Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Voorlopig zegt hij nog niets. Altijd moeilijk in te schatten na één keertje een oefening doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig zegt hij nog niets. Altijd moeilijk in te schatten na één keertje een oefening doen.
Algemeen eet ik zo'n 3 maaltijden per dag van gemiddeld 700kcal, tussendoor een dikke 2 liter melk, en s'avonds een halve kg kwark.y0 heb even je log een stukje gelezen en foto`s+ video`s gezien goed bezig! Maar kan niks zien over voeding bro, wat eet je eigenlijk op een dag? Krijg het idee als ik naar je kijk dat je te weinig eet, no offence constructief
Fijn weekend

Jup. Al zijn het nog redelijk 'zachte' PR's. Vanaf volgende week (67,5kg) wordt het echt werken.
Kom net van de winkel, ruime stretch jeans broeken. Ik kan eindelijk weer ademen zonder mijn knop los te maken
Oude broeken geef ik aan men broer, want geloof het of niet, die weegt nog bijna 10kg minder
Jup. Al zijn het nog redelijk 'zachte' PR's. Vanaf volgende week (67,5kg) wordt het echt werken.
Hij is 6 jaar.
Bijna, hij is boekhouder.
En hij is 25
+kwark, kom ik uit op 4000.
Algemeen eet ik zo'n 3 maaltijden per dag van gemiddeld 700kcal, tussendoor een dikke 2 liter melk, en s'avonds een halve kg kwark.
En het gaat blijkbaar goed, want ik heb nieuwe broeken nodig.
5 kleinere maaltijden wel ja. Maar 3 grote is makkelijker.Goed dat je bijkomt maar ik zou meer eten man. Waarom geen 5 maaltijden + kwark en 2 liter melk? Moet zeker lukken toch?
5 kleinere maaltijden wel ja. Maar 3 grote is makkelijker.

5 kleinere maaltijden wel ja. Maar 3 grote is makkelijker.
Results: A total of 16 men and 11 women completed the project. The 3M group had a strong tendency towards greater gain in LBM than the 6M group after twelve weeks of strength training
The 3M group had a 2.87% larger weight gain than the 6M group. Both groups had significant increases in strength in all test exercises. The 3M group had a larger strength gain in bench press, and triceps pushdown, and a larger strength gain for the upper body, and total body, than the 6M group.
Conclusion: In this study, three meals per day resulted in larger muscle- and strength gain from strength training when in positive energy balance than six meals per day over a period of twelve weeks.