- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Op vrijdag is dat waarschijnlijk net toegestaan

Hahaha mooi samengevat![]()
Goed fijn weekend allemaal, @HillR en ik gaan eens vorstelijk genieten dit weekend![]()
Geniet er van!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op vrijdag is dat waarschijnlijk net toegestaan

Hahaha mooi samengevat![]()
Goed fijn weekend allemaal, @HillR en ik gaan eens vorstelijk genieten dit weekend![]()
21 aanwezigen in het Topic, je doet goede zaken Flexx![]()

Er zijn grenzen maar een weekban is het niet

Ik verheug me al op de mega quote21 aanwezigen in het Topic, je doet goede zaken Flexx![]()

Godver, ben paar uur nietbin mn log en weer 70 berichten, haha @neet61 dit ga ik echt niet allemaal quoten, ben @Skatermarvin niet![]()

Niet?Godver, ben paar uur nietbin mn log en weer 70 berichten, haha @neet61 dit ga ik echt niet allemaal quoten, ben @Skatermarvin niet![]()

Good luck.
Verdomme! Ik wil mijn rellen terug!Godver, ben paar uur nietbin mn log en weer 70 berichten, haha @neet61 dit ga ik echt niet allemaal quoten, ben @Skatermarvin niet![]()

Goddammit! Ik sta niet meer op de pagina van afgelopen 3 maanden..wel die van 6 maandenAhhh, doe dat nou even.. De boel is net weer beetje doodgebloed, kun je het weer even wat aanwakkeren!
Weet je wel dat jij op de nr. 1 meest populaire topics uit de afgelopen periode staat, dat wil je toch behouden?![]()

robke die t op iemands uiterlijk gooitWelke voordelen heb je dan aan moddervet zijn, een lelijke baard hebben en om de week één of andere blessure te hebben?
Misschien gooien ze wel wat kleingeld naar je als je toevallig even ergens moet gaan zitten in het openbaar.

Kan een moderator het topic misschien wat opschonen?
Al die rommel van Flexx over trainingen en zo, leidt alleen maar af.![]()