AndroidHealthClinic

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Remonmn4remonmnnnmn kan alleen aangepast worden als ik 15 euro over maak naar de wedstrijdleiding hier.
Principe kwestie, doe ik niet.
Het lijkt een beetje op de Hotmail van vroeger: 40 cijfers en letters extra.
Ja, begrijpelijk want de leiding heeft natuurlijk ook jouw username uitgekozen.

Maar waarom kost het veranderen van een woord van x-aantal letters 15,00 EUR eigenlijk?
Volgens mij was het €10. Omdat anders iedereen om de haverklap van naam veranderd. 'Vroeger' moest je er een (duurder) elite membership voor nemen, maw het is nooit goed ;)

Volgens mij was het €10. Omdat anders iedereen om de haverklap van naam veranderd. 'Vroeger' moest je er een (duurder) elite membership voor nemen, maw het is nooit goed ;)

Maar iedereen post toch ook om de haverklap onzin die je weer moet editen, verwijderen, waarschuwen, kaart uitdelen etc. etc.

Snap dat dit een gouden kans is om een kleine bijdrage voor te vragen, 2,50 ofzo lijkt me voor niemand een gek bedrag voor het wijzigen van de naam?

Maar jij zegt 10,00, wat kost het nu echt?

• Like
Waarderingen: Rain
Maar iedereen post toch ook om de haverklap onzin die je weer moet editen, verwijderen, waarschuwen, kaart uitdelen etc. etc.

Snap dat dit een gouden kans is om een kleine bijdrage voor te vragen, 2,50 ofzo lijkt me voor niemand een gek bedrag voor het wijzigen van de naam?

Maar jij zegt 10,00, wat kost het nu echt?

Of maak een optie dat iedereen zelf zijn username kan aanpassen. Automate everything you can!

• Like
Waarderingen: Pren
Mwa, geen 10 kg hoor.
Tenzij ts ineens wél goed is kan eten.
Dat gebeurt inderdaad vaker bij mensen die gaan kuren, dat ze dan pas boven onderhoud gaan eten.
Maar 10 kg gainen op winny only als je voeding -en training-al redelijk in orde was voor de start , is zeer uitzonderlijk.
Dat is dan echt wel een uitdaging, tenzij je Dianabol blijkt te hebben.

Ps: ts woog 69 kg voor het begin, geen 65.:)

Oude Rellert!

:popcorn:

Ik zit klaar mannen!

En remember ; Het is zelfs vrijdag de 13e :meal:

fc1304588b2c4d07ce65a2d39f6a08e9.gif

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik ben btw wel voor gratis naamwijzigingen.... heet stiekem niet echt jj :loony:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven