- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Ziet er prima uit die squat imo! Waarom nog dieper? Je lift je hielen niet, dus ik gok gewoon op een natuurlijke grens van diepgang.
Als mn hamstrings wat minder strak zijn kan ik nog wel iets dieper.
Kerel! Prachtige squats. Volgens mij zit het een beetje tussen je oren dat je er moeite mee hebt. Als je op deze manier het gewicht op kan bouwen zou het super zijn
.
Misschien nog iets meer naar achter zitten bij back squat dat mn knieeen iets minder naar voren komen? Denk mn onderrug op dit moment te zwak is voor zware squats dus ik ga weer rackpulls doen.
welke blessure heb je gehad aan je wheels dan?
Het lijkt erop dat je vrij smal staat.
Als je wat breder staat kan je kont makkelijker 'zakken'tussen je benen zeg maar.
Geen blessure aan mn benen maar aan mn onderrug/ si gewricht maar dat speelt eigenlijj niet meer. Moet nu er gewoon voor zorgen dat onderrug sterker wordt.
Zal nog beetje met stance experimenteren. Bij goblet stond ik wat breder volgens mij.
Goblets zien er prima uit, mmoie rechte rug, maar je back sq ook. Ik zie geen tucked butt.
Thanks, nu nog bijschaven!
Toen net nog naar manueel therapet geweest.bovenrug zat weer goed vast en pees onder linkerknie beetje overbelast, dus even geen leg presses en extensions.

. Volgens mij zit het een beetje tussen je oren dat je er moeite mee hebt. Als je op deze manier het gewicht op kan bouwen zou het super zijn