- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtig

Ja, hoezo? Had jij ook al een extreem beest verwacht dan?

Maar zeg nu zelf, zulke reactie had je wel verwacht zeker, toen je even snel zo'n pose ertussen knalde?Prachtig![]()
Ja, hoezo? Had jij ook al een extreem beest verwacht dan?![]()

Gelukkig maakt het filmpje op zich wel duidelijk dat ik trainNee.. maar als ik je zo zie lijkt het er niet echt op dat je traint... niet lullig bedoeld ofzo, maar als ik jou was zou ik maar eens wat chocomel in gaan slaan.

Ik had een reactie verwacht, maar dit overstijgt mijn wildste dromen.Maar zeg nu zelf, zulke reactie had je wel verwacht zeker, toen je even snel zo'n pose ertussen knalde?![]()

Bulken lukt wel, behalve op examendagen zelf, dan krijg ik amper wat door men keel. Gelukkig heb ik maar één examen per week.
In principe wel. De dokter heeft het me uitgelegd. Er zit dus een soort kanaaltje vanaf men huid tot in de elleboog, waardoor het makkelijk kan infecteren. Dat kanaaltje zit er nog steeds, dus genezen is het niet.Hoe is het trouwens met je elleboog kanker? Blijft dat steeds terug komen oid?
Voila, nieuwe avatar. Ik kan niet wachten totdat één of ander onwetend lid me vraagt "wie die loser in men avatar is".
Gelukkig maakt het filmpje op zich wel duidelijk dat ik train
Chocomelk drink ik met mate (halve liter na de training of zo), mijn lichaam verdraagt niet zo goed chocolade. Maar volle melk gaat er vlot in.
Mager ben ik altijd al geweest, dus ik verwacht niet dat ik er snel breed ga uitzien. Maar zolang er gewicht op de weegschaal en op de stang bijkomt, kan me dat weinig schelen..
Idd, ik werd er depressief van

Klopt.Ja goed.. erstaat dat je al aangemeld bent vanaf 2005...ben je in al die tijd dan niet verder gekomen dan dit? Ik ken mensen die niet zo veel aanleg hebben, maar ik denk dat je echt iets niet goed doet als je nog op dit niveau zit na al die tijd trainen. En als ik je fysiek zo zie, eet je gewoon te weinig.
En dan kan je wel met smoesjes komen, maar je moet gewoon meer eten.
Idd, ik werd er depressief van
Klopt.
Maar nu gaat het dus goed.
Ja, verkleind tot avatar leek ik er nòg kleiner op.Je hebt je avatar weggehaald, dus blijkbaar deed het je wel iets.
Ik kan bijna niet wachten. Wat heeft de DBB uber kl***zak voor mij in petto?!geen reactie op mijn post.. hahahahaha dat komt je duur te staan