Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
5x5 snatch grip shrugs aldus Kaz.

1.jpg

Inb4, hij is gewoon dik :rolleyes:

Die is moddervet :roflol:

Van alle natties en met jouw levens- en eetgewoonte denk ik juist dat jij 1 van de weinige bent die zich niet aangesproken moet voelen. Natuurlijk kun je er meer uithalen, maar dat is niet realistisch gezien jouw mindset en de plek die de sport in je leven heeft. Je bent tevreden zo en dat mag je ook zeker zijn voor een natty :thumbs:

Ik verbaas me gewoon weleens over hoe/wat men doet en roept. Dan vraag ik me af waar al die nonsense vandaan komt en of mensen zichzelf voor de lol voor de gek houden.
:thumbs:

Tevreden echter...:roflol: Maar met het eerst genoemde mag ik eigenlijk niet klagen..

1.jpg

Hij is gewoon dik:trollface:

Totaal niet mijn doel om zo smerig te worden..verder betwijfel ik hoe naturel deze lelijkerd is..

Eigenlijk niet gek dat er een shitload aan marktaandeel te verwerven valt in Personal Training.. Naast de AAS, is er ook gewoon enorm veel onwetendheid over nagenoeg ALLES :roflol:
Precies! Helaas is het erg lastig om een goed voedingsschema op maat te maken, en is het erg makkelijk oefeningen slecht en ondoelmatig uit te voeren zonder goede begeleiding.
Helaas zijn er ook enorm veel koekebakkers die zich voor veel geld als PT durven te verhuren :(

Precies! Helaas is het erg lastig om een goed voedingsschema op maat te maken, en is het erg makkelijk oefeningen slecht en ondoelmatig uit te voeren zonder goede begeleiding.
Helaas zijn er ook enorm veel koekebakkers die zich voor veel geld als PT durven te verhuren :(

Mwa…. Er zijn uitzonderingen hoor.
Ruben 'Pineapple'Baars bv beheerst alle facetten.

Ik begeleid een aantal personen en ik ervaar het maken van een voedingsschema op maat niet als erg lastig, integendeel. Je moet wel mensen begeleiden die ECHT WILLEN en dus gewoon doen wat je zegt, zowel op het gebied van training als dat van eten en rust. Het is geen hogere wiskunde allemaal, maar het valt of staat met de wens van iemand om ergens te komen en daar dingen voor te willen laten en ook juist moeten.

Haten op Bill Kazmaier, het is echt al ver gekomen, jeez.
Ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ken nog een aantal strongman..doordat ik dat weleens zie op RTL, maar deze dikz*k:windup: herken ik niet..
@Basma :windup:

We ambiëren niet allemaal een VP van boven de 20 zoals jij :trollface:
:exactly:

Ik begeleid een aantal personen en ik ervaar het maken van een voedingsschema op maat niet als erg lastig, integendeel. Je moet wel mensen begeleiden die ECHT WILLEN en dus gewoon doen wat je zegt, zowel op het gebied van training als dat van eten en rust. Het is geen hogere wiskunde allemaal, maar het valt of staat met de wens van iemand om ergens te komen en daar dingen voor te willen laten en ook juist moeten.
En dit..:iagree:

Dit !

Maar, en dit is echt geen afbreuk aan wat Punjab zegt, het is niet omdat je in "een sport" uitblinkt of goed bent, dat je daarin ook automatisch een goede "coach" bent...
Coaching is een vak apart...

Been there, done that, still keep on going ;)

En kijk wat het je heeft gebracht, just sayin.

Even zonder sarcasme dan; als je denkt dat je zonder presteren iets kunt bereiken, al dan niet met middelen, dan piek je wel op naïviteit ;)

1.jpg

Uitpuilende traps, ja. Met welke oefeningen wordt je hoofd zo breed???

Hoe een Skinny only logje de teloorgang van DBB voorkomt…. :)
Het wordt hier gezellig he?

Mwa…. Er zijn uitzonderingen hoor.
Ruben 'Pineapple'Baars bv beheerst alle facetten.

Ja, en hoeveel PT's komen niet, zoals boven, met onzin over ananas en chia, en dat je absoluut nooit brood mag eten, en minstens 6 maaltijden per dag en weet ik wat.... Kaf en koren scheiden is best lastig.
En ja, verwende luie typjes die hun gebrek aan inzet willen afkopen met een dure PT heb je ook plenty.

Dit !

Maar, en dit is echt geen afbreuk aan wat Punjab zegt, het is niet omdat je in "een sport" uitblinkt of goed bent, dat je daarin ook automatisch een goede "coach" bent...
Coaching is een vak apart...

Mensenkennis is een enorm belangrijk deel, als jij jouw mensen niet begrijpt, is het onmogelijk om hen iets te leren. Je moet jezelf kunnen verplaatsen in de ander etc. En dat is echt nog maar de basis inderdaad, dus helemaal eens! :thumbs:

Uitpuilende traps, ja. Met welke oefeningen wordt je hoofd zo breed???

Het wordt hier gezellig he?

Ja, en hoeveel PT's komen niet, zoals boven, met onzin over ananas en chia, en dat je absoluut nooit brood mag eten, en minstens 6 maaltijden per dag en weet ik wat.... Kaf en koren scheiden is best lastig.
En ja, verwende luie typjes die hun gebrek aan inzet willen afkopen met een dure PT heb je ook plenty.

Mooi voorbeeld daarvan zijn die twee achterlijke meiden die dat boek over voeding uitgebracht hebben destijds. Allemaal onzin eerste klas, maar hey, hoor je hun klagen over het geld dat ze daarmee verdiend hebben? Of dat ze weggezet werden in de media omdat #achterlijk ? Natuurlijk niet, want Henk en Ingrid nemen het voor zoete koek aan allemaal..

En kijk wat het je heeft gebracht, just sayin.

Even zonder sarcasme dan; als je denkt dat je zonder presteren iets kunt bereiken, al dan niet met middelen, dan piek je wel op naïviteit ;)
Ik train nog altijd 3-4 keer per week (mét plezier), zit nog in de competitie en kan alles doen en laten in het dagelijkse leven, wat bedoel je dan ???

Je weet beter dan mij dat als je jezelf volpropt met middelen de prestaties minder relevant zijn, groeien doe je toch, toch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven