Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
  • #1.742
Rob G zei:
Ik had gisteren trouwens eindelijk eens Taxi Driver gezien. Goed geacteerd enzo, maar toch vond ik hem wat tegenvallen. Khad iets meer sicke shit verwacht, maar desalniettemin een goede film.
Onlangs herzien en was opnieuw beter als voorgaande keer, prachtig stillistisch en sfeerrijke film en een onvergetelijke de Niro :thumbs:

Vanmiddag staat denk ik Ong bak op het menu
Iemand die weet of het een beetje het kijken waard is?

• #1.744
absoluut, is al eerder besproken in dit topic, maar verassend goede vechtscenes!

spiertje16 zei:
Vanmiddag staat denk ik Ong bak op het menu
Iemand die weet of het een beetje het kijken waard is?

Verwacht geen briljante acteerprestaties. Het verhaal stelt weinig voor, maar de fight scenes maken alles dubbel en dwars goed. Vooral doordat alle stunts echt zijn en er geen sprake is van trucages. Tony Jaa is de man.

In dat opzicht is Tom Yum Goong (het vervolg) ook zeker de moeite waard.

ZoutZak zei:
Nou over het algemeen werd deel 3 toch stukken positiever ontvangen dan deel 2. Geldt tevens voor mij, deel 3 was echt voor mij van het niveau van het origineel!!

Als je échte komedie wilt zien, moet je Harold & Kumar go to White Castle eens opzetten. Die film is subliem :D

De Scary Movie baggerreeks valt daarbij in het niet.

Santino88 zei:
Iemand gisteren gekeken naar De Flodders 3 :p
IK, voor de 5 de keer ofzo, blijf het ergens een geweldige Hollandse reeks vinden. Wel jammer dat deel 3 wat voortborduurd op 1 & 2 en er zitten ook lijnen in het plot die identiek zijn telkens wat echt uitmelken is. Wat opvalt is dat de acteurs heel geloofwaardig hun typetjes neerzetten (hoewel dat in dit deel wat tegenvalt voor sommige). Voldoende om op een laag niveau ff gezellig te kunnen lachen. Einde was wel bagger vond ik, maar ergens was het nodig om er een definitief punt achter te zetten. Een dikke 5/10 voor part 3 om het op zen zoutzaks te zeggen.

• #1.748
:D

Ice Age: The Meltdown was niet echt bijzonder, net als origineel. 5/10

Laatst bewerkt:
Ik had laatst ook nog hostel gezien. Idd nogal een frikandellen film, vooral het begin was echt dikke bagger. Op het einde werd het nog wel ok. Ik geef hem een dikke vette 5,5/10!

Gister The Butterfly Effect gezien > GODLIKE!!!!

Mijn vriendin trok hem uit de uitverkoopbak bij de Free Record shop. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik echt een hekel heb aan die Ashton K*tcher, maar deze film is echt goed. Sterk verhaal, blijft gewoon boeien. En ik ken echt geen film die qua verhaal zoveel wendingen heeft. Echt een topfilm, kan niet anders zeggen.

Dus voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, koop hem voor die paar euro!

Laatst bewerkt:
Jah bij de freerecordshop liggen echt veel goede films in de 3-voor-15-euro-bak. Bijna net zo duur om een filmpie te kopen als om hem te huren.

Rob G zei:
Jah bij de freerecordshop liggen echt veel goede films in de 3-voor-15-euro-bak. Bijna net zo duur om een filmpie te kopen als om hem te huren.

Precies, kleine moeite om eens in de 2 weken ofzo een paar van die dvd's naar huis te nemen. Zitten echt wel een paar goede films tussen.

• #1.754
KaLe zei:
Eensch. Ik vond Once upon een beetje tegenvallen.
Oneensch, de films zijn beiden het summum van western in het algemeen en spaghettiwestern in het bijzonder!!

Waarbij Clint voor mij het verschil maakt. Jammer dat een idee van Sergio Leone; namelijk dat TGTBTU in de openingscene met z'n 3en overhoop worden geschoten door Charles Bronson, als afsluiter van the dollars trilogy; geen doorgang vond. De reden laat zich raden :D

wel 'k vond henri :o fonda toch beter dan clint :P maar beide films zijn erg goed ;)

btw spiertje zoek es "Tom yum goong" (ong-bak2)
way better dan ong bak zelfs, schitterende scenes

Laatst bewerkt:
Henri Fonda bedoel je ;)

Ik vond Clint Eastwood een beetje de mooie jongen uithangen. Vind hem beter tot zijn recht komen in de wat ruigere rollen.
Angel Eyes (lee van cleef) vond ik echt veruit het mooiste personage. Wat een goeie westernkop had die kerel.

Net nog maar een keer Requiem for a Dream gekeken, wat blijft dat toch een goede film. Echt zeer sterk geacteerd. En de muziek van die film is ook echt passend bij de film

En de film ligt ook in de 'neem-bijna-voor-niets-mee-bak' bij de Free Record Shop.

gister hostel gezien, een beetje matige film. Kon me slechts 1 keer wansmakelijk bekoren. Ik kom hier goordere dingen op het forum tegen:D
Al bij al heeft de film me wel niet verveeld.
6/10
Ik snap wel 1 ding van de film niet: waarom zijn de 2 knappe grieten in het begin knap, een beetje later lelijk, om een beetje later weer knapper te zijn? Bad hair day voor beide?

zonet scary movie 4 bekeken. Naar mijn mening de zwakste film uit de serie.
Hij kon me slechts enkele keren aan het lachen brengen, in tegenstelling tot de 2de film de naar mijn mening toch wel meesterlijk grappig was.
een 6/10

Terug
Naar boven