- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben er zelf ook geweest en volgende week weer. Je gaat kapot, maar bent daarna merkbaar losser!
, ben benieuwd!Ben er zelf ook geweest en volgende week weer. Je gaat kapot, maar bent daarna merkbaar losser!

Zou hij de oorzaak (kracht imbalans) ook kunnen analyseren denk je?
Het is op termijn vooral belangrijk dat daar aan wordt gewerkt denk ik.

, was met 2 andere jongens die deze oefening wilde doen.

, denk dat ik aardig verzadigd was van het ijs, pizza en chocolade van vrijdag
Sportmassage voor je ga je doen?
Heb een tijd terug mijn quads laten doen door mijn quads. Heb werkelijk alles bij elkaar gevloekt en kon wel janken. Kon ook niet stilzitten, quads nauwelijks ontspannen omdat ik wist welke pijn er ging komen.
Succes hahaha
Ik zou er zeker even naar laten kijken in ieder geval!
Altijd leuk om eens in zo een fancy gym te trainen trouwens. Die pull-ups zijn imo wel wat (te) wijd.

Wahaha..ik zei het toch!Vorm was nice! Eindelijk voel ik mn quads ook beter, koppijn begon af te nemen![]()

Ik herken je problemen met de nek, loop daar al jaren mee. Soms ook zo erg dat ik er idd koppijn van krijg. Masseren helpt wel voor een paar dagen maar daarna is het weer het oude verhaal
Wordt jij niet gek van iedere keer die monster pwo nemen? Als ik pwo's nam met dmaa bleef ik er weer een paar dagen vanaf want het is net alsof je drugged rondloopt

Daarom doe ik dat nooitPff voelde pijnlijk aan mn bovenrug, kon schouderbladen niet goed samenknijpen omdat het daar goed vast zit![]()

Daarom doe ik dat nooit
Merk je nu geen gewenning met die monster PWO? Als ik die dagelijks zou nemen doet het niks meer volgens mij..
Even wat anders. Ik was eergisteren wat aan het tinderen met een bikini atleet. Heb op mn tinder niet echt recente fotos van mn fysiek, dus ja het klikte goed enz, heb dr op whatsapp stuur contest fotos en foto van bij fox gym, zegt ze netjes, echt droog. Volgende ochtend stuurt ze ja denk niet dat het iets kan worden want ook al ben ik er zelf zo meebezig val ik niet op mega gespierd, Haha wtf ik ben toch niet mega gespierd.
!!Haha vat het op als compliment. Maar was dit een bikini atleet of zo'n 1 die compleet uitgehongerd en hele erge spillebeentjes op het podium staat? Zo'n 1 die nog praktisch een minder lichaam heeft?

Wie is MMCAls ik het niet die krijg ik dus teveel druk op mn rug en ga ik meer vanuit mn schouders drukken, voel jij borst dan wel goed?
Mja wel wat gewenning ja, maar train er wel lekker op, maar slaap echt zo slecht laatste tijd, dus ga het vandaag proberen op alleen een blik monster.