Burgermeister
Cool Novice
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 115kg
Hey hallo ,Lekker bezig. Kans is groot dat je ervaring met spieropbouw met name zit in het vetverlies. In 3 maanden veel gewicht verliezen en veel spieropbouw gaan niet tegelijk. Je traint wel hard, hoeveel Kcal eet je ong?
Ik zit nu gemiddeld op 2200/2400 kcal per dag en dan 40% eiwit / 30% vet / 30% koolhydraat .
En wat betreft de spieropbouw dit is wel degelijk aan de orde , uiteraard is het een combinatie van verlies en winst waardoor de definitie bevorderd maar ik heb echt ook duidelijke groei ervaren .
Biceps., triceps , schouders , rug en borst zijn echt flink gegroeid .
Ik train ook 6 dagen per week met een zwaar schema welke ik van wes van staveren heb , en ik loop deze 6 dagen ook 8 km hard .
De ene keer smorgens hardlopen en savonds of smiddags naar de gym , en de andere dag smorgens trainen en smiddags of savonds hardlopen .
Alles is groter en keihard kwa spieren en door het vetverlies wordt nu alles steeds beter zichtbaar .
De weegschaal staat nu ook even stil weer maar ik zie wekelijks veranderingen in de spiegel waaraan ik zie dat mijn fysiek aan het shiften is .
Dus gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben en dan kom ik waar ik wil zijn .

..