XXL Nutrition

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee helemaal niet, kritiek kan goed / opbouwend zijn, er kunnen andere inzichten door ontstaan.

Why are you asking ? Voel je je aangesproken ?

Dit.........:p

Als jij wilt dat ik mij aangesproken voel, prima hoor.
Ik ben altijd wel kritisch ja, en ook wel sceptisch.
Als blijkt dat ts straks 10 kg aankomt, geloof ik ook niet dat het winstrol is bijvoorbeeld. ;)

• Like
Waarderingen: Inb4
Als blijkt dat ts straks 10 kg aankomt, geloof ik ook niet dat het winstrol is bijvoorbeeld. ;)

Winstrol merk je na 3-4 weken wel aan je gewrichten e.d.

Daarnaast komt TS van 65kg ofzo, dus daar 10KG op plakken met een klein beetje AAS en deftig trainen en voeding is imo geen uitdaging, zelfs niet op winny.

Daarnaast komt TS van 65kg ofzo, dus daar 10KG op plakken met een klein beetje AAS en deftig trainen en voeding is imo geen uitdaging, zelfs niet op winny.

Mwa, geen 10 kg hoor.
Tenzij ts ineens wél goed is kan eten.
Dat gebeurt inderdaad vaker bij mensen die gaan kuren, dat ze dan pas boven onderhoud gaan eten.
Maar 10 kg gainen op winny only als je voeding -en training-al redelijk in orde was voor de start , is zeer uitzonderlijk.
Dat is dan echt wel een uitdaging, tenzij je Dianabol blijkt te hebben.

Ps: ts woog 69 kg voor het begin, geen 65.:)

Mwa, geen 10 kg hoor.
Tenzij ts ineens wél goed is kan eten.
Dat gebeurt inderdaad vaker bij mensen die gaan kuren, dat ze dan pas boven onderhoud gaan eten.
Maar 10 kg gainen op winny only als je voeding -en training-al redelijk in orde was voor de start , is zeer uitzonderlijk.
Dat is dan echt wel een uitdaging, tenzij je Dianabol blijkt te hebben.

Ps: ts woog 69 kg voor het begin, geen 65.:)

Dat is precies wat ik bedoelde met deftig trainen en eten. Ondanks dat iemand al 10 jaar ervaring kan hebben met de sport, wil dat niet zeggen dat ze altijd alles on point hebben gehad.

69, 65.. all the same (ekto) :D

Voor +10kg beetje dbol erbij, werkt prima :D

Dat is verder niet mijn bedoeling, ik ken je als een redelijke kerel (weliswaar zou het me niet verbazen als jou mening ook gekleurd wordt door mede-forummers).

Stel dat Ts 10 kg aankomt, wat zou jij dan als mogelijke oorzaak invullen dan ?

Dat is verder niet mijn bedoeling, ik ken je als een redelijke kerel (weliswaar zou het me niet verbazen als jou mening ook gekleurd wordt door mede-forummers).

Stel dat Ts 10 kg aankomt, wat zou jij dan als mogelijke oorzaak invullen dan ?

Die randvoorwaarden zijn allemaal al ingekleurd voor je;

1. TS Eet structureel meer en betere voeding
2. TS traint een stuk harder dan normaal
3. TS heeft op zijn gewicht voordeel tov iemand die al vlakbij, op of, ver boven zijn natty max zit
4. Winny is geen winny, maar imo is dat simpel uit te sluiten

Die randvoorwaarden zijn allemaal al ingekleurd voor je;

1. TS Eet structureel meer en betere voeding
2. TS traint een stuk harder dan normaal
3. TS heeft op zijn gewicht voordeel tov iemand die al vlakbij, op of, ver boven zijn natty max zit
4. Winny is geen winny, maar imo is dat simpel uit te sluiten

1,2 en 3 kan ik me in vinden.

Dat Winny geen Winny is, tja dat kan bij andere roids ook het geval zijn toch ?
Hoe sluit je dat uit dan ? Onderzoek in Lab ?

Waarom zou iemand bijv. D'bol geven ipv Winny ? Heeft dat dan te maken met de prijs ?

Dit is onbekende materie voor mij hoor...

Waarom zou iemand bijv. D'bol geven ipv Winny ? Heeft dat dan te maken met de prijs ?

Dat kan idd met alle AAS maar in principe zullen de bekendere labs gewoon leveren wat ze moeten leveren. Dosering kan wel wat schommelen.

• Like
Waarderingen: Inb4

Is zeer onwaarschijnlijk dat winny en dbol onder iets anders verkocht worden dan de noemer. Dan moet er echt een foutje zijn gemaakt met de labels oid.

Dat was in reactie op renemonmoenonem4 ofzo
Remonmn4remonmnnnmn kan alleen aangepast worden als ik 15 euro over maak naar de wedstrijdleiding hier.
Principe kwestie, doe ik niet.
Het lijkt een beetje op de Hotmail van vroeger: 40 cijfers en letters extra.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
:roflol: Ja dat heb je met veelvoorkomende namen.. Daar zijn nicknames voor bedacht tijdens het ontstaan van communities ergens in de jaren 90.

• Like
Waarderingen: Rain
  • Topic Starter Topic Starter
Eind cut woog ik 64,5kg 8%. Begin kuur 68kg 11%. Nu 71,5kg vp laat ik morgen meten.

• Topic Starter Topic Starter
Denk trouwens dat meeste te winnen valt op mn benen.

Hoelang ben je nu on?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven