Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ZoutZak zei:
Heeft iemand lucky number slevin al gezien!? Ga hem wellicht in de bios checken vanavond.

slevinposter.jpg

Ja!

Imo een toppertje, heerlijk genoten, goed vermaak

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
K*t, gister niet meer geweest. Na het pokeren nog wel Wild at Heart gekeken. Ehhm was best vet, maar ik ga em nog maar eens kijken denk ik :D 7/10 for now

yep lucky number slevin gezien... erg mooie film.. beetje tarantino, dat wel...

• #1.784
End Game gezien, en ondanks grote namen (Cuba Gooding Jr, James Woods, Burt Reynolds, etc) was het een bijzonder zwakke film. Nergens overtuigend, hence 4/10

Fa Yeung Nin Wa - In the Mood for Love alhoewel mooi om te zien, een impressie van het anonieme leven van huisgenoten in Hongkong jaren 60, toch niet helemaal mijn smaak.
6je

Gezien: Ed Gein
Over de serie moordenaar Ed Gein, ik heb de film niet afgekeken, aangezien ze geen moment spannend of vermakelijk om naar te kijken was.
Jammer, want t heeft toch zeker een paar uur download tijd gekost. 3/10

Heb gister The Warriors gekeken. Het is inmiddels al een best oude film ( 1979) maar hij verveelt echt geen minuut. Het is alleen eff wennen aan de film zoals de kleding etc :p omdat het een wat oudere film is. Maar verder is het echt een top film die je lekker wegkijkt maar toch bij je blijft

van mij 7.8/10

Taxi Driver voor het eerst gezien. Was er eentje die al heel lang op m'n lijstje stond en ik moet zeggen dat hij zeer de moeite waard is.

8/10

kheb unleashed laatst gekeken.. wel mooie vechtscenes, verhaal beetje magertjes. toch met plezier naar gekeken dus 8/10

Daarnet The Jacket gekeken. 8.6/10.

Ik houd zelf van wazige films alla Donnie Darko, deze hoort voor mij in het rijtje thuis. Origineel onderwerp waar je je echt in kan verdiepen. Fantastisch acteerwerk van Adrien Brody, en Keira Knightly doet er nog een schepje bovenop met dat heerlijke smoeltje van haar.

Mr.Mike zei:
Daarnet The Jacket gekeken. 8.3/10.

Ik houd zelf van wazige films alla Donnie Darko, deze hoort voor mij in het rijtje thuis. Origineel onderwerp waar je je echt in kan verdiepen. Fantastisch acteerwerk van Adrien Brody, en Keira Knightly doet er nog een schepje bovenop met dat heerlijke smoeltje van haar.

Jah had hem ook gedwonload en wou hem deze week kijken maar toen bleek het de fanse versie te zijn :( Toch nog maar eens ff opnieuw downen dan.

Zeker doen bro, ik maak nu zelf ook een kopietje :)
Alleen dat koppie van Keira al, grrr. Ik kijk de laatste tijd veel films van haar.

• #1.792
Die film kreeg wel goede recensies maar bleek vervolgens in weinig cinemas te draaien...!? Toch wel benieuwd. Thx Mike.

• #1.793
exarchos zei:
Ja!

Imo een toppertje, heerlijk genoten, goed vermaak
Heb em dan gisteren eindelijk in de bios gezien, en alhoewel hij zeker vermakelijk was viel hij toch wat tegen. Want wat deed Lucy Liu in de film? geen enkele positieve bijdrage IMO. Tevens was het einde van de film volstrekt overbodig, dat nakauwen moet maar eens afgelopen zijn.

daarom 6je

• #1.794
Ik denk dat het (nieuwe) topicnaam wel weer eer aan wordt gedaan :D

normaal gezien volgende week naar da vinci code gaan kijken - rekening houden dat er hier felle protesten ertegen waren

Ik was ook van plan om naar The Da Vinci Code te gaan kijken maar ik hoor echt van overal negatieve reacties op die film.

• #1.797
Ik ga dit weekend, laat het wel weten! (*boek niet gelezen)

Ik ga ook snel kijken. Vond het boek wel vet dus ben wel benieuwd naar de film.

• #1.799
DaVinci Code gisteren gezien, en vond het wel vermakelijk maar niet bijzonder.
Heb het boek niet gelezen, maar de film was gewoon goed te volgen. Oke, beetje historische kennis is wellicht vereist.

goed voor een 6je.

Nou, dat lijkt me dus niet bijzonder genoeg om daar een cinemaatje voor te betalen. De film werd met veel poeha aangekondigd en nu bijkt het veel geblaat voor weinig wol te zijn geweest.

Het boek heb ik btw wel gelezen en ik vond het niet om over naar huis te schrijven. Het Juvenalis Dilemma, ook van Dan Brown, heb ik ook gelezen en dat boek is precies een kopie van De D-Code. Het is slechts de inhoud die controversieel is, voor de rest echt niet veel bijzonders.

Terug
Naar boven