AndroidHealthClinic

flexx's log

• Topic Starter Topic Starter
:d

lieve lieve lieve schat bor is bb row barbell bentover row

Woowie, beter laat dan nooit. Zie het nu pas, bedoelde natuurlijk ook de Dumbbell Row met Barbell Row omdraaien.

Los daarvan en veel belangrijker, gaat lekker Flex. Dippen met kilo's vind ik er stoer uitzien. ;)
Lekkere training.

thanx ,ik zal mn riem morge eens meeneme naar de sportschool,ik heb zin om veel setjes chins te maken, paar setjes met gewicht:)

Wel lekkere training, bij die 100kg dacht ik 2/3 moet lukken,maar na die eerste keer was het al gedaan,maarja ik druk laatste tijd ook niet vaak meer plat.

Vaker doen pik,Zelf heb ik tijdje op machine's only getraind,voor die tijd was mijn bench 160kg,nu blijf ik op 150kg steken.Na weekje rust ga ik er weer aan beginnen,barbell training geeft me ook veel meer voldoening.

mja laatste tijd doe ik bijna alles incline omdat mn bovenkant borst achter loopt, begint nu wel al beetje bij te trekken, en dat merk ik ook in kracht :D

mja laatste tijd doe ik bijna alles incline omdat mn bovenkant borst achter loopt, begint nu wel al beetje bij te trekken, en dat merk ik ook in kracht :D

Gewoon beginnen met Schuindrukken en daarna plat.Je bent goed bezig,je pakt je minpunten aan,das belangrijker dan doen wat je gewend bent.

mja ik heb het platbankdrukken nu effe vervangen met cable crossovers,en dan doe ik op mn armendag voor mn close grip bp wa setjes bp, voelt lekker aan zo,dus houdt het voorlopig zo. straks rug ik heb er zin in:).

Net getraind

Bent over row
8x50
8x60
8x70 pr!
6x75 pr!

Chins (breed)
2x8xbw
2x6xbw +10kg

Dumbbell row
8x26
8x30
6x30

Barbell shrugs
8x70
8x80
8x90 pr!

static holds
100 kg 15sec
110 kg 10sec
120 kg 10sec
130 kg 5sec

Reverse cable fly
8x30
8x45
8x52,5

Was weer een lekkere training, bent over row gaat me steeds beter af,ik zat nu wel echt effe tegen mn max aan. maarja komt goed:) ,chinnen ging ook heerlijk, had mn riem meegenomen :), shruggen ging ook heerlijk, moet wel toegeven dat laatste setje met mixed grip was, volgende keer eens proberen hoe ver ik kom met gewone grip, en voor het eerst 130 kg vastgehouden damn was best zwaar:P

Mooi man,3pr's op 1 dag!!!Congratz man...

thanx, ik kom er wel:P ,morgen geen training ,moet door omstadigheden de training verzetten naar woensdagavond. eens kijken goe dat gaat,vind savonds trainen niet zo fijn.

goede chins flex! doe je die onderhands, bovenhands of met een parallel grip?

ik heb zelf veel moeite om op chins vooruitgang te boeken, tips zijn welkom :D

onderhands. ehm ja gewoon vaak blijven doen dan gaat het vanzelf wel beter lijkt mij:P

godver vandaag weer niet kunnen trainen, ben nu van plan om morgen borst te doen en vrijdag dan armen en benen in 1 training.

Ik ben van plan om vanaf volgende week 2keer per week te gaan squaten, op maandag als ik rug heb gedaan 5x5 en op donderdags 8-8-6-6 ofzo.
Op maandag begin ik dan met 5x5x60 en dat wil ik dan elke week met 2,5kg verhogen, en donderdags doe ik dan lichter,goed idee ?

ok duidelijk lol

zo net borst en schouders getraind

Incline bp
8x55
8x65
5x75
8x50

flat dumbbell press
8x26
8x30
8x30

machine fly
8x50
8x50

cable cross over
8x60
8x75
8x75

standed MP
8x30
6x35
8x20

side raise
8x10
8x10
8x12

mja beetje matige training, eerste keer staand MP, wist niet dat dat zoveel zwaarder is, mn schouders brandden, ga daar eens goed op trainen.

Terug
Naar boven