AndroidHealthClinic

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
21 aanwezigen in het Topic, je doet goede zaken Flexx :emo:

Godver, ben paar uur nietbin mn log en weer 70 berichten, haha @neet61 dit ga ik echt niet allemaal quoten, ben @Skatermarvin niet:)

Ahhh, doe dat nou even.. De boel is net weer beetje doodgebloed, kun je het weer even wat aanwakkeren!

Weet je wel dat jij op de nr. 1 meest populaire topics uit de afgelopen periode staat, dat wil je toch behouden? :roflol:

@Sanca.
Kan je geen Like en Win actie beginnen?
Dan like ik de powerlift sectie en win ik een week Moderatortje spelen.

Alle powerlifters een permban!

Deze snares :roflol: :roflol:

Godver, ben paar uur nietbin mn log en weer 70 berichten, haha @neet61 dit ga ik echt niet allemaal quoten, ben @Skatermarvin niet:)
Verdomme! Ik wil mijn rellen terug!:roflol:

Ahhh, doe dat nou even.. De boel is net weer beetje doodgebloed, kun je het weer even wat aanwakkeren!

Weet je wel dat jij op de nr. 1 meest populaire topics uit de afgelopen periode staat, dat wil je toch behouden? :roflol:
Goddammit! Ik sta niet meer op de pagina van afgelopen 3 maanden..wel die van 6 maanden:sad:

Welke voordelen heb je dan aan moddervet zijn, een lelijke baard hebben en om de week één of andere blessure te hebben?

Misschien gooien ze wel wat kleingeld naar je als je toevallig even ergens moet gaan zitten in het openbaar.
robke die t op iemands uiterlijk gooit :roflol:

nu heb ik echt alles gezien

Flexx hoeft toch niet meer te trainen tegenwoordig? Hij zit aan de AAS dacht ik ergens gelezen te hebben.........:cool:

Dit topic blijft maar verbazen, en dan hebben we het niet eens over flex zijn gains :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven