- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn momenteel 32 gebruikers aanwezig in dit topic (18 leden en 14 gasten). Gaat knetterhard hierHet is weer vrijdag jongens!!!
Er zijn momenteel 27 gebruikers aanwezig in dit topic (16 leden en 11 gasten).

Ik was al lang afgehaakt bij sonjabakkeren en die broodbuik jongen. Maar ik weet idd dat er nog een hele trits zelfverklaarde voedingsguru's is. En met de hele sociale media boom, maakt het niet meer uit of iets fact-free is, maar alleen hoeveel clicks en dus advertentieinkomsten het genereert. (ben een dinosaurus zelf, sorry)Mooi voorbeeld daarvan zijn die twee achterlijke meiden die dat boek over voeding uitgebracht hebben destijds. Allemaal onzin eerste klas, maar hey, hoor je hun klagen over het geld dat ze daarmee verdiend hebben? Of dat ze weggezet werden in de media omdat #achterlijk ? Natuurlijk niet, want Henk en Ingrid nemen het voor zoete koek aan allemaal..
Het is weer vrijdag jongens!!!
Er zijn momenteel 27 gebruikers aanwezig in dit topic (16 leden en 11 gasten).
Ik was al lang afgehaakt bij sonjabakkeren en die broodbuik jongen. Maar ik weet idd dat er nog een hele trits zelfverklaarde voedingsguru's is. En met de hele sociale media boom, maakt het niet meer uit of iets fact-free is, maar alleen hoeveel clicks en dus advertentieinkomsten het genereert. (ben een dinosaurus zelf, sorry)

Ja zo zijn er legio aan van die debielen die verdienen aan de nog grotere debielen. Om het even oneerbiedig neer te pennen![]()

Ik train nog altijd 3-4 keer per week (mét plezier), zit nog in de competitie en kan alles doen en laten in het dagelijkse leven, wat bedoel je dan
Je weet beter dan mij dat als je jezelf volpropt met middelen de prestaties minder relevant zijn, groeien doe je toch, toch.
Dat is nou het grote voordeel van DBB......hier krijg je je info van debielen tenminste gratis![]()

En als je goed zoekt vindt je ook vast nog wel hele goede informatie zelfs, helemaal gratis![]()

Ik train nog altijd 3-4 keer per week (mét plezier), zit nog in de competitie en kan alles doen en laten in het dagelijkse leven, wat bedoel je dan
Je weet beter dan mij dat als je jezelf volpropt met middelen de prestaties minder relevant zijn, groeien doe je toch, toch.

Leuke discussie altijd, powerlifting vs bodybuilding.
Zichtbare spiertjes bieden meer voordelen dan onzichtbare kracht in het leven.
Dat is een feit.
Tenzij je graag 3 boodschappen tassen tegelijk draagt voor hulpbehoevende ouderen.

Uitpuilende traps, ja. Met welke oefeningen wordt je hoofd zo breed![]()

Daar doen we het uiteindelijk voor.Tenzij je graag 3 boodschappen tassen tegelijk draagt voor hulpbehoevende ouderen.
Precies! Helaas is het erg lastig om een goed voedingsschema op maat te maken, en is het erg makkelijk oefeningen slecht en ondoelmatig uit te voeren zonder goede begeleiding.
Helaas zijn er ook enorm veel koekebakkers die zich voor veel geld als PT durven te verhuren![]()
. Ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ken nog een aantal strongman..doordat ik dat weleens zie op RTL, maar deze dikz*kherken ik niet..
@Basma
![]()