AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Blasphemy!! :(
Ben bij 2 locaties geweest van 't Zusje en dat ging allemaal erg vlot, jammer dat je een locatie hebt getroffen waarbij het niet zo was..
Geef een andere locaties nog eens een kans zou ik zeggen :o
Dit dus! Eindhoven was prima!:heart:

Ik zou d'r al heen gaan voor enkel 25x de bastogne parfait..:o

Ben bij 2 locaties geweest van 't Zusje en dat ging allemaal erg vlot, jammer dat je een locatie hebt getroffen waarbij het niet zo was..
Ook bij 2 locaties geweest, bij eentje zelfs 2x en duurde elke keer lang icm maar 2 gerechten per ronde.
Was gelukkig wel altijd met een redelijke groep waardoor er mensen bij zaten die na 3 of 4 rondes al vol zaten en ik voor hun ging bestellen. Voor dat soort mensen is het denk ik wel prima.
Heb toen ook telkens de laatste 2 rondes 6 of 8 gerechten besteld waardoor het wel "oke" was maar stel je bent met zijn 2en of met een paar man schiet dat niet op als je een beetje een grote eter bent.
Ga het niet nog een kans geven iig :P

Ook bij 2 locaties geweest, bij eentje zelfs 2x en duurde elke keer lang icm maar 2 gerechten per ronde.
Was gelukkig wel altijd met een redelijke groep waardoor er mensen bij zaten die na 3 of 4 rondes al vol zaten en ik voor hun ging bestellen. Voor dat soort mensen is het denk ik wel prima.
Heb toen ook telkens de laatste 2 rondes 6 of 8 gerechten besteld waardoor het wel "oke" was maar stel je bent met zijn 2en of met een paar man schiet dat niet op als je een beetje een grote eter bent.
Altijd fijn dergelijke tafelgenoten..:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.524
Ik vond de kickback ook lekker, echt een toevoeging voor LB/Legs dagen.

Zekers!

Enig idee wat de oorzaak is van de pijntjes? Flink balen man :(

Ik vermoedt door die kromme kut leg extension ,maar krijgen binnenkort een nieuwe.

Schandalig van dat restaurant! :mad:

4x5x95kg is een mooi doel zeg!!:thumb:

Ja kut restaurant:P

Nu het doel nog halen, moet te doen zijn aangezien ik in het verleden wel zwaarder heb gebencht.

Ja, dat is een slechte beurt van dat restaurant, en lijkt een beetje op een smoes :(

OK, heel subtiel. Ik heb dat er niet uitgehaald. Klopt dat ook een beetje met je eigen gevoel @flexx123 ?

Ja het voelt niet vloeiend, dus nog flink op oefenen.

Kut van dat restaurant. Klinkt een beetje als tapas eten bij 't Zusje, 2 gerechten per persoon per ronde en duurt standaard 45 min ofzo. Uiteindelijk heb je na een paar uur nog honger :(

Het zusje heb ik redelijk goeie ervaring mee, daat ging ik toch wel met een vol gevoel naar huis en hoefde zeker niet zo lang te wachten toen.

Ah, dat vroeg ik me dus meteen af toen ik de training zag.. Waarom geen squaaats?! Verklaart een hoop ;)
Hoe gaat het hier verder?

Verder gaat het wel redelijk, UB gaat goed:)

Dit

Dit dus! Eindhoven was prima!:heart:

Ik zou d'r al heen gaan voor enkel 25x de bastogne parfait..:o

Haha die is zeker lekker ja!

Hou jij het maar lekker bij de sushi:D

Altijd fijn dergelijke tafelgenoten..:rolleyes:

Zekers, die zitten er bij ons meestal ook wel een paar bij:)

Nou vandaag dus geen training want ben ziek:mad:, voelde me gisteren al waardeloos op mn werk, en vanmorgen zat heel mn neus dicht, keelpijn, koppiijn en totaal geen fut in mn lichaam dus heb me ziek gemeld, hopelijk ben ik snel weer beter!

Beterschap bro! Eat your vegetables.

And drink your chocolate milk. :D

Mooi kut kerel! Beterschap!!

Beterschap maat!

Beterschap Flexx :kiss:

ook jij mag er aan geloven, beterschap!

Beterschap.....:thumbs: Komt wel goed schatje :P

Eens! Dit is zeker klote voor jou en ik snap je oordeel. Toch ben ik dan weer de eeuwige perspectiefkijker en zeg ik:
Kan gebeuren, dikke pech, maar dit zegt niet dat het ineens een kut restaurant is.. Zoals Sanne aangeeft:
Geef het ooit nog een kans en ik weet bijna zeker dat het je dan wel bevalt.

• #3.532
Beterschap bro! Eat your vegetables.

And drink your chocolate milk. :D

Thanks bro, hou nie zo van chocomel:P

Mooi kut kerel! Beterschap!!

Thanks!

Jullie ook bedankt:)

ook jij mag er aan geloven, beterschap!

Het heerst schijnbaar:P en bedankt:)

Beterschap.....:thumbs: Komt wel goed schatje :P

Thanks, alles komt goed:)

Eens! Dit is zeker klote voor jou en ik snap je oordeel. Toch ben ik dan weer de eeuwige perspectiefkijker en zeg ik:
Kan gebeuren, dikke pech, maar dit zegt niet dat het ineens een kut restaurant is.. Zoals Sanne aangeeft:
Geef het ooit nog een kans en ik weet bijna zeker dat het je dan wel bevalt.

Snap jasenko wel, als ik tot 2keer toe een slechte ervaring heb met een restaurant ga ik daar ook niet meer heen, zat andere goeie restaurants:)

Net weer wezen trainen, nog niet 100% fit, nog flink verkouden, maar f**k it ik moest trainen!

Ub dus:

pwo: 1scoop monster

opwarmen

MP
10x20
6x30
5x43
5x43
7x43

Pull ups
5xbw
5xbw +9
5xbw +9
5xbw +9
nice!

Incline bp
10x40
6x55
8x67
8x67
7x67
Had laatste setje spotter moeten vragen

Seated cable row(wide grip)
10x47
3x10x65

Reverse machine fly ss machine fly
12x23 12x59
12x29 10x70
12x29 10x70
12x29 9x70

Hammer db curl( 2armen tegelijk) ss One arm pushdown
12x15 10x13
12x15 10x13
12x15 9x13

Hanging knee raise ss Db side bent
16x 15x10
15x 12x12,5
13x 12x12,5

Ondanks nog niet 100% fit toch een super training! MIsschien omdat ik 3dagen niet gewerkt heb en meer heb geslapen dan normaal?:D
Zaterdagochtend LB!

Zo zie je maar, rust doet een mens goed! Goed dat je toch bent gaan beesten, ondanks dat je ziek bent. Goede attitude! :D

Gek genoeg na ziek zijn gaat het vaak beter. Genoeg rust en slaap in ieder geval! :D
Lekker geknald! Ik heb vaak met een verkouden kop of verstopte neus dat alles weer open gaat.

knaltraining! gelukkig kan je weer trainen, geeft ook weer wat rust tussen de oren!

Nette training! Ik ga maandag ook maar weer eens pullups met extra gewicht doen! Is alweer een tijdje terug! thnx!

• #3.537
Zo zie je maar, rust doet een mens goed! Goed dat je toch bent gaan beesten, ondanks dat je ziek bent. Goede attitude! :D

Yeah buddy, no p*ssy behaviour!

Gek genoeg na ziek zijn gaat het vaak beter. Genoeg rust en slaap in ieder geval! :D
Lekker geknald! Ik heb vaak met een verkouden kop of verstopte neus dat alles weer open gaat.

Ja viel niet tegen, heerlijk!

knaltraining! gelukkig kan je weer trainen, geeft ook weer wat rust tussen de oren!

Ja zeker, wordt beetje cranky als ik niet kan trainen en doelloos thuis op de bank lig.

Nette training! Ik ga maandag ook maar weer eens pullups met extra gewicht doen! Is alweer een tijdje terug! thnx!

Thanks man! Ja moet je doen man, wel rustig opbouwen zodat je langere tijd progressie kan maken.

Net dus naar de gym geweest, Eerst eens mn VP laten meten door Harry, resultaaat 16,4% ouch! Had verwacht dat ik nog wel onder de 15% zou zitten, ik weet dat het een moment opname is laatste dagen ook niet erg clean gegeten hou daar sowieso wat meer vocht doorvast maarja ik ga na Rome toch mn kcal wat verlagen om weer wat droger te worden.
De bedoeling was om vandaag LB te trainen ,maar aangezien ik dinsdag naar Rome ga en nog 3 keer ging trainen toch voor UB gekozen en dan morgen LB en overmorgen UB, zodat ik dinsdag niet met super spierpijn in mn benen door Rome loop.

Training van net UB:

Pwo: 1scoop monster

Opwarmen

Bp
10x40
8x60
4x5x75

Tbar row
10x20
8x35
4x5x47,5

Incline bp
10x40
3x8x60

Plate loaded pulldown
12x70
3x10x95

Db side raises ss Machine fly
12x10 12x53
8x12,5 12x65
8x12,5 10x65
8x12,5 10x65

Barbell curl ss Weighted dips
10x26 10xbw +15
10x31 8xbw +30
10x31 8xbw +30
9x31 8xbw +30

Planks
60sec
50sec
45sec

Lekkere training! Was lekker rustig in de gym denk door de sneeuw haha. Morgen LB!

Hmm, das even een tegenvaller dat vetpercentage! Wat weeg je nu eigenlijk?

Wel twee goede trainingen neergezet man!! Goed weekend in ieder geval en nu alvast succes voor morgen..

Ik plan misschien ook met LB workout morgen al!:D

Al dat gebunker ga je op en den duur ook zien he :D Achja, leven is ook belangrijk..dan maar paar weekjes per jaar meer cutten toch!

• #3.540
Hmm, das even een tegenvaller dat vetpercentage! Wat weeg je nu eigenlijk?

Wel twee goede trainingen neergezet man!! Goed weekend in ieder geval en nu alvast succes voor morgen..

Ik plan misschien ook met LB workout morgen al!:D

Ja best wel, maar toch heb ik het gevoel dat het lager is, zal na rome eens een week clean en paar dagen low carb eten en nogmaals laten meten, weeg nu rond de 72,5kg. Trainen gaat wel lekker ja, nu voeding weer beetje op orde krijgen! jij ook fijn weekend!

Al dat gebunker ga je op en den duur ook zien he :D Achja, leven is ook belangrijk..dan maar paar weekjes per jaar meer cutten toch!

Ja, vind ik ook, maar laatste weken eet ik veel teveel buiten mn macros. dus moet mezelf weer even hervatten!

Training van net LB

Pwo: 1scoop insane mode

opwarmen

Goblet squat
12x20
3x12x30

Hip trust
10x46
3x8x71 vpr
begint nu best zwaar te worden

Squat
10x40
8x50
4x5x60
Redelijk

Rack pulls
10x40
3x8x65

Plate loaded legpress(voeten smal)
20x80
3x15x120

Plate loaded glute kickback ss Plate loaded calve raise staand
12x10 15x40
3x12x20 3x15x60

Seated leg curl ss Seated calve raise plate loaded
12x47 25x10
10x59 20x15
8x65 20x15
8x65 20x15
8x65

Nog 10min. liggen foamrollen.

Lekkere training, geen last meer van pees onder mn knie dus weer lekker kunnen squaten. Morgenvroeg nog UB en dan dinsdag naar rome:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven