AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En de slapeloosheid nemen jullie maar voor lief begrijp ik? :P Dat is natuurlijk ook niet echt goed voor de gains uiteindelijk!
Ik ben een bankslaper...slaapproblemen heb ik werkelijk nog nooit gehad...

Uitslaapproblemen daarentegen..:o

Ik wil toch nog wel een keer die xtreme workout v2 kopen van joel beukers, kan toch niet dat iedereen daar zo tevreden over is en er een geld terug garantie op zit:o

Ik wil toch nog wel een keer die xtreme workout v2 kopen van joel beukers, kan toch niet dat iedereen daar zo tevreden over is en er een geld terug garantie op zit:o
Best een prima workout, maar als je illegale zooi uit Duitsland gewend bent of PWO's als Crack, Unstoppable V1 of NoxiPro...dan stelt dat natuurlijk niks voor ;)

Haha...nee..koffie is niet vergelijkbaar inderdaad. ;)

Een goede PWO laat je daadwerkelijk harder trainen..mensen die zeggen van niet die hebben meesttijds nog nooit een goede PWO genomen..

No offence...

Zou ik adviseren dat wel te doen? Nee, als je lekker traint zonder die rommel...lekker van weg blijven:thumbs:

de vraag is of het nodig is om harder te trainen om meer progressie te boeken.
als je halfbakken traint zal je misschien voordeel uit halen. maar als je standaard al hard traint en met pre-workout dan meer kan heb je alleen meer kans dat je te veel doet en jezelf overbelast. (tenzij je een beginner bent dan hoef je daar niet zo druk over te maken maar heb je ook geen pre-workout nodig omdat je niet zo intensief hoeft te trainen om progressie te maken)

Wacht maar tot je net als ik 0.0 gains maakt op zowel kracht als fysieke vlak na zeg 10 jaar...dan is een PWO niet verkeerd hoor...

Maar mijn advies aan een ieder luidt: geen pre-workout gebruiken, want voor je het weet ben je een afhankelijk junkie..

boek je met die pre-workout nu wel progressie dan? anders is het alsnog nutteloos.

Vind ik ook bullshit, je wil niet weten hoeveel atleten er niet squaten en deadliften, en ja ook nattys.

bij 95% van de mensen die zeggen dat je geen squats of deadlifts nodig hebt lopen de benen en erectors ook heel erg achter.
dus om het statement te maken dat er heel veel zijn die het niet doen is niet echt relevant om de discussie aan te gaan dat dat je verder gaat helpen.

Gewoon doen wat deze man deed, dan wordt je huge :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.032
Ik vind yeah buddy wel een fijne pwo, geeft een goede boost
full as f**k is ook een goede voor pomp, zelf gewoon caffeine bij nemen(200/300mg)

Zal eens kijken, thanks!

En de slapeloosheid nemen jullie maar voor lief begrijp ik? :P Dat is natuurlijk ook niet echt goed voor de gains uiteindelijk!

Daarom wil ik doordeweeks sowieso stoppen met monster pwo:P

5150 werkt bij mij ook als een tierelier en is veruit de lekkerste pwo die ik tot nu toe heb gehad. Qua smaak zou ik die echt de hele dag door kunnen drinken.

Dat viel mij ook op. Niet echt heel droog en niet genoeg rondingen voor een bikini atleet (voornamelijk billen)
Ook heeft ze haar ribben niet echt mee lijkt het op de foto. Steken best wel uit tijdens side poses

Denk dat ik die 5150 eens ga bestellen, hoor ik wel meer mensen goed over ja.

Ik heb ook geen idee hoe lang ze er mee bezig is, zag wel ergens een foto dat ze 2e was geworden op een wedstrijd, maarja boeien ze vind me toch te gespierd:P

gewoon niet in de avond trainen, scheelt ook nog eens de drukte :)

is met full as f**k idd ook, zal wel flink wat zoetstof en kleurstof in zit als je het ook ziet

Bij ons is er juist in de avond na 8uur niks meer te doen:P

Ehm..der hammer van XXl schijnt wel ok te zijn of die van groeibaas..

Wacht ik zat vanmorgen in een topic hierover:

Een andere pre workout maar welke

Doe met me mee in Stoptober...gedeelde smart is halve smart..

Bestel je voor de smaak en pomp gewoon deze:

Impact Pump Blend

Amen!

Goede wijdte hoor Flexx! Nu dikte erop beuken!!:woot:

Mja maar dan kan ik daarna net zo goed helemaal met pwo stoppen:P Ben dan toch afgekickt haha.

Thanks, wijdte is niet verkeerd nee, nu flink aan de dikte werken. Denk dat ik rows gewoon op beide pulldagen als eerste ga doen.

Ik ben een bankslaper...slaapproblemen heb ik werkelijk nog nooit gehad...

Uitslaapproblemen daarentegen..:o

Mja ik ga vaak ook te laat naar bed, komt goed:P

Ik moet niks van die joel, begin me steeds meer te irriteren aan hem.

Best een prima workout, maar als je illegale zooi uit Duitsland gewend bent of PWO's als Crack, Unstoppable V1 of NoxiPro...dan stelt dat natuurlijk niks voor ;)

Dat denk ik ook:P

Gewoon doen wat deze man deed, dan wordt je huge :P

:D

Dat komt vast niet door "yeah buddy" en "light weight" schreeuwen...

Schreeuwen ansich werkt best aardig...voor je bankrekening..

Hahah, schreeuwen is wel heerlijk:P

je moet ook dezelfde gear en doseringen nemen als Ronnie :D

Betaal jij?:P

Meer is niet altijd beter toch?

Meestal niet nee:P

methyltren is een goede pre workout :)

Neem maar mee zaterdag:P

Gisteren dus Pull:

pwo: blik monster

Plate loaded row small
10x80
2x9x102,5
2x8x102,5
breed
3x12x87,5

Pull ups
9xbw +3
8xbw +3
8xbw +3

Plate loaded pulldown
10x40
11x65
10x65
10x65

Unilateral Plate loaded row achterkant schouder focus
12x40
12x40
11x40

Revers machine fly
13x31
12x31
10x31

Dumbell curl
12x12,5
9x15
9x15
Hammer curl
9x15
8x15

Lekkere training! Vandaag ook amper last van rug en nek gehad dus nice!

Net benen

pwo: blik monster

opwarmen

Hacksquat
10x40
8x55
12x70
11x70
10x70
dropset
12x50

Lying leg curl
12x41
11x41
11x41

Leg extension
18x70
17x70
17x70
drop
12x60
drop
13x40

Seated calf raise
3x15x38,5

Standing calf raise
10x80
3x8x120

Nice! Geen squats omdat ik een wond recht op mn wervel heb ,die moet effe genezen:P.

Ik wou alleen ff melden dat ik die chick een pm vis insta heb gestuurd, misschien dat ze obese mensen leuk vind. Sorry flex :p

• #4.035
  • #4.037
Ow.. dacht maak een mooi begin van een vrijdagmiddag rel snap je de hint niet.. jammer dit.. dan maar de easy way: je bent dik en maakt geen gains nerd

Mission failed, matige relpotentie haha:D

Net Borst en schouders getraind

pwo: 1scoop insane mode +blikje bullit zero

opwarmen

Ohp
8x40
7x40
7x40
6x40

Spoto press
10x40
5x65
4x5x75

Unilateral standing db press
9x15
2x8x15

Machine fly
15x53
15x53
12x53
f**k wat hou ik van die pomp na flys!

Db side raises
12x7,5
11x12,5
10x12,5
10x12,5

Unilateral db side raises
12x10
12x10

:Lekker getraind! Wel wat minder reps dan vorige week,maar wel veel betere mmc:P. Vetmeting laten doen door harry en verbaasd dat ik nu op 8% sta, had ik echt niet verwacht hahah. toch nog 0,6% in 2weken. Morgen 2 trainingen, smorgen Rug bij muscletotaal en smiddags weet ik nog niet wat ik moet trainen bij Bodybuilding united, ik stond ingedeeld bij Neal norde voor schouders, maar die heeft vandeweek afgemeld om prive redenen en ze hebben me nog niet opnieuw ingedeeld. Ik heb gevraagd om Armen te mogen doen met wesley vissers, ik hoop het:P

Eigenlijk zonde om dan al eerst rug te gaan pakken als je daarna je armen met wesley gaat slopen

• #4.039
Ah oke, verkeerd begrepen. Dacht dat het meteen erna was. Dus sochtends een scoop monster en smiddags nog een:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven