AndroidHealthClinic

Flying Fox log

Succes, bulkse skinny bastard :fire:

• Topic Starter Topic Starter
Wat was dat kinderlijk. Ik failde met OH tweemaal op de 45kg, en bij bench op de 75kg. Ik veronderstel dat het met de eerdere ziekte te maken heeft, maar sowieso was ik ook zwak om mee te beginnen. Nuja.

De 1RM'en die ik zal gebruiken voor het schema zijn 35kg OH en 65kg bench.

2ni44zc.jpg

Ik ben benieuwd wat voor aantal reps dit zal geven in de laatste set.

No offence, maar je bent best wel slap. Hoe komt dat?

En als je 2 liter melk drinkt, een bak kwark eet, banaan, brinta, brood, avond eten en wat whey dan kom je niet aan?

SQ en DL doe je niet volgens schema ivm heup?

Wat zijn je doelen eigenlijk? Telkens ik dit log bekijk zie ik dezelfde lage gewichten...

Het wordt tijd dat je eens wakker schiet en deftig begint te trainen en te eten! Met heupnecrose is het idd wel vervelend, maar er zijn genoeg oefeningen die je nog kunt doen (focus dan wat meer op ub). Op bb.com zag ik laatst nog een bodybuilder zonder benen, wat bewijst dat alles mogelijk is als je het maar genoeg wil...

En als je 2 liter melk drinkt, een bak kwark eet, banaan, brinta, brood, avond eten en wat whey dan kom je niet aan?
Dan wel ja.

SQ en DL doe je niet volgens schema ivm heup?
Klopt.

je hoeft niet perse veel te wegen om sterker te worden
Maar het is wel makkelijker.

Wat zijn je doelen eigenlijk? Telkens ik dit log bekijk zie ik dezelfde lage gewichten...

Het wordt tijd dat je eens wakker schiet en deftig begint te trainen en te eten! Met heupnecrose is het idd wel vervelend, maar er zijn genoeg oefeningen die je nog kunt doen (focus dan wat meer op ub). Op bb.com zag ik laatst nog een bodybuilder zonder benen, wat bewijst dat alles mogelijk is als je het maar genoeg wil...
Volgens mij ligt het vooral aan het deftig eten, en niet het deftig trainen.

Mijn broertje van 15 drukte vanochtend 60kg strict overhead, Met een BW van 62kg.

Succes met Wendler.

Itastallion wilde even duidelijk maken hoe gay je bezig was/bent.

Dan wel ja.

Maar het is wel makkelijker.

Wat is dan het probleem, eet dan met dat godvergeten vieze dunne lichaampje van je. Mijn huisgenoot traint 1 maand en heeft al 5 x 5 x 35 OH gedaan, HOMO. (Ookal klinkt het niet zo, dit is opbouwende kritiek.)

Itastallion wilde even duidelijk maken hoe gay je bezig was/bent.
Ik heb geen vergelijking met prestaties van anderen nodig om te weten hoe ik er voor sta. Daar heb ik trouwens evenmin DBB leden voor nodig die niets anders te vertellen hebben dan dat ik zwak ben en meer moet eten. Daar is inmiddels genoeg aandacht aan besteed, het is nu aan mij.

Maar je doet het niet omdat?

Ik heb geen vergelijking met prestaties van anderen nodig om te weten hoe ik er voor sta. Daar heb ik trouwens evenmin DBB leden voor nodig die niets anders te vertellen hebben dan dat ik zwak ben en meer moet eten. Daar is inmiddels genoeg aandacht aan besteed, het is nu aan mij.

Gast, hou je log dan lekker in een schriftje bij als je niet constant wil horen wat je allemaal fout doet.

Maar je doet het niet omdat?
Wat doe ik niet? Goed eten? Gebrek aan zelfdiscipline, motivatie, of recenter, ziekte.

Dus samengevat, iedereen heeft me gezegd dat ik meer moet eten en dat soort shit. Ik heb iedereen daarin gelijk gegeven. Het heeft weinig nut om daar telkens opnieuw een discussie over te starten. Dat werkte eerder wel wat motiverend, maar nu is het gewoon irritant.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Gast, hou je log dan lekker in een schriftje bij als je niet constant wil horen wat je allemaal fout doet.
Dat is een optie, maar dat doe ik dus niet.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Bedenk in wat voor positie ik zit. Jullie zeggen wat ik fout doe, en ik weet het ook. Ik zeg dan dat jullie gelijk hebben. Zo kunnen we eeuwig blijven doorgaan. Irritant, maar geen groot probleem. Dus als jullie je er beter bij voelen, ga dan gerust jullie gang.

Terug
Naar boven