AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

TongPo zei:
Oneensch, schitterende scenes indeed, maar zeker niet beter dan Ong Bak.

jawel, alleen al voor die minutenlange scene waar ie al die trappen opgaat
of de scene op het eind :eek: :eek:

Ze zijn allebei goed, laten we het daarop houden ;)

Net maar weer eens Fight Club gekeken.

Van de week Two for the money. Vond het een leuke film , echt een film die je lekker wegkijkt.

7.8/10

Fun with d*ck and jane, butfilm.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.765
No shit Rob!? ;) Damn ouwe, ik ga een weekje op vakantie en zie jou over de 10.000 grens schieten, geile posthoer!!

50 first dates gekeken (in cinema op resort) en mijn verwachting werd geenszins overtroffen, wat een brak stuk film, onvoorstelbaar. 3/10

ZoutZak zei:
No shit Rob!? ;) Damn ouwe, ik ga een weekje op vakantie en zie jou over de 10.000 grens schieten, geile posthoer!!

Ja bro, terwijl jij je ballen lag te bruinen in de zon zijn er ook nog mensen die hun tijd nuttig besteden... uhhh....?

Gezien: Equilibrium. Ik vond Christian Bale al een goede acteur in American Psycho en dat bewijst hij nogmaals in dit goed stukje film. Wat gebeurt er als je menselijke emotie uitschakelt ? Wordt het er dan wel beter op, of is dat juist esssentieel voor het leven. Dat in combinatie met prachtige actie scene's ( Gun Kata ) vond ik het een erg goeie film. 8,5/10

Marc zei:
Gezien: Equilibrium. Ik vond Christian Bale al een goede acteur in American Psycho en dat bewijst hij nogmaals in dit goed stukje film. Wat gebeurt er als je menselijke emotie uitschakelt ? Wordt het er dan wel beter op, of is dat juist esssentieel voor het leven. Dat in combinatie met prachtige actie scene's ( Gun Kata ) vond ik het een erg goeie film. 8,5/10

Eens, een erg goede film :thumb:

Brolly zei:

Morgen komt 'ie. Ik vind dat degenen die hem nog niet hebben gezien verplicht moeten kijken :cool:

Zojuis stay gezien. Beetje wazig filmpje in het straatje van Mulholland Dr.. Wel een aardige flm maar iets te plot-loos.

• #1.773
Heeft iemand lucky number slevin al gezien!? Ga hem wellicht in de bios checken vanavond.

slevinposter.jpg

Laatst bewerkt:
Gisteren was Leon op tv
Wat een sublieme film was dat zeg
Reno is echt een goede acteur met zn hard-face :D
Volgens mij was deze film een low budget
Iemand die meer weet?

• #1.775
Business Data for
Léon (1994)

Budget
FRF 115,000,000 (estimated)

Opening Weekend
$5,306,558 (USA) (20 November 1994) (1 Screen)

Gross
$19,251,002 (USA)
£3,400,349 (UK) (19 March 1995)
£1,743,340 (UK) (22 February 1995)
¥112,586,900 (Japan) (5 January 1997)
SEK 20,972,651 (Sweden)
$3,344,800 (Sweden)

Weekend Gross
$5,306,558 (USA) (20 November 1994) (1 Screen)

Admissions
3,340,000 (France) (3 January 1995)
243,285 (France) (20 September 1994) (opening week)
3,506,026 (France)
836,069 (France)
332,143 (Sweden)

Filming Dates
1 June 1993 - 7 October 1993

vrij klein budget idd

Wat een opbrengsten in vergelijking met het budget
Maar dat vind ik niet zo gek voor zo een topper van een film!

je MOET aan de extended uncut versie geraken

daarin zie je nog een stuk waarin mathilde met leon aan het "werk" is en zelf iemand neerschiet (niet met sniper) en ook dronken in een restaurant haar liefde aan leon verklaart :eek:

hoeveel is die FRF 115.000.000 in euros? leon vind ik vetste actiescene ooit hebben: die aan het eind. toen ik die film voor het eerste zag, zon elf jaar terug, toen wou ik ook zon hitman worden..maar het lot brengt me nu echter ergens anders

Ja vroeg ik me ook al af
Hoeveel geld is dat nou omgerekend naar euros

17,531,636.98 Eur

Terug
Naar boven