Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zit het niet tussen je oren dat je zo een (hevige) pwo nodig hebt? :thinking:

Mooi meisje hoor.

Haha die opmerking, wel goed compliment toch? :)

Haha...nee..koffie is niet vergelijkbaar inderdaad. ;)

Een goede PWO laat je daadwerkelijk harder trainen..mensen die zeggen van niet die hebben meesttijds nog nooit een goede PWO genomen..

No offence...

Zou ik adviseren dat wel te doen? Nee, als je lekker traint zonder die rommel...lekker van weg blijven:thumbs:

Ik heb pas 1x een PWO genomen voor een training en dat was een sample van XXL. Ik houd het wel bij koffie!

Haha...nee..koffie is niet vergelijkbaar inderdaad. ;)

Een goede PWO laat je daadwerkelijk harder trainen..mensen die zeggen van niet die hebben meesttijds nog nooit een goede PWO genomen..

No offence...

Zou ik adviseren dat wel te doen? Nee, als je lekker traint zonder die rommel...lekker van weg blijven:thumbs:

Kijk, en daar ligt het gevaar... Maar dat hoef ik natuurlijk niet uit te leggen!

Zelf ben ik van mening dat je hoe dan ook lekker en gemotiveerd moet kunnen trainen zonder 'hulpmiddeltjes'.
Als dat niet mogelijk is, dan heb je wat mij betreft eigenlijk een verkeerde hobby :thinking:.

Kijk, en daar ligt het gevaar... Maar dat hoef ik natuurlijk niet uit te leggen!

Zelf ben ik van mening dat je hoe dan ook lekker en gemotiveerd moet kunnen trainen zonder 'hulpmiddeltjes'.
Als dat niet mogelijk is, dan heb je wat mij betreft eigenlijk een verkeerde hobby :thinking:.
Wacht maar tot je net als ik 0.0 gains maakt op zowel kracht als fysieke vlak na zeg 10 jaar...dan is een PWO niet verkeerd hoor...

Maar mijn advies aan een ieder luidt: geen pre-workout gebruiken, want voor je het weet ben je een afhankelijk junkie..

Wacht maar tot je net als ik 0.0 gains maakt op zowel kracht als fysieke vlak na zeg 10 jaar...dan is zijn squats en deadlifts niet verkeerd hoor...

Maar mijn advies aan een ieder luidt: geen pre-workout gebruiken, want voor je het weet ben je een afhankelijk junkie..

Fixed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.014
Wie is MMC ;)

Misschien een mildere PWO bestellen voor ernaast..

Maar welke? De meeste pwo's zonder dmaa merk ik niks van.

Ik vind je ook wel een krachtpatser hoor! :roflol:

Bedankt:p

Zit het niet tussen je oren dat je zo een (hevige) pwo nodig hebt? :thinking:

Mooi meisje hoor.

Heb het ook niet nodig, maar vind het gewoon heerlijk trainen, loop als een dolle stier door de gym.

Hmzzz nou zo erg lijkt ze er niet mee bezig.
Zo droog ziet ze er niet uit.

Maar Nice compliment verder. :p

Eerlijk gezegd vind ik meeste bikini atleten qua fysiek ook niet zo bijzonder, zie ik liever een body fitness atleet.

Gelukkug wel:p

Jij hebt zeker nog nooit een goede PWO genomen?

Koffie lust ik nie en totaal niet te vergelijken met een pwo.

Haha die opmerking, wel goed compliment toch? :)

Haha ja dat wel.

Ik heb pas 1x een PWO genomen voor een training en dat was een sample van XXL. Ik houd het wel bij koffie!

Dat was ook nog eens een waardeloze pwo:p

Beetje extra energie, focus, pomp is gewoon heerlijk!

Wacht maar tot je net als ik 0.0 gains maakt op zowel kracht als fysieke vlak na zeg 10 jaar...dan is een PWO niet verkeerd hoor...

Dit, zo voel ik me ook al een tijdje een junkie, is er geen afkickkliniek voor pwo:)

Vind ik ook bullshit, je wil niet weten hoeveel atleten er niet squaten en deadliften, en ja ook nattys.

Gisteren nog pull gedaan. Log ik vanavond wel en vanavond benen trainen!

Ik vind yeah buddy wel een fijne pwo, geeft een goede boost
full as f**k is ook een goede voor pomp, zelf gewoon caffeine bij nemen(200/300mg)

En de slapeloosheid nemen jullie maar voor lief begrijp ik? :P Dat is natuurlijk ook niet echt goed voor de gains uiteindelijk!

5150 werkt bij mij ook als een tierelier en is veruit de lekkerste pwo die ik tot nu toe heb gehad. Qua smaak zou ik die echt de hele dag door kunnen drinken.

Hmzzz nou zo erg lijkt ze er niet mee bezig.
Zo droog ziet ze er niet uit.

Maar Nice compliment verder. :p
Dat viel mij ook op. Niet echt heel droog en niet genoeg rondingen voor een bikini atleet (voornamelijk billen)
Ook heeft ze haar ribben niet echt mee lijkt het op de foto. Steken best wel uit tijdens side poses

Laatst bewerkt:
En de slapeloosheid nemen jullie maar voor lief begrijp ik? :P Dat is natuurlijk ook niet echt goed voor de gains uiteindelijk!
gewoon niet in de avond trainen, scheelt ook nog eens de drukte :)

5150 werkt bij mij ook als een tierelier en is veruit de lekkerste pwo die ik tot munitie heb gehad. Qua smaak zou ik die echt de hele dag door kunnen drinken.
is met full as f**k idd ook, zal wel flink wat zoetstof en kleurstof in zit als je het ook ziet

Kwestie van timing. En weet van mezelf hoe ik dan een beetje moet slapen. Als ik mijzelf ga irriteren of echt bewust van wordt dat ik niet goed kan slapen. Dan is het einde bij mij echt zoek. Neem ook geen pwo tijdens een training als ik de volgende dag er vroeg uit moet voor werk.

gewoon niet in de avond trainen, scheelt ook nog eens de drukte :)

is met full as f**k idd ook, zal wel flink wat zoetstof en kleurstof in zit als je het ook ziet
Heb het potje hier nog staan; nutarel flavors, curriculum acid, sucralose, silicon dioxide en red#40

Maar welke? De meeste pwo's zonder dmaa merk ik niks van.
Ehm..der hammer van XXl schijnt wel ok te zijn of die van groeibaas..

Wacht ik zat vanmorgen in een topic hierover:

Een andere pre workout maar welke

Dit, zo voel ik me ook al een tijdje een junkie, is er geen afkickkliniek voor pwo:)
Doe met me mee in Stoptober...gedeelde smart is halve smart..

Bestel je voor de smaak en pomp gewoon deze:

Impact Pump Blend

Vind ik ook bullshit, je wil niet weten hoeveel atleten er niet squaten en deadliften, en ja ook nattys.

Gisteren nog pull gedaan. Log ik vanavond wel en vanavond benen trainen!
Amen!

Goede wijdte hoor Flexx! Nu dikte erop beuken!!:woot:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven