- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
TGTBTU doet IMO zeker niet onder voor Once Upon....roxxe zei:al es once upon a time in the west gezien? met peter fonda, dat was pas briljant, en ook door morricone gemaakt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TGTBTU doet IMO zeker niet onder voor Once Upon....roxxe zei:al es once upon a time in the west gezien? met peter fonda, dat was pas briljant, en ook door morricone gemaakt
Onlangs herzien en was opnieuw beter als voorgaande keer, prachtig stillistisch en sfeerrijke film en een onvergetelijke de NiroRob G zei:Ik had gisteren trouwens eindelijk eens Taxi Driver gezien. Goed geacteerd enzo, maar toch vond ik hem wat tegenvallen. Khad iets meer sicke shit verwacht, maar desalniettemin een goede film.
spiertje16 zei:Vanmiddag staat denk ik Ong bak op het menu
Iemand die weet of het een beetje het kijken waard is?
ZoutZak zei:Nou over het algemeen werd deel 3 toch stukken positiever ontvangen dan deel 2. Geldt tevens voor mij, deel 3 was echt voor mij van het niveau van het origineel!!

IK, voor de 5 de keer ofzo, blijf het ergens een geweldige Hollandse reeks vinden. Wel jammer dat deel 3 wat voortborduurd op 1 & 2 en er zitten ook lijnen in het plot die identiek zijn telkens wat echt uitmelken is. Wat opvalt is dat de acteurs heel geloofwaardig hun typetjes neerzetten (hoewel dat in dit deel wat tegenvalt voor sommige). Voldoende om op een laag niveau ff gezellig te kunnen lachen. Einde was wel bagger vond ik, maar ergens was het nodig om er een definitief punt achter te zetten. Een dikke 5/10 voor part 3 om het op zen zoutzaks te zeggen.Santino88 zei:
Rob G zei:Jah bij de freerecordshop liggen echt veel goede films in de 3-voor-15-euro-bak. Bijna net zo duur om een filmpie te kopen als om hem te huren.
ZoutZak zei:TGTBTU doet IMO zeker niet onder voor Once Upon....
Oneensch, de films zijn beiden het summum van western in het algemeen en spaghettiwestern in het bijzonder!!KaLe zei:

roxxe zei:btw spiertje zoek es "Tom yum goong" (ong-bak2)
way better dan ong bak zelfs, schitterende scenes