BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Dat een hogere frequentie in maaltijden op een dag zou leiden tot betere vooruitgang in massa en kracht is weer typische kletspraat van bodybuilders.
Dat beweer ik niet. Wél staat vast dat je meer zal binnen krijgen met een grotere verspreiding, en dat is net mijn punt.
Heb je trouwens een duidelijkere studie? Met 27 mensen (trainden ze daarvoor à propos wel? ook dat kan een serieus verschil opleveren in belang van een uitgekiend schema.) heb je geen serieuze resultaten.
Schijnbaar niet, want het gaat véél te traag. Hij moet toch niet bang zijn om wat vet aan te zetten, dat zou zn kracht- en massagains enkel ten goede komen.
Ik snap jullie redenaties wel. Maar naast die 3 maaltijden drink ik ook nog dikke halve liters melk/chocomelk aan 400-500kcal, en een pot kwark van 500kcal. Als ik die "tussendoortjes" meetel als maaltijd, dan kom ik aan 7 per dag.
Die halve liters melk vind ik nu niet echt maaltijdwaardig. Waar is je koolhydratenbron? Zorg dat elke maaltijd e/k/v bevat. Niet enkel voor een evenwichtigere voeding maar ook om sneller dat hongergevoel weer op te roepen. Van enkel eiwitten te eten blijf je te lang verzadigd.
Bij kwark bv kan je gewoon een notenmix, havermout, rozijnen (erg lekker), fruit, ... toevoegen, dat eet weg alsof het niets is en het is minder eentonig.
En als je het erg makkelijk wilt neem dan een weightgainer bij de helft van je melk ofzo?
Groeien zal je!