MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.041
Ah oke, verkeerd begrepen. Dacht dat het meteen erna was. Dus sochtends een scoop monster en smiddags nog een:D

Haha geen monster gepakt gisteren:)

Gisterochtend rug getraind:

pwo: 1scoop insane mode+ blikje bullit zero

Opwarmen

Pull ups
5xbw
3x8xbw +5,5

Plate loaded pulldown
10x40
12x65
11x65
9x65

Plate loaded row breed
2x15x87,5
13x87,5

Seated cable row small
2x12x53
11x53

Reverse machine fly
13x31
10x31
10x31

Toen kreeg ik een berichtje van mede organisator dat ik smiddags Full body zou trainen met Jack zwolle, baalde flink want hoopte armen met wesley visser maar groepje zat vol. Toen maar gestopt met de training, wilde nog wat achteraknt schouders en shrugs pakken maar leek me beter van niet:P. Training ging wel lekker, merk wel dat ik weer sterker wordt. Smiddags dus @Skatermarvin opgehaald om vervolgens naar BB united te gaan. We waren express wat later omdat we geen zin hadden in een plankchallenge, de winnaar had ruim 7minuten geplankt, denk dat ik het nu amper een minuut volhou:P. Dus we waren mooi optijd voor de groepsindeling en trainen maar. Ik ging dus fullbody doen met jack zwolle. Veel met kettlebells en elastieken. Weet niet meer precies hoe zware kettlebels ik heb gebruikt maar zal wel effe de oefeningen noemen.

Kettlebell squats ( in iedere hand een kettlebell tegen elkaar voor je borst) eerst 10 normale reps, toen 10 brede reps en toen 10 smalle reps)
2setjes tussen elk setje 30sec. rust
Damn ik kon bij de smalle reps helemaal niet goed diep komen, f**k mijn mobiliteit.

Toen soort van kettlebell lunges in positie, 10 reps per been na elke rep kettlebell over je been de grond aan tikken en volgende rep aan de andere kant van je been.
2setjes tussen elk setje 30sec. rust

Toen hip trust met elastiek, de ene spant elastiek tussen zn benen strak en de andere doet dan hip trusten, hoe strakker de elastiek hoe zwaarder.
2x 20 reps
2e setje laatste reps waren loeizwaar!

Lying leg curl met elastiek, ene ligt dus met buik op de grond met elastieken om zn hakken, andere heeft elastiek om zn enkels gespannen, dan voeten naar je kont en goed knijpen
2x20reps maar 2e setje kwam ik maar tot 17reps, ik ging kapot.

Toen borst

Pushups met elastiek, ene staat met elastien tussen zn benen zodat elastiek gespannen staat op je rug en dan dus pushups
2x20 reps damn! overal trouwens maar 30sec. rust

Kettlebell press liggend op de grond met op einde naar binnen draaien en knijpen
2x20 reps volgens mij had ik hier 2 kettlebells van 12kg, damn ik ging kapot.

schouders

Ketllebell staand pressen met 2 kettlebells
2x20 reps eerste setje met 8kg maar 2e setje met 6kg hahahaha

superset

kettlebell voor je houden en dan naar de zijkant uitstrekken, pfff deze was helemaal zwaar
2x20 reps

superset

Elastiek face pulls
2x20 reps

En dit dan 2x

Rug

Kettlebell bent over rows
2x20 reps

superset

Elastiek pulldown met knieeen op de grond
2x20 reps

Armen

Kettlebel overhead extension superset Elastiek curl met 2 handen tegelijk
beide 2x20 reps

Alternated kettlebell curl met kettlebell voor je uit houden superset elastiek overhead extension naar voren
2x20 beide
Damn die kettlebell recht vooruit houden was echt zwaar voor mn onderarmen, onderarmen zijn weak hebben meer werk nodig.

Abs
small push up en na elke rep ene been en dan andere been naar borst brengen, na 5reps kon ik geen pushups meer, triceps helemaal verzuurd, mocht toen op mn ellebogen leunen en dan alleen benen naar borst brengen 2x40 ,maar dat haalde ik niet dus werd het 4x20 ongeveer:P

Toen nog voor side abs op de grond zitten met benen gestrekt beetje omhoog en dan kettlebell ene kant grond aantikke en dan andere kant
2x20reps

Pfff dat was me een training wel, dus amper rust gehad, mn tanktop was echt zeiknat enmaargoed dat ik nog een ander shirt bijhad. Effe bij een wasbak me een beetje gewassen en ander shirt aangetrokken, toen nog 2 kipwraps gegeten en nog wat kip los en nog beetje geouwehoerd daar. Was geen animo voor poseren en heb het idee dat mensen ook niet zo lang bleven hangen omdat de opkomst een stuk minder was door vakantie en festivals i guess, maar het was wel weer geslaagd.

Niet echt een training waarvan ik zeg dat ga ik vaker doen maar wel geinig voor een keer, had erge spierpijn verwacht maar werd vrij fris wakker vandaag dius kon lekker naar de gym voor mn geplande beentraining maar die log ik morgen want moet zo naar bed, morgen weer vroeg eruit :P

Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij leuker dan een beetje dom armen pompen, al vraag ik mij af of je hier groot en sterk van wordt. Enfin, voor een keer best grappig lijkt mij!

Wat een ultieme onzintraining.

Wel een keer leuk om zo te trainen lijkt me en goed voor de conditie haha.

No offence verder naar flex hij kan er ook niets aan doen.
Maar veel kutter en kataboler dan dit wordt het niet:roflol:.
True..ik zou ook liever niet een dergelijke workout doen.

Het zal vast zwaar zijn..maar leuk is anders. Flexx zat eerst ook bij iemand anders ingedeeld voor schouders..dat had vast beter geweest..

Hoewel Neal Nordé laat altijd opwarmen met 100 reps side/front raise..:eek!:

is een keer wat anders!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.051
Jack zet mensen neer met een leuk fysiek, maar ik kan die trainingen van hem echt niet serieus nemen :roflol:

Ja ik snap het ook nie, hij zegt dat je zo ook kan groeien? Wat denk @vntl ?:P

Dit lijkt mij leuker dan een beetje dom armen pompen, al vraag ik mij af of je hier groot en sterk van wordt. Enfin, voor een keer best grappig lijkt mij!

Nee, laat mij dan maar lekker armen pompen:P Ben luie bodybuilder haha, ik was nu zo bezweet dat de grond glad werd:P

I see what you did there... ;)

Holy shit @flexx123 wist niet dat jullie zo ziek veel gedaan hadden!!:eek!:

Ja niet normaal he, daarom waren wij ook als laatste boven:P

Wat een ultieme onzintraining.

Ben jij in het echt ook zo lomp en kortaf?:P

Wel een keer leuk om zo te trainen lijkt me en goed voor de conditie haha.

Mja echt super leuk vond ik het niet haha.

Ahahaha

No offence verder naar flex hij kan er ook niets aan doen.
Maar veel kutter en kataboler dan dit wordt het niet:roflol:.

Haha daar moet ik jewel een beetje gelijk in geven ja.

Het zal vast zwaar zijn..maar leuk is anders. Flexx zat eerst ook bij iemand anders ingedeeld voor schouders..dat had vast beter geweest..

Ja ik ga volgende keeer gewoon benen doen met johnny, die is tenminste hardcore:P

Dat wel ja:P

Zondagochtend dus nog benen

opwarmen

Rdl
10x40
8x55
4x10x71
Vorm zat er goed in, nu lekker rustig verder opbouwen

Paused squat
10x40
8x50
3x6x67

Hip trust
3x12x56

Unilateral standing leg curl ss Plate loaded glute kickback
3x12x7,5 3x12x40

Seated calve raise
3x15x38,5

En toen ging de gym dicht:P Was beetje laat haha

Maar benen gaat eindelijk lekker, nu lekker sterker worden en hopen dat die benen groeien

Gisteren UB

pwo: blik monster

opwarmen

Plate loaded row small
10x80
3x8x105
breed
2x12x88,5

Paused bp
10x40
5x65
2x6x75
2x5x75

Pull ups
3x8xbw +3

Unilateral standing db press
3x10x15

Machine fly
3x15x53

unilateral Plate loaded row achterschouder focus
2x12x40
10x45

Unilateral db side raises
12x9
12x8
12x8
18x6
Voet op elastiek andere uiteinde op trap, wordt heel moeilijk om te cheaten zo, had iemand deze op insta zien doen,maar kan het filmpje niet vinden,zal @FREAKJAM em vrijdag laten filmen:P , maar damn dikke zijkant schouderspomp

Bayesian curl
14x23
12x23

Overhead db extension
12x15
12x15

Opzich qua kracht en pomp wel goeie training, maar had zo last van mn bovenrug/nek, net naar Eric wild geweest en die heeft het eens goed los gemaakt, damn wat doet dat pijn zo'n massage, heb mezelf echt groot moeten houden om het niet uit te schreeuwen:P

Morgen dus rustdag en donderdag weer benen:) . Oja en sinds vandaag op 3000kcal:D heerliijk!

ik voel me hart nog steeds...

Benieuwd naar het filmpje!

Ga je ook nog kuren voor je contest?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven