MuscleMeat

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is weer vrijdag jongens!!!

Er zijn momenteel 27 gebruikers aanwezig in dit topic (16 leden en 11 gasten).

Mooi voorbeeld daarvan zijn die twee achterlijke meiden die dat boek over voeding uitgebracht hebben destijds. Allemaal onzin eerste klas, maar hey, hoor je hun klagen over het geld dat ze daarmee verdiend hebben? Of dat ze weggezet werden in de media omdat #achterlijk ? Natuurlijk niet, want Henk en Ingrid nemen het voor zoete koek aan allemaal..
Ik was al lang afgehaakt bij sonjabakkeren en die broodbuik jongen. Maar ik weet idd dat er nog een hele trits zelfverklaarde voedingsguru's is. En met de hele sociale media boom, maakt het niet meer uit of iets fact-free is, maar alleen hoeveel clicks en dus advertentieinkomsten het genereert. (ben een dinosaurus zelf, sorry)

Ik was al lang afgehaakt bij sonjabakkeren en die broodbuik jongen. Maar ik weet idd dat er nog een hele trits zelfverklaarde voedingsguru's is. En met de hele sociale media boom, maakt het niet meer uit of iets fact-free is, maar alleen hoeveel clicks en dus advertentieinkomsten het genereert. (ben een dinosaurus zelf, sorry)

Ja zo zijn er legio aan van die debielen die verdienen aan de nog grotere debielen. Om het even oneerbiedig neer te pennen :o

Ik train nog altijd 3-4 keer per week (mét plezier), zit nog in de competitie en kan alles doen en laten in het dagelijkse leven, wat bedoel je dan ???

Je weet beter dan mij dat als je jezelf volpropt met middelen de prestaties minder relevant zijn, groeien doe je toch, toch.

Ja dit is een eindeloze discussie, maar de constatering ansich is natuurlijk niet waar en alles behalve zo zwart-wit. Zonder progressive overload zul je niet groeien, zonder extra voeding zul je niet groeien, zonder teveel rust, zul je niet (goed) groeien, met teveel stress zul je niet (goed) groeien. AAS geven je het extra's wat nodig is om verder te komen, beter te presteren zo je wilt. Dus dat daarmee prestaties van ondergeschikt belang zijn is (in elk geval voor de meeste mensen die juicen) pertinent onwaar, zij gaan juist vaak net even dat stapje verder juist daardoor.

Maar hey, het blijft een gegeven dat iemand op AAS makkelijker zijn gains behoud tijdens een maandje niks doen bijvoorbeeld, ja dat voordeel valt niet onder stoelen of banken te steken.

Verder hebben jij en ik allebei andere doelen, maar om dan te zeggen dat de 1 daarom minder presteert? Wederom kortzichtig en getuigd van weinig inlevingsvermogen, hetgeen je toch juist van een Mod zou mogen verwachten? Niet? Moeten jullie niet goed zijn in het objectief benaderen van allerhande subjectieve variabelen?

@Sanca : tijdens een eerste kuur groei je idd als kool, dat is waar. Je hoeft er niet veel voor doen.

Als je echter tijdens latere kuren, niet 100% je voeding/training/rust verzorgt dan ga je ook niet veel meer groeien. Behouden van je massa en kracht gaat wel heel vlot dan, ook al doe je pakweg 2 weken niks. Maar groeien als kool doe je dan niet meer hoor, dat is een fout beeld dat mensen hebben van AAS gebruik.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik train nog altijd 3-4 keer per week (mét plezier), zit nog in de competitie en kan alles doen en laten in het dagelijkse leven, wat bedoel je dan ???

Je weet beter dan mij dat als je jezelf volpropt met middelen de prestaties minder relevant zijn, groeien doe je toch, toch.

Je bent gewoon onverslaanbaar man!

En wat een heerlijk zicht heb je toch over volproppen. :roflol:

Zij komt haar ook weer moeien hoor :roflol:

Potver, #thisgunbegood!

:popcorn:

giphy.gif

Leuke discussie altijd, powerlifting vs bodybuilding.

Zichtbare spiertjes bieden meer voordelen dan onzichtbare kracht in het leven.
Dat is een feit. :)
Tenzij je graag 3 boodschappen tassen tegelijk draagt voor hulpbehoevende ouderen.

Leuke discussie altijd, powerlifting vs bodybuilding.

Zichtbare spiertjes bieden meer voordelen dan onzichtbare kracht in het leven.
Dat is een feit. :)
Tenzij je graag 3 boodschappen tassen tegelijk draagt voor hulpbehoevende ouderen.

Domme kracht is zelden ergens goed voor :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Rain
Daar doen we het uiteindelijk voor.
Welke voordelen heb je dan in het dagelijkse leven met zichtbare spieren ? Buiten op het strand/festival paraderen of aan een deur te staan ?

Precies! Helaas is het erg lastig om een goed voedingsschema op maat te maken, en is het erg makkelijk oefeningen slecht en ondoelmatig uit te voeren zonder goede begeleiding.
Helaas zijn er ook enorm veel koekebakkers die zich voor veel geld als PT durven te verhuren :(

Zo ook vandaag weer in de gym. Een PT die een obese vrouw leg extensions laat doen terwijl ze het over haar voeding hebben.
Ik citeer de PT: "Ja, eet inderdaad vooral veel noten als snack. Dat verzadigd echt een stuk beter dan koolhydraat-rijke producten."

Dan vraag ik mij dus echt af waarom je het ten eerste over eten hebt terwijl je client aan het trainen is en daarnaast zal ik over het advies zelf niet eens uitspraken doen :P.

Ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ken nog een aantal strongman..doordat ik dat weleens zie op RTL, maar deze dikz*k:windup: herken ik niet..
@Basma :windup:

:exactly:

What's up?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven