AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Finale Sterkste man van België 2010 NSMB

Ik koom piepeloere :p

1. Jimmy
2. Didier
3. Karel
gedeelde 4e plaats: al de rest, het is een heel divers deelnemersveld, sommigen zijn sterker, anderen conditioneler en nog weer anderen sneller, en de onderdelen variëren ook
ik denk "anything goes!", we zien zaterdagavond wel maar het wordt nu alweer een legendarische battle

Florent gaat dat spel op 1 been winnen :D

In mijn ogen is alles mogelijk voor plaats 2 en 3. Ik ben van het principe: Onderschat niemand!

Er gewoon allemaal voor gaan zaterdag is de boodschap en vooral plezier in de sport hebben!

In mijn ogen is alles mogelijk voor plaats 2 en 3. Ik ben van het principe: Onderschat niemand!

Er gewoon allemaal voor gaan zaterdag is de boodschap en vooral plezier in de sport hebben!

+1 en vooral gaan voor het eten achteraf, want diep vanbinnen willen we allemaal zo snel mogelijk aan tafel:D

Florent is toch al "all time strongest man in Belgium"..? :D

Zeg David, als we nu gewoon geen wedstrijd doen en onmiddellijk aan tafel gaan? Is dat niet beter? :D

Als ik dan even Didier zn paspoort mag lenen scheer ik ter plaatse mn kop kaal en doe ik mee!

No problem! Ik stuur het onmiddellijk op! :p

Buffet met pasta kan idd nie slecht zijn. Ik veronderstel dat je al wat beter bent ondertussen?

euh ja... maar begin toch wat te twijfelen... heb het gevoel dat er iets verschrikkelijk gaat komen van antwoord:eek:

euh ja... maar begin toch wat te twijfelen... heb het gevoel dat er iets verschrikkelijk gaat komen van antwoord:eek:

maar neen schat, laat ons het erop houden dat de hoest met versterking is teruggekomen samen met de keelpijn (dermate dat ik vannacht mijn avondeten oph...), maar toch heb ik wel zin in voor zaterdag it's gonna be fun:cool:

Ik vind het toch wel spijtig om te horen dat het nog nie verbeterd is.

Maar zo te horen is de goesting er nog steeds dus das het belangrijkste!

Dit moet een eitje voor je zijn jimmy

Ah bon?

Het is ook kermis op de Grote Markt, dus het zal zowiezo bakske vol worden.
Randanimatie genoeg dus ;)
vorig jaar toch;)
nog juist kermis erbij ook,allemaal op dienen grote markt?gaat idd beet vool zijn,vorig jaar hadden ze al gans de markt nodig

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

1: Jimmy Laureys
2: Didier Van Hamme
3: Karel Van Hulsel
4: raf
5: david
6: jurgen
7: michael
8: florent
9: loice
10: yannick
11: stefan
12: youri

voila :D
na-aper :p

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Velen onderschatten youri blijkbaar, er gaan er nog veel hun ogen opentrekken:D
hij is idd erg sterk,maar de anderen trainen al langer odd

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Florent gaat dat spel op 1 been winnen :D
daarna in de cafetaria zeker?:meal::burger::kots::D

Youri was op de voorronde 1 van de personen met het minste event trainingen achter de rug, dus dat vind ik nu ook geen reden om hem als laatste te plaatsen :p

Terug
Naar boven