MuscleMeat

Fitness /bodybuilding icm een maagverkleining

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! Ik heb vandaag mijn multivitamine, visoliecapsules en mijn creatine binnen gekregen, ik kijk of dat beetje effect heeft en zoniet ga ik extra vit. E pillen kopen. Neem jij met alles de hoeveelheid die ze aangeven? Op myprotein raden ze bvb 5 creatine pillen per dag aan met die pot die ik heb gekocht.

En whey nam ik idd al aangezien ik al moejte heb om 160 gr eiwit te hitten hahahaha

Hey , nou ja ik hou mijzelf gewoon aan de aanbevolen doseringen !
Ik had creatine capsules van biotech en daar moest ik er twee van nemen per dag , maar lijkt mij dat dat gewoon ligt aan het aantal mg werkenfe stof per pil/cap ..
Wat betreft de vitamine E , dit is voor een soepele huid en voor celvernieuwing dus daarom neem ik het zoizo .

Hoop dat je wat aa mijn info hebt , succes met het behalen van je doelen ..

• Topic Starter Topic Starter
Op zulke vetpercentages heb je véél meer vrije vetzuren in je systeem dus je kunt een veel groter tekort opvangen dan iemand die een procentje of 10-15 kwijt moet. Je hoeft je eigenlijk alleen zorgen te maken om je vvm intact te houden maar zelf dat is in dit geval nauwelijks een probleem.

@TS ik zou wel oppassen met het volume aan krachttraining die je per week doet. Meer is niet beter in jouw situatie.

Hey , thx voor je input !
Wat betreft de intensiteit van trainen ...... Ik ben gewoon standaard op de gym te vinden elke dag en kan daar eigenlijk niet echt meer mee stoppen haha , ik train niet elke dag op mijn uiterste en doe afgewisseld ook dagen er tusssen waarop ik alleen cardio doe en met lichte gewichten gewoon sets van 15/20 reps doe .
Ik train wel best zwaar al en doe altijd 6 tot 8 oefeningen per hoofdspiergroep en 3/4 oefeningen per nevenspiergroep .
Dus bijvoorbeeld 6/8 chest en dan 3/4 triceps en buik doe ik elke workout 2 verschillende oefeningen standaard

Goed zeg, respect!

Terug
Naar boven