Fitness Seller

Flying Fox log

y0 heb even je log een stukje gelezen en foto`s+ video`s gezien goed bezig! Maar kan niks zien over voeding bro, wat eet je eigenlijk op een dag? Krijg het idee als ik naar je kijk dat je te weinig eet, no offence constructief

Fijn weekend

• Topic Starter Topic Starter
y0 heb even je log een stukje gelezen en foto`s+ video`s gezien goed bezig! Maar kan niks zien over voeding bro, wat eet je eigenlijk op een dag? Krijg het idee als ik naar je kijk dat je te weinig eet, no offence constructief

Fijn weekend
Algemeen eet ik zo'n 3 maaltijden per dag van gemiddeld 700kcal, tussendoor een dikke 2 liter melk, en s'avonds een halve kg kwark.

En het gaat blijkbaar goed, want ik heb nieuwe broeken nodig.

Dude die nieuwe broeken hè...

Je weegt potverdomme al bijna 3 jaar dit gewicht. Natuurlijk slijten je broeken! En natuurlijk heb je dan andere broeken nodig!

J/k dude

Blijf eten!

Kom net van de winkel, ruime stretch jeans broeken. Ik kan eindelijk weer ademen zonder mijn knop los te maken :roflol:
Oude broeken geef ik aan men broer, want geloof het of niet, die weegt nog bijna 10kg minder :eek:

Jup. Al zijn het nog redelijk 'zachte' PR's. Vanaf volgende week (67,5kg) wordt het echt werken.

Kom net van de winkel, ruime stretch jeans broeken. Ik kan eindelijk weer ademen zonder mijn knop los te maken :roflol:
Oude broeken geef ik aan men broer, want geloof het of niet, die weegt nog bijna 10kg minder :eek:

Jup. Al zijn het nog redelijk 'zachte' PR's. Vanaf volgende week (67,5kg) wordt het echt werken.

is ie deaud ?

Ik kom op 3400 kcal...

Lol, daarnet was het hier voor de deur blijkbaar een kleine wedstrijd touwtrekken. Beesten van mannen die presteren op bier en meer bier, gesponsord door plaatselijke cafés.
Ik zag geen chocomelk, dus er was niemand van DBB.

Algemeen eet ik zo'n 3 maaltijden per dag van gemiddeld 700kcal, tussendoor een dikke 2 liter melk, en s'avonds een halve kg kwark.

En het gaat blijkbaar goed, want ik heb nieuwe broeken nodig.

Goed dat je bijkomt maar ik zou meer eten man. Waarom geen 5 maaltijden + kwark en 2 liter melk? Moet zeker lukken toch?

Dat een hogere frequentie in maaltijden op een dag zou leiden tot betere vooruitgang in massa en kracht is weer typische kletspraat van bodybuilders. Wetenschappelijk onderzoek heeft bijvoorbeeld al aangetoond dat 3 maaltijden per dag veruit superieur is aan 6 maaltijden per dag bij eenzelfde totale calorie-inname.

Hier een directe link naar dat onderzoek:
[Link niet meer beschikbaar]

Een paar citaten uit die tekst (3m = 3 maaltijden,6m = 6 maaltijden):

Results: A total of 16 men and 11 women completed the project. The 3M group had a strong tendency towards greater gain in LBM than the 6M group after twelve weeks of strength training
The 3M group had a 2.87% larger weight gain than the 6M group. Both groups had significant increases in strength in all test exercises. The 3M group had a larger strength gain in bench press, and triceps pushdown, and a larger strength gain for the upper body, and total body, than the 6M group.
Conclusion: In this study, three meals per day resulted in larger muscle- and strength gain from strength training when in positive energy balance than six meals per day over a period of twelve weeks.

4000 kCals bij 70kg is ruim voldoende, lijkt mij.

Ik snap jullie redenaties wel. Maar naast die 3 maaltijden drink ik ook nog dikke halve liters melk/chocomelk aan 400-500kcal, en een pot kwark van 500kcal. Als ik die "tussendoortjes" meetel als maaltijd, dan kom ik aan 7 per dag.

PR!! :roflol:

10eplcj.jpg

Terug
Naar boven