Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee juist niet.Ik denk dat het probleem vooral de manier van bracing is. Als je spanning zet druk je je buik naar voren en je heupen naar achter maar bij een goede bracing houd je je rug neutraal en adem je 360 graden rondom in.

thnx, ga ik op letten!
Die schoenen lijken wel motorschoenen man! Dat dacht ik dus eerst...Zeker door de naam

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.503
mooie schoenen, die schaf ik ook aan zodra mijn gympies versleten zijn.

Doen:) Zitten echt heerlijk.

Dat valt wel mee.Zodra je stopt met die wat ze een donald duck squat (no offence) noemen waarbij je al de spanning naar je onderrug verplaats dan zal het er gelijk al een stuk beter uit zien.

postures.jpg

Edit:Je doet het bij de goblet squat wel goed dus nu het naar de back squat overbrengen.

Daarom ben ik ook goblet squat gaan doen,maar zodra het gewicht op mn rug ligt is het moeilijk dezelfde vorm aan te houden..

Toffe schoenen man!

Hangende leg/kneeraises zijn inderdaad niet ideaal..dat vergt imo meer van je handen, armen etc. dan van je buik..

Mooie training trouwens! Lekker doorbouwen die legdays!!:thumb:

thanks! Mja ik ga bij hanging teveel met mn onderrug zwaaien wat niet lekker voelt, normaal doe ik die in roman chair, maar die was bezet.

Dat wel:)

thnx, ga ik op letten!
Die schoenen lijken wel motorschoenen man! Dat dacht ik dus eerst...Zeker door de naam

Haha, je zou er vast wel moter mee kunnen rijden:)

Zweer zelf bij Adipowers, heeft me absoluut geholpen bij het opbouwen van mijn SQ :).

Die ryderwear schoenen zijn iet voor het squaten he, daar heb ik adidas powerlifters 2.0 voor:)

Training van net UB:

pwo:1scoop monster

Opwarmen

Incline bp
10x40
5x50
5x70
4x5x72,5
Nice! Wel zo'n beetje de max nu, ga ook vanaf volgende week incline bp en bp omdraaien om weer kracht op normale bp optebouwen met 4x5.

Tbar row
10x20
10x30
6x45
6x45
6x45
15x45
Vanaf volgende week ook 4x5 elke week 2,5kg verhogen

Bp
10x60
5x70
8x78,5
8x78,5
8x78,5
Had achteraf 79kg moeten doen,maarja had dit ook maar net gehaald

Plate loaded pulldown
12x70
3x10x90

Seated db side raise ss Machine fly
15x9 12x59
12x10 10x77 pr
12x10 8x77
11x10 10x65 ( laatste spot)

Weighted dips ss Barbell curl
12xbw +15 10x26
8xbw +35 8x33,5
7xbw +35 6x33,5
6xbw +35 9x28,5

Weighted pushups (voeten op box, handen op stang smith rack)
12xbw +15
9xbw +30
8xbw +30
8xbw +30
Heavy shit:)

Zo weer een lekkere training! Niet alles gehaald wat de planning was maarja kan niet altijd feest zijn. Vanavond uiteten bij een steakrestaurant omdat die vader van mn vriendin jarig is, dus lekker veel vlees eten! Morgen LB, maar weet nog niet of squats en quad oefeningen gaan doen, want aanhechting van pees onder mn knie is nog steeds pijnlijk.

Had je nog meer gepland? Dit was al een prima sessie hoor.
Eet ze vanavond.

• #3.505
Zweer zelf bij Adipowers, heeft me absoluut geholpen bij het opbouwen van mijn SQ :).
Eens, heb ze zef ook. Maar gebruik ze ook echt alleen voor de squat. Na de squats doe ik ze uit en ga ik verder op mijn allstars met legpresses etc :p

• #3.507
Zijn de Adipowers zoveel beter dan de Powerlift3 ?

Dat valt wel mee.Zodra je stopt met die wat ze een donald duck squat (no offence) noemen waarbij je al de spanning naar je onderrug verplaats dan zal het er gelijk al een stuk beter uit zien.

Hoe kan je aan een filmpje nou zien dat de spanning op de onderrug staat, en niet verdeeld over de hele rug? De rug blijft de hele beweging goed stabiel toch?

Hoe kan je aan een filmpje nou zien dat de spanning op de onderrug staat, en niet verdeeld over de hele rug? De rug blijft de hele beweging goed stabiel toch?
Als hij de eerste rep start zie je dat hij eerst zijn onderrug zoveel mogelijk opspant en hol trekt.Als hij daarna gaat zakken zie je die holling gaandeweg weer verdwijnen dat betekent dat er beweging in zijn onderrug is.Bij rep 7 zie je dat hij het nog een keer doet.

Laatst bewerkt:
Prima inclines Flex! Ben benieuwd hoever je de normale bench weer kunt uitbouwen!:thumb:

Lekker gegeten gister?

• #3.513
Als hij de eerste rep start zie je dat hij eerst zijn onderrug zoveel mogelijk opspant en hol trekt.Als hij daarna gaat zakken zie je die holling gaandeweg weer verdwijnen dat betekent dat er beweging in zijn onderrug is.Bij rep 7 zie je dat hij het nog een keer doet.

Ik doe dat denk ik omdat ik anders te ver met mijn knieen naar voren kom, zal daar ook eens opletten dat ik dat afleer.

Prima inclines Flex! Ben benieuwd hoever je de normale bench weer kunt uitbouwen!:thumb:

Lekker gegeten gister?

Thanks! Ik ga beginnen op 4x5x75 en dan hopelijk opbouwen naar 4x5x95( of hoger:P) en dan ga ik weer incline eerst pakken.

Wat ik heb gegeten was lekker, maar wat een waardeloos restaurant verder. We hadden gekozen voor ayce , je kon dat 1 gerecht bestellen per persoon en als dat op is kon je een nieuw gerecht bestellen, maar ging zo traag dat we telkens 40min. moesten wachten dus uiteindelijk 5 gerechten gegeten in 3,5uur en nog steeds honger. Ze hadden als excuus dat er 2 koks geopereerd waren die nu thuis zitten. Dus? Is dat ons probleem, dan moeten ze maar voor vervanging zorgen! Daar gaan we dus nooit meer heen.

Training van vanmorgen LB:

opwarmen

Hip trust
10x46
4x5x71 pr

Rdl
10x40
3x8x60

Plate loaded glutes kickback ( one leg)
12x10
3x12x15

Seated leg extension ss Hyper extension
12x47 12xbw
12x53 10xbw +10
12x53 10xbw +10
10x53 10xbw +10

Plate loaded Standing leg curl (one leg) slow reps
3x10x5

Knee raise ss Cable woodchopper
12x 12x11
12x 12x11
12x 11x11

En nog even liggen foamrollen:P

Deze training dus geen squats en quad oefeningen omdat ik dus nog last heb van pees onder mn knie, Hopelijk is dat donderdag over! Toch wel lekker getraind, vandaag nieuw apparaat gedaan dus die kickback, echt heerlijk apparaat!

Laatst bewerkt:
Ik vond de kickback ook lekker, echt een toevoeging voor LB/Legs dagen.

Enig idee wat de oorzaak is van de pijntjes? Flink balen man :(

Schandalig van dat restaurant! :mad:

4x5x95kg is een mooi doel zeg!!:thumb:

Ja, dat is een slechte beurt van dat restaurant, en lijkt een beetje op een smoes :(

OK, heel subtiel. Ik heb dat er niet uitgehaald. Klopt dat ook een beetje met je eigen gevoel @flexx123 ?

Kut van dat restaurant. Klinkt een beetje als tapas eten bij 't Zusje, 2 gerechten per persoon per ronde en duurt standaard 45 min ofzo. Uiteindelijk heb je na een paar uur nog honger :(

Deze training dus geen squats en quad oefeningen omdat ik dus nog last heb van pees onder mn knie, Hopelijk is dat donderdag over! Toch wel lekker getraind, vandaag nieuw apparaat gedaan dus die kickback, echt heerlijk apparaat!
Ah, dat vroeg ik me dus meteen af toen ik de training zag.. Waarom geen squaaats?! Verklaart een hoop ;)
Hoe gaat het hier verder?

Kut van dat restaurant. Klinkt een beetje als tapas eten bij 't Zusje, 2 gerechten per persoon per ronde en duurt standaard 45 min ofzo. Uiteindelijk heb je na een paar uur nog honger :(
Blasphemy!! :(
Ben bij 2 locaties geweest van 't Zusje en dat ging allemaal erg vlot, jammer dat je een locatie hebt getroffen waarbij het niet zo was..
Geef een andere locaties nog eens een kans zou ik zeggen :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven