Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als het puur gaat om vermageren zitten ze wel vaak aardig in de richting hoor... daar zou ik me voorlopig maar niet al te veel zorgen om maken.Ik zal je rapportage zeker volgen. En verstandig om samen met je vrouw te gaan zwemmen, zal erg goed voor je zijn.
Ik ben wel benieuwd met wat voor voedingsschema de dietist gaat komen, de meeste snappen er niet zoveel van. Post deze dus ook zeker in je rapportage.
dus je weegt nu ongeveer 90 kilo bij 1.90?
En wilt naar 70 bij 1.90?
of zijn je stats verkeerd?
Mooi dat je veel bent afgevallen, maar sla niet door dat je straks eruit ziet alsof je in Auswitch hebt gezeten
En doe je nu serieus veel setjes met weinig gewicht?
Haha , nee dat zijn mijn huidige stats kerel , ik ben nu 128 kg en mijn shape is aan het switchen naar de goede kant .
Ik wil dus rond de 110/112 uitkomen kwa gewichtsverlies en keihard door blijven trainen .
Op dit moment loop ik 6 dagen per week 7/8 km en train ik 6 dagen per week met een trainingsschema welke ik van wes van staveren heb , dat is een pittig schema en ik heb in 3 maanden veel spieropbouw ervaren .
Bij mijn posts staan twee logs over mijn vorderingen .