Fitness Seller

Fitness /bodybuilding icm een maagverkleining

Die had ik gisteren ook niet zien aankomen, gefeliciteerd met je besluit en alvast veel succes :rocker:

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de posvibes !!!

Heb de huisarts net gesproken en ik kan morgen de verwijskaart ophalen , de arts zei ook dat hij het een verstandige keuze vond .

En ik zal straks zeker een verslag gaan bijhouden en dat deel ik hier , misschien heeft iemand anders er ook wat aan in de toekomst.

Mvg

Moedig besluit! Ik heb genoeg voorbeelden gezien van mensen die het is gelukt ( en nog steeds lukt ).
Verzamel mensen om je heen die je kunt vertrouwen qua voeding/training en zoek naar iets wat je relatie met voeding en de manier waarop je met jezelf omgaat onder de loep neemt. In de zin van mentale ondersteuning. Bij de mensen die blijvend gewicht verloren was het allemaal een kwestie van de bovenkamer opnieuw ordenen.

Nogmaals veel succes gewenst.;)

Dapper dat je toch besloten hebt om niet voor de maagverkleining te gaan, en dat je er na de maagballon voor wilt gaan om af te vallen op een gezonde manier met trainen en het aanpassen van je voeding.
En je hoeft natuurlijk niet te wachten tot nadat de maagballon verwijdert is en je de eerste kilo's kwijt bent, voor je begint met sporten en gezonde voeding, daar kan je vandaag al mee beginnen!
Heel veel succes met alles!

Het is zeker haalbaar zonder medische ingreep amigo.
Ik ben daar zelf het levende voorbeeld van.
Van 130-135 kg met wie weet meer als 40% BF ben ik gedaald tot 85 kg (ondertussen terug 93kg omdat ik me te mager vond)

Wat ik heb gedaan is een jaar aan een stuk meegedaan met spinning lessen.
Daarna heb ik krachttraining erbij genomen opdat mijn vel weer wat strakker zou zijn.

Momenteel zit ik rond de 16% Bodyfat (doel 12%) & doe ik thaiboxen in combinatie met krachttraining en ik heb me nog nooit beter gevoeld.

Volgende dat op men schema staat is stoppen met roken :D

Succes man en if you believe in it you can do it.

Succes. En zorg dat je op DBB blijft rondhangen voor de kennis en motivatie. Misschien een logje beginnen hier?

Ik lees hier de woorden van iemand die heel goed heeft overwogen wat de beste opties zijn voor zijn lichaam en toekomst. Deze weg en het vervolgens aanpakken van je eetpatroon zal je sterker maken in de weg naar je doel. Immers is het je levenswijze die je moet veranderen om het vol te houden en je resultaat wat je straks bereikt hebt in stand te houden.
ik wens je alle succes en hoop dat je inderdaad laat weten hoe je voortgang is.

Bedankt voor de reacties ,

Als ik de maagballon heb dan moet ik meteen beginnen met het aanpassen van mijn eetpatroon en ik kom zoizo bij een diëtist te lopen die me gaat begeleiden met mijn voeding .
Ik heb ook met mijn vrouw besproken dat we 2x in de week gaan baantjes zwemmen in het zwembad om de hoek en ik wil 3x in de week een rondje om de singel wandelen na het avond eten ( dit is denk ik ongeveer 2,5 kilometer ) .
Dit is nu voor mij even het eerste wat ik ga doen om meer te gaan bewegen , ik moet nu ook heel voorzichtig zijn met mijn rug en knieën en ik moet natuurlijk ook weer bij 0 beginnen met mijn conditie opbouw.
Ik zal binnenkort een rapportage opstarten met alle gegevens en mijn plan van aanpak , ook zal ik even een foto plaatsen van hoe ik nu ben ( met een papieren zak over mijn hoofd ) ;-) en dan kan de strijd losbarsten tegen de kilo's .
Dat is ook wel makkelijk want als er mensen zijn die nog tips of aanpassingen oid hebben over mijn manier van aanpak dan kan dit rechtstreeks in het verslag worden toegevoegd en besproken .
Ik merk aan mezelf dat ik mij langzaam aan begin te verheugen op wat komen gaat dus dat is mooi.

Mvg eric

Ik zal je rapportage zeker volgen. En verstandig om samen met je vrouw te gaan zwemmen, zal erg goed voor je zijn.
Ik ben wel benieuwd met wat voor voedingsschema de dietist gaat komen, de meeste snappen er niet zoveel van. Post deze dus ook zeker in je rapportage.

Ik zal je rapportage zeker volgen. En verstandig om samen met je vrouw te gaan zwemmen, zal erg goed voor je zijn.
Ik ben wel benieuwd met wat voor voedingsschema de dietist gaat komen, de meeste snappen er niet zoveel van. Post deze dus ook zeker in je rapportage.
als het puur gaat om vermageren zitten ze wel vaak aardig in de richting hoor... daar zou ik me voorlopig maar niet al te veel zorgen om maken.
@TS. Goed bezig :thumb:

Daar heb ik dan niet zoveel ervaring mee. En ik heb vaak genoeg rare dingen gehoord wat dan een of andere dietist had gezegd. Hetzelfde bij Obese laatst, die dietist kwam nou ook niet over als iemand die er heel veel verstand van had en ik ga er toch vanuit dat ze bij zo'n programma een goed iemand uitkiezen.

Ik snap wel dat met gewoon gezond eten en bewegen OP wel gaat afvallen, maar ben alsnog erg nieuwsgierig naar het voedingsschema.

En wat al is gezegd, je kunt nu direct wel beginnen met beter eten he. Ik neem in ieder geval aan dat je nu niet meer met een zak chips op de bank hangt?

Succes nogmaals en hou ons op de hoogte.

@Burgermeister. Zorg voor een PT. Iemand die je voor weinig begeleidt en die je aan alle kanten motiveerd.
Alleen red je het niet, zoals je aangeeft. Je hoeft echt niet te verhongeren. Je moet je slechte gewoontes leren begrijpen en pas dan kan je deze accepteren en aan de kant schuiven.
Je hebt een lange weg te gaan. Stel je doel dan ook in op jaren. Leer jezelf en leer je omgeving te accepteren wat dit allemaal inhoudt. Alles wordt namelijk anders, alles.
Ik ga je volgen hier.

Goed besluit om niet de makkelijke weg te pakken. Uiteindelijk moet het uit je eigen motivatie en aanpassing van ongezonde gewoontes komen, niet uit een operatie. Lijkt me achteraf ook veel beter vol te houden als je het zelf hebt gedaan en niet kunstmatig.

goede keus zeg. ik wens je heel veel succes en zie uit naar je log.

Ben zelf ook 40 kg afgevallen en je kan tot 20% bf makkelijk komen door alleen op kcal te letten daarna is het wel meer je voeding aanpassen. Maar dat gaat gelukkig geleidelijk net zoals bij het trainen je wordt er steeds beter in.

Voor de rest succes met alles

Haha ff een oud topic opfrissen .
Hier vroeg ik 3 jaar terug wat info over een maagverkleining icm bodybuilding .
Mensen hier hadden mij toen de ingreep af geraden en ik heb hier gehoor aan gegeven .
Nu ben ik in de afgelopen 7 maanden 43,5 kilo afgevallen op eigen kracht en ga door tot ik 60 kilo kwijt ben en dat wil ik voor 9 mei 2016 voor mekaar hebben .
Dan heb ik het in 1 jaar op eigen kracht gered .

Nogmaals iedereen bedankt voor de adviesen toen der tijd .

dus je weegt nu ongeveer 90 kilo bij 1.90?
En wilt naar 70 bij 1.90?
of zijn je stats verkeerd?

Mooi dat je veel bent afgevallen, maar sla niet door dat je straks eruit ziet alsof je in Auswitch hebt gezeten ;)

En doe je nu serieus veel setjes met weinig gewicht?

dus je weegt nu ongeveer 90 kilo bij 1.90?
En wilt naar 70 bij 1.90?
of zijn je stats verkeerd?

Mooi dat je veel bent afgevallen, maar sla niet door dat je straks eruit ziet alsof je in Auswitch hebt gezeten ;)

En doe je nu serieus veel setjes met weinig gewicht?

Haha , nee dat zijn mijn huidige stats kerel , ik ben nu 128 kg en mijn shape is aan het switchen naar de goede kant .
Ik wil dus rond de 110/112 uitkomen kwa gewichtsverlies en keihard door blijven trainen .
Op dit moment loop ik 6 dagen per week 7/8 km en train ik 6 dagen per week met een trainingsschema welke ik van wes van staveren heb , dat is een pittig schema en ik heb in 3 maanden veel spieropbouw ervaren .

Bij mijn posts staan twee logs over mijn vorderingen .

Laatst bewerkt:
Haha , nee dat zijn mijn huidige stats kerel , ik ben nu 128 kg en mijn shape is aan het switchen naar de goede kant .
Ik wil dus rond de 110/112 uitkomen kwa gewichtsverlies en keihard door blijven trainen .
Op dit moment loop ik 6 dagen per week 7/8 km en train ik 6 dagen per week met een trainingsschema welke ik van wes van staveren heb , dat is een pittig schema en ik heb in 3 maanden veel spieropbouw ervaren .

Bij mijn posts staan twee logs over mijn vorderingen .

Lekker bezig. Kans is groot dat je ervaring met spieropbouw met name zit in het vetverlies. In 3 maanden veel gewicht verliezen en veel spieropbouw gaan niet tegelijk. Je traint wel hard, hoeveel Kcal eet je ong?

Terug
Naar boven