Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is voer voor psychologen.Wat is dan de reden dat je geen zelfdiscipline en motivatie hebt?

Jullie hebben gewoon allemaal gelijk. Gisteren was ik maar wat aan het zagen
Ik ga weer beginnen met een beetje men voeding bij te houden, dan kunnen jullie nog specifieker bekritiseren
Vandaag:
Ontbijt:
-appelsiensap
-4 sneetjes brood met boursin, sneetjeskaas, een ei, worteltjes en tomaten
-Halve liter melk
-+700kcal
Middag 1:
-200g pitavlees + 2 pitabroodjes + worteltjes en looksaus
-halve liter melk
-+900kcal
Middag 2:
-Pannenkoeken
-halve liter melk
-+900kcal
avond:
-kipfilet met koriander en paprika met rijst
-melk
-+700kcal
Wat bedoel je?
5/6+1??Zorgen dat je 5/6+1 (kwark) maaltijden hebt per dag met in elke maaltijd een degelijke hoeveelheid eiwitten, koolhydraten (!!!) en vetten hebt. Schat je kcal liever te laag dan te hoog in.
Wat stel je dan voor? Geen fruit meer?Appelsiensap geeft je door de suikers een verzadigd gevoel waardoor je minder kan eten, moet weg.

Goed idee. Morgen is het hier markt, dan loop ik eens langs het notenkraampje.Voeg als maaltijd ook eens noten in, al begin je bij slechts 50g ofzo.. +/- 630kcal voor 100g. Voeg die in als extra maaltijden (50g per maaltijd).
Wat bedoel je?
5/6+1??
Dat kcal te laag inschatten doe ik nu ook.
Wat stel je dan voor? Geen fruit meer?
edit: en wat was dat daarnet over ongekookte rijst?![]()

Azo, ja, een schema had ik nog niet gemaakt.1) Van nul beginnen. Een compleet nieuw schema maken.
Ok, ik snap het.2) Ja ik bedoel 5 of 6 maaltijden en onder die 1 extra bedoel ik eigenlijk kwark, ik zie dat niet echt als volwaardige maaltijd omdat je verder geen kh-bron hebt bv, maakt dat is interpretatiegeneuk van mij, valt ntr wel te zien als een maaltijd.
Ik zal het er in het vervolg zo vaak mogelijk bijzetten.Ik vind je kcal nogal hoog uitvallen, daarom dat ik graag de specifieke hoeveelheden eens zag.![]()
Ja, maar je kan toch geen fruit eten zonder het sap ervan binnen te krijgen3) Tuurlijk wel fruit, ik vind fruitsap (in alle smaken) gewoon vreselijk verzadigend en de voedingswaarden zijn ook niet wat je zoekt, al is het beter dan niets in jouw geval. Beter eet je een appel of twee of een banaan voor het trainen.

Rijst vind ik dan weer vreselijk verzadigend. Ter vergelijking, 100g rijst (ongekookt) is al een stevige portie voor mij, terwijl ik met pasta dubbel zoveel binnen krijg.Dat over ongekookte rijst was "Het kan bv geen kwaad 2x125gr rijst per dag te eten, erg goede kh bron en je gaat er niet dood van.". Maar dat was nog een overschotje van mn eerste stukje tekst dat ik verwijderde en was bedoeld als reactie op de vermelding van "rijst" zonder hoeveelheid om je te pushen genoeg rijst te eten.![]()
)-250ml appelsiensap (sorry boto, maar die persappelsienen moeten op)
Dat vermoed ik ook idd.Dit kan je gerust drinken hoor! Waarschijnlijk bedoelde hij eerder appelsiensap in pakken, met toegevoegde suikers.

Dit kan je gerust drinken hoor! Waarschijnlijk bedoelde hij eerder appelsiensap in pakken, met toegevoegde suikers.

Rijst vind ik dan weer vreselijk verzadigend. Ter vergelijking, 100g rijst (ongekookt) is al een stevige portie voor mij, terwijl ik met pasta dubbel zoveel binnen krijg.

:Lekker uitgeslapen vandaag.
ontbijt/lunch:
-pannenkoeken met luikse siroop
-banaan
-kiwi
-900ml melk
-300ml appelsap
-+1200kcal