Fitness Seller

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
stickman.jpg

*Foto van vieze gast met anorexia*

Blegh. :(

Ik weet nog toen ik voor het eerst de 70 kg op de weegschaal zag. Had toen een shitload aan water gezopen, en geloofde men ogen niet. :eek: :roflol: :D!

Ow dat wist ik niet. :(

Antwerpen, woonende te Ranst, pompende te Merksem.

btw: volle melk is niet te zuipen man, halfvolle + nesquick ftw.

Volle melk is goed :) Effe wennen maar zeker te doen. Goed bezig Fox, niet te hard gainen anders tik je te vroeg mijn illustere 75+ kg aan. Als je dat tegen die tijd koppelt aan een BW bench heb je sterkere èrmpkes dan ik.

Volle melk is goed :) Effe wennen maar zeker te doen. Goed bezig Fox, niet te hard gainen anders tik je te vroeg mijn illustere 75+ kg aan. Als je dat tegen die tijd koppelt aan een BW bench heb je sterkere èrmpkes dan ik.
Kan je nog geen 75kg benchen dan?

Antwerpen, woonende te Ranst, pompende te Merksem.

btw: volle melk is niet te zuipen man, halfvolle + nesquick ftw.

ahh, men vriendin is ook van Ranst. Staat soms in de sol :thumbup: :)
en magere melk for the win!

@FF: 1jaar geleden was ik ook verdomd blij toen ik de 70kg won, en kzit nu aan de 80 (wel 16% of meer). Keep on bulkin!

Geen idee, denk het wel. Het interesseert me alleen niet. Niet om jou te k*tten ofzo maar m'n bench is wel de laatste lift waar ik me zorgen om maak. Deadlift, Squat, Overhead. All that counts.
Groot gelijk. Als ik niet met men heup zat, dan zou bench me ook veel minder kunnen schelen :p

Terug
Naar boven