- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voel verschil in je knieën met back SQ en Goblet SQ?

Ik zou wel vanuit 2 verschillende angles filmen als ik jou was, voor een duidelijk beeld.
Lekkere training weer! Ik zie nu pas dat wij ongeveer even oud zijn en ook bijna even lang lid van dit forum! Schept een band he!![]()
. Maar ik heb ook een paar jaar niet getraind en een tijd kut door blessures, maar ik geef niet op
, zal @FREAKJAM morgen eens wat videos laten maken van mn training
a bij goblet squat voel ik mn quads wel duidelijk, die vorm moet ik dus ook bij back squat aanhouden, maar vind het moeilijk om mijn rug dan net zo recht te houden.
Thanks! Haha ja klopt, alleen jij hebt wel wat meer progressie gemaakt in die jaren. Maar ik heb ook een paar jaar niet getraind en een tijd kut door blessures, maar ik geef niet op
g![]()
Ik ben pas in maart 2016 weer fanatiek begonnen hoor! Daarvoor 5 jaar af en toe getraind..we komen er wel!

)je kan toch losse flyes doen?Doe je goed dan! Ik zit nu eigenlijk in de beste flow van mn leven ,dus gaat lekker
Training van net:
UB:
pwo: 3/4 scoop monster +1/4 scoop insane mode
opwarmen
Incline bp
10x40
5x60
6x72
6x72
5x72
boh voelde zwaar, toen iemand laten spotten en toen voelde het een stuk lichter( en nee ze heeft niet geholpen)
6x72
nice!
Tbar row ( met 10kg plates voor optimale rom)
8x20
6x42,5
6x42,5
6x42,5
11x42,5
Lekker, zit nog veel rek in
Bp
8x60
5x70
8x78,5
8x78,5
8x78,5
Nice!
Lat pulldown vgrip
12x47
12x53
10x65
7x65
Seated db side raises (3sec. negatieven
15x7,5
15x7,5
15x7,5
12x7,5
Barbell curl ss Weighted dips
10x26 12xbw +10
8x33,5 8xbw +30
6x33,5 8xbw +30
6x33,5 8xbw +30
Kut ezbar, rechte stangen waren in gebruik ,volgende keer weer rechte stang
Hammer db curl
2x10x17,5
Yeah buddy! Ging weer lekker, helaas geen filmpjes omdat @FREAKJAM te lui was om te gaan sporten( jk bro)
Helaas geen flyes kunnen doen omdat cables en machine fly hele tijd bezet waren. Morgen LB!
Kan ja maar vind die niet zo fijn, voel die niet goed, misschien wel weer eens een kans geven.
Ho ho ho, ik was niet te lui. Morgen mn 3de training![]()

Ik zie weer een kleine PWO-addiction opkomen...
Goed weekend nog!Dat schouderbladen verhaal heb ik nooit begrepen..zowel met presses als fly's vind ik het waardeloos..Snap je punt! Sinds ik echt let op schouderbladen naar elkaar toe en de gehele beweging squeezen van chest, gaat het prima!
Dat schouderbladen verhaal heb ik nooit begrepen..zowel met presses als fly's vind ik het waardeloos..
Snap je punt! Sinds ik echt let op schouderbladen naar elkaar toe en de gehele beweging squeezen van chest, gaat het prima!

Gaat hier ook lekker met kracht zie ik. Lekker veel eten en trainen, heeeerlijk he?!
Ho ho ho, ik was niet te lui. Morgen mn 3de training![]()

Ik zie weer een kleine PWO-addiction opkomen...
Mooie training weer Flex!Goed weekend nog!
Dat schouderbladen verhaal heb ik nooit begrepen..zowel met presses als fly's vind ik het waardeloos..
Waardeloos? In mijn beleving focus/train je dan pas echt op borst.. anders pak ik hem meer uit schouders. Tevens is je ROM ook korter, dus voor wedstrijden zelfs een must.