Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Dan zit ik een hele dag in de zetel eten te verteren denk ikDoe dit nu een keer of 5 per dag en je zit gebakken![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zit ik een hele dag in de zetel eten te verteren denk ikDoe dit nu een keer of 5 per dag en je zit gebakken![]()

Jup. Zit nu in week één van cyclus 2.
Jup. Vandaag overigens mijn eerste examen goed doorstaan: organische reacties.
Mooi ik heb koolstof vrijdag. Is wel hardcore vak, niet normaal.Jup. Vandaag overigens mijn eerste examen goed doorstaan: organische reacties.

Die organische reacties was wel het leukste vak. Eén van de weinige vakken waarbij je ook echt een vaardigheid leert. Anders dan bepaalde vakken die je alleen maar nieuwe informatie leren.Mooi ik heb koolstof vrijdag. Is wel hardcore vak, niet normaal.![]()
Wat studeer je?Veel succes er meeMeh koolstofchemie, studeer Ind. Wet. Chemie (hoge school). Is toch samen met Ind. Chemie, de 2 zwaarste vakken, toevallig van dezelfde eindbaas.
Achja ga maar weer even verder brainpumpen, +500 blz en +700 slides, is voor mij toch stevige koek.![]()

Veel succes er mee
Ik ben inmiddels tot het besef gekomen dat de zoon van mijn zus buffer is dan ik (verhoudingsgewijs).
Dit is hem:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Check vooral de stevige onderarmen en benen! Binnen een aantal maanden kan ik hem laten deadliften![]()