XXL Nutrition

Flying Fox log

Wat is dan de reden dat je geen zelfdiscipline en motivatie hebt?

Je haat jezelf en je lichaam niet genoeg. Dat is het probleem.

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben gewoon allemaal gelijk. Gisteren was ik maar wat aan het zagen :o

Ik ga weer beginnen met een beetje men voeding bij te houden, dan kunnen jullie nog specifieker bekritiseren :p

Vandaag:
Ontbijt:
-appelsiensap
-4 sneetjes brood met boursin, sneetjeskaas, een ei, worteltjes en tomaten
-Halve liter melk
-+700kcal

Middag 1:
-200g pitavlees + 2 pitabroodjes + worteltjes en looksaus
-halve liter melk
-+900kcal

Middag 2:
-Pannenkoeken
-halve liter melk
-+900kcal

avond:
-kipfilet met koriander en paprika met rijst
-melk
-+700kcal

late avond:
-500g kwark
-400kcal

verder ook nog een liter appelsap gedronken vandaag, 400kcal

Laatst bewerkt:
Bulkse!

Pannenkoeken zijn ook lekker !! :)

Jullie hebben gewoon allemaal gelijk. Gisteren was ik maar wat aan het zagen :o

Ik ga weer beginnen met een beetje men voeding bij te houden, dan kunnen jullie nog specifieker bekritiseren :p

Vandaag:
Ontbijt:
-appelsiensap
-4 sneetjes brood met boursin, sneetjeskaas, een ei, worteltjes en tomaten
-Halve liter melk
-+700kcal

Middag 1:
-200g pitavlees + 2 pitabroodjes + worteltjes en looksaus
-halve liter melk
-+900kcal

Middag 2:
-Pannenkoeken
-halve liter melk
-+900kcal

avond:
-kipfilet met koriander en paprika met rijst
-melk
-+700kcal

Ik zou gewoon van nul terug wat opmaken. Zorgen dat je 5/6+1 (kwark) maaltijden hebt per dag met in elke maaltijd een degelijke hoeveelheid eiwitten, koolhydraten (!!!) en vetten hebt. Schat je kcal liever te laag dan te hoog in. Appelsiensap geeft je door de suikers een verzadigd gevoel waardoor je minder kan eten, moet weg.

Post ook eens duidelijker de hoeveelheden?

Ik zou gewoon van nul terug wat opmaken.
Wat bedoel je?

Zorgen dat je 5/6+1 (kwark) maaltijden hebt per dag met in elke maaltijd een degelijke hoeveelheid eiwitten, koolhydraten (!!!) en vetten hebt. Schat je kcal liever te laag dan te hoog in.
5/6+1??
Dat kcal te laag inschatten doe ik nu ook.

Appelsiensap geeft je door de suikers een verzadigd gevoel waardoor je minder kan eten, moet weg.
Wat stel je dan voor? Geen fruit meer?

edit: en wat was dat daarnet over ongekookte rijst? :p

Voeg als maaltijd ook eens noten in, al begin je bij slechts 50g ofzo.. +/- 630kcal voor 100g. Voeg die in als extra maaltijden (50g per maaltijd).

Wat bedoel je?

5/6+1??
Dat kcal te laag inschatten doe ik nu ook.

Wat stel je dan voor? Geen fruit meer?

edit: en wat was dat daarnet over ongekookte rijst? :p

1) Van nul beginnen. Een compleet nieuw schema maken.
2) Ja ik bedoel 5 of 6 maaltijden en onder die 1 extra bedoel ik eigenlijk kwark, ik zie dat niet echt als volwaardige maaltijd omdat je verder geen kh-bron hebt bv, maakt dat is interpretatiegeneuk van mij, valt ntr wel te zien als een maaltijd.
Ik vind je kcal nogal hoog uitvallen, daarom dat ik graag de specifieke hoeveelheden eens zag. :)
3) Tuurlijk wel fruit, ik vind fruitsap (in alle smaken) gewoon vreselijk verzadigend en de voedingswaarden zijn ook niet wat je zoekt, al is het beter dan niets in jouw geval. Beter eet je een appel of twee of een banaan voor het trainen.

Dat over ongekookte rijst was "Het kan bv geen kwaad 2x125gr rijst per dag te eten, erg goede kh bron en je gaat er niet dood van.". Maar dat was nog een overschotje van mn eerste stukje tekst dat ik verwijderde en was bedoeld als reactie op de vermelding van "rijst" zonder hoeveelheid om je te pushen genoeg rijst te eten. :D

1) Van nul beginnen. Een compleet nieuw schema maken.
Azo, ja, een schema had ik nog niet gemaakt.

2) Ja ik bedoel 5 of 6 maaltijden en onder die 1 extra bedoel ik eigenlijk kwark, ik zie dat niet echt als volwaardige maaltijd omdat je verder geen kh-bron hebt bv, maakt dat is interpretatiegeneuk van mij, valt ntr wel te zien als een maaltijd.
Ok, ik snap het.

Ik vind je kcal nogal hoog uitvallen, daarom dat ik graag de specifieke hoeveelheden eens zag. :)
Ik zal het er in het vervolg zo vaak mogelijk bijzetten.

3) Tuurlijk wel fruit, ik vind fruitsap (in alle smaken) gewoon vreselijk verzadigend en de voedingswaarden zijn ook niet wat je zoekt, al is het beter dan niets in jouw geval. Beter eet je een appel of twee of een banaan voor het trainen.
Ja, maar je kan toch geen fruit eten zonder het sap ervan binnen te krijgen ???

Dat over ongekookte rijst was "Het kan bv geen kwaad 2x125gr rijst per dag te eten, erg goede kh bron en je gaat er niet dood van.". Maar dat was nog een overschotje van mn eerste stukje tekst dat ik verwijderde en was bedoeld als reactie op de vermelding van "rijst" zonder hoeveelheid om je te pushen genoeg rijst te eten. :D
Rijst vind ik dan weer vreselijk verzadigend. Ter vergelijking, 100g rijst (ongekookt) is al een stevige portie voor mij, terwijl ik met pasta dubbel zoveel binnen krijg.

Eten vandaag:
ochtend:
-250ml appelsiensap (sorry boto, maar die persappelsienen moeten op :p)
-havermout+melk+banaan
-gele kiwi
-300ml melk
-minstens 500kcal, havermout niet afgewogen

middag 1:
-hotdogs
-halve liter melk
-banaan
-+1000kcal

post-workout:
-halve liter chocomelk
-500kcal

middag 2:
-2 pannenkoeken
-390kcal

avond:
-Kalfsvlees met spaghetti en bolonaise saus
-900ml melk
-halve kg kwark
-+1500kcal

Laatst bewerkt:
Cycle 1, week 1, bench dag:

Bench:
5x30
5x42,5
5x50
9x55
assistance:
10x45
7x45
10x35
10x35
10x35

Shit zeg, tientjes met hoog volume, dat ben ik echt niet gewoon :p

Ring rows:
10xBW
9xBW
10xBW
10xBW
9xBW

Ring pushups:

7xBW
7xBW

Pulldown:
12x60
10x60

Triceps pushdown:
15x20
12x30

BB curl:
10x20
10x20

Goede start, toch

Succes verder met 5-3-1!

Dit kan je gerust drinken hoor! Waarschijnlijk bedoelde hij eerder appelsiensap in pakken, met toegevoegde suikers.

Oh ja dat bedoelde ik natuurlijk. Anders kan je het idd zeker drinken, erg goed. :D

Rijst vind ik dan weer vreselijk verzadigend. Ter vergelijking, 100g rijst (ongekookt) is al een stevige portie voor mij, terwijl ik met pasta dubbel zoveel binnen krijg.

Bij mij is het net omgekeerd en na een tweetal uur heb ik weer flinke honger. :o

Lekker uitgeslapen vandaag.

ontbijt/lunch :D :
-pannenkoeken met luikse siroop
-banaan
-kiwi
-900ml melk
-300ml appelsap
-+1200kcal

Namiddag:
-pizza
-900kcal

Tussendoortje:
-halve liter choco
-500kcal

post workout:
-600ml melk
-halve liter appelsap tijdens training zelf
-+500kcal

Laatst bewerkt:
Hoho.

pizza, friet en vleeskroketten, geen fancy voedingsschema's voor jou fox. je trainingsregimes zitte sowieso snor, gewoon elke dag vreten tot je strot niet meer kan.

Terug
Naar boven