AndroidHealthClinic

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
Net wat LB getraind. Was niet zo heel leuk, en ik heb geen zin om alles nog eens over te typen.
Ik had al wat pijn aan men heup, dus die bottom squats gingen extra onzeker. Ik heb ook hise shrugs eens geprobeerd, maar ik vond ze heel ongemakkelijk en ze voelden verkeerd aan. Misschien komt het omdat ik ze zittend probeerde.
Daarnaast ook een beetje OH shrugs en seated calf raises gedaan.

Train je nog?

Vandaag sinds lang nog eens benen getraind:

Bottom partial squats:
16xBW
15xBW+20 (met 20kg plate in handen)
12xBW+20
10xBW+20
10xBW+20
10xBW+20
1min rust tussen sets

Daarna nog wat corewerk, maar ik had nog redelijk wat spierpijn in de onderrug van bench voorbije maandag, gebeurt wel meer.

Verder doe ik nog steeds 531, zit in week 2 van cyclus 2. Goed schema om mee te werken in drukke, stresserende tijden. Niet te zwaar, en geen bijkomende druk om elke week een bepaald gewicht te halen, gewoon zoveel reps doen als ik die dag kan en langzaam progressie maken. Ook makkelijk om assistance aan te passen als ik moe ben, weinig heb gegeten of gewoon niet veel zin heb.

Dit doe ik nog wel een tijdje verder.

Ook 2e zit zeker?

Mooi ik heb koolstof vrijdag. Is wel hardcore vak, niet normaal. :(
Die organische reacties was wel het leukste vak. Eén van de weinige vakken waarbij je ook echt een vaardigheid leert. Anders dan bepaalde vakken die je alleen maar nieuwe informatie leren.

Is "koolstof" een vak? :p Wat studeer je?

Meh koolstofchemie, studeer Ind. Wet. Chemie (hoge school). Is toch samen met Ind. Chemie, de 2 zwaarste vakken, toevallig van dezelfde eindbaas.

Achja ga maar weer even verder brainpumpen, +500 blz en +700 slides, is voor mij toch stevige koek. :o:D

Meh koolstofchemie, studeer Ind. Wet. Chemie (hoge school). Is toch samen met Ind. Chemie, de 2 zwaarste vakken, toevallig van dezelfde eindbaas.

Achja ga maar weer even verder brainpumpen, +500 blz en +700 slides, is voor mij toch stevige koek. :o:D
Veel succes er mee :thumbs:

Ik ben inmiddels tot het besef gekomen dat de zoon van mijn zus buffer is dan ik (verhoudingsgewijs).
Dit is hem:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Check vooral de stevige onderarmen en benen! Binnen een aantal maanden kan ik hem laten deadliften :roflol:

Veel succes er mee :thumbs:

Ik ben inmiddels tot het besef gekomen dat de zoon van mijn zus buffer is dan ik (verhoudingsgewijs).
Dit is hem:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Check vooral de stevige onderarmen en benen! Binnen een aantal maanden kan ik hem laten deadliften :roflol:

Damn, nu ben je ook nog gebanned? toch geen perm anders blijf je voor altijd een ecto............

Ik denk niet dat hij nog zal antwoorden :D

Heb jij die ringen zelf gemaakt?
Zoja, hoe?

Terug
Naar boven