere mate Million Dollar Baby en Brokeback Mountain (die natuurlijk niet genoeg kan worden aangepakt!!)

Geslaagd deel uit de reeks wederom, dikke 6/10

Ja schijnt stukken beter te zijn dan SMII, veel slechter kon het ook wel niet (buiten de geweldige intro dan).

Ieg zal ik er geen geld aan geven, w8 wel lekker tot ie op tv is en dan misschien ook best stoned ;)

• #1.727
Inderdaad na het slechte deel 2 heeft Wayans er verstandig aan gedaan de films over te laten aan David Zucker, die weet na het hilarische deel 3 nu opnieuw te verassen!

B000697RRY.03.LZZZZZZZ.jpg

Gisteren was Pitch Black op tv, echt een typische film waarbij je je hersenen even op non actief moet stellen
Ik had hem al eerder gezien maar hij bleef nog steeds vermakelijk, en gezien het budget dat gebruikt(extreem laag) is vond ik het echt een keigoede film

Vooral de special effects en de verschillende kleuren die erin worden gebruikt geven de film een hele aparte sfeer en natuurlijk Vin Diesel :D
Hij zet zijn personage goed neer en het doet je verlangen naar het hele verhaal achter de personage Riddick!
Alhoewel het budget van Pitch black bij lange na niet in de buurt komen van de Chronicles of Riddick een uitstekende vermakelijke film! Maar dat komt ook omdat ik een beetje een sci fi fan ben
Krijgt van mij een welverdiende 8!

Laatst bewerkt:
  • #1.729
spiertje16 zei:
Jammergenoeg gemist, heb alleen het vervolg, Chronicles of Riddick, gezien en ben hierdoor benieuwd geraakt naar het origineel. Wat vond je ervan?

ZoutZak zei:
Jammergenoeg gemist, heb alleen het vervolg, Chronicles of Riddick, gezien en ben hierdoor benieuwd geraakt naar het origineel. Wat vond je ervan?

Je hebt Chronicle of Riddick wel gezien en Pitch Black niet
Zonde ik vond juist Pitch Black erg goed ipv Chronicles of Riddick
Het is in princiepe een B film maar eerlijk gezegd lijkt het TOTAAL niet op een B film, het is juist zo een b film waarvan je vaak hoopt te ontdekken dat maar die toch maar eens in de paar jaar vindt
Het is eigenlijk praktisch alleen Vin Diesel die de film zo goed maakt

Laatst bewerkt:
Net The Good, the Bad and the Ugly gezien

Wat een briljante film is dat. Echt een gouwe ouwe western, met echt prachtige karakters. Die soundtrack, wat een briljante muziek. "Ahahahaaaa whauwauwauw.." 9/10

ZoutZak zei:
Scary Movie 4 gezien in de bioscoop, verplicht stoned natuurlijk.

Zeer geslaagde comedy weer, dat dankzij het snelle tempo waarin de, afwissellend slechte en geniale, grappen elkaar afwisselen en zodoende continu goed gelach weet te verzekeren. Vooral Brokeback Mountain kan natuurlijk niet genoeg belachelijk worden gemaakt :D
Sterke gastrolletjes ook, met name Dr Phil was super. Wel sterk aan te raden om de geparodieerde films gezien te hebben, namelijk The Grudge, War of the Worlds, The Village, Saw, en in mindere mate Million Dollar Baby en Brokeback Mountain (die natuurlijk niet genoeg kan worden aangepakt!!)

Geslaagd deel uit de reeks wederom, dikke 6/10

beter dan deel 3? Want dat vond ik echt een van de slechtste films ooit, terwijl ik de eerste 2 delen echt briljant vond.

Gister SM 4 gezien in de bios. Als je van slappe humor houd dan is dit je film. Vond hem af en toe wel leuk. Als iemand een keer iets tegen zijn hoofd krijgt is het wel grappig. Niet als dit daarna nog 14x gebeurt.

4/10

KaLe zei:
Net The Good, the Bad and the Ugly gezien

Wat een briljante film is dat. Echt een gouwe ouwe western, met echt prachtige karakters. Die soundtrack, wat een briljante muziek. "Ahahahaaaa whauwauwauw.." 9/10

al es once upon a time in the west gezien? met peter fonda, dat was pas briljant, en ook door morricone gemaakt

Hahaha die review van zoutzak zijn altijd zo grappig. Lees je een enorm positief verhaal, en dan de conclusie, een 'dikke' 6/10! :roflol: Whaha een echte criticus.

ZoutZak zei:

Chronicles of Riddick, hi-la-risch! Ik heb die met een aantal maten gezien en dat was gewoon lachen gieren brullen zoals we dat sinds commando niet meer hadden gedaan. Die one-liners van onze though guy Vin Diesel blijven vermakelijk.

Ik had gisteren trouwens eindelijk eens Taxi Driver gezien. Goed geacteerd enzo, maar toch vond ik hem wat tegenvallen. Khad iets meer sicke shit verwacht, maar desalniettemin een goede film.

Gister Brother gezien. Japanse maffia vs Italiaanse maffia.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede gangster film, krijgt van mij een 7.

Iemand toevallig Battle Royale wel eens gezien? Die ga ik binnenkort maar eens kijken. http://www.imdb.com/title/tt0266308/

• #1.738
TongPo zei:
Gister Brother gezien. Japanse maffia vs Italiaanse maffia.

[Link niet meer beschikbaar]

Goede gangster film, krijgt van mij een 7.

Iemand toevallig Battle Royale wel eens gezien? Die ga ik binnenkort maar eens kijken. http://www.imdb.com/title/tt0266308/
Brother idd aardige film.
Battle Royale is een beetje uitgegroeid tot cult-classic vanwege het toch wel schokkende plot. Persoonlijk vond ik het niet echt bijzonder.

• #1.739
KaLe zei:
beter dan deel 3? Want dat vond ik echt een van de slechtste films ooit, terwijl ik de eerste 2 delen echt briljant vond.
Nou over het algemeen werd deel 3 toch stukken positiever ontvangen dan deel 2. Geldt tevens voor mij, deel 3 was echt voor mij van het niveau van het origineel!!

Iemand gisteren gekeken naar De Flodders III? :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven