Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik weinig weeg.No offence, maar je bent best wel slap. Hoe komt dat?
En als je 2 liter melk drinkt, een bak kwark eet, banaan, brinta, brood, avond eten en wat whey dan kom je niet aan?
Dan wel ja.En als je 2 liter melk drinkt, een bak kwark eet, banaan, brinta, brood, avond eten en wat whey dan kom je niet aan?
Klopt.
Maar het is wel makkelijker.je hoeft niet perse veel te wegen om sterker te worden
Volgens mij ligt het vooral aan het deftig eten, en niet het deftig trainen.Wat zijn je doelen eigenlijk? Telkens ik dit log bekijk zie ik dezelfde lage gewichten...
Het wordt tijd dat je eens wakker schiet en deftig begint te trainen en te eten! Met heupnecrose is het idd wel vervelend, maar er zijn genoeg oefeningen die je nog kunt doen (focus dan wat meer op ub). Op bb.com zag ik laatst nog een bodybuilder zonder benen, wat bewijst dat alles mogelijk is als je het maar genoeg wil...
Mijn broertje van 15 drukte vanochtend 60kg strict overhead, Met een BW van 62kg.
Succes met Wendler.
Goed voor hemMijn broertje van 15 drukte vanochtend 60kg strict overhead, Met een BW van 62kg.
Ik heb geen vergelijking met prestaties van anderen nodig om te weten hoe ik er voor sta. Daar heb ik trouwens evenmin DBB leden voor nodig die niets anders te vertellen hebben dan dat ik zwak ben en meer moet eten. Daar is inmiddels genoeg aandacht aan besteed, het is nu aan mij.Itastallion wilde even duidelijk maken hoe gay je bezig was/bent.
Ik heb geen vergelijking met prestaties van anderen nodig om te weten hoe ik er voor sta. Daar heb ik trouwens evenmin DBB leden voor nodig die niets anders te vertellen hebben dan dat ik zwak ben en meer moet eten. Daar is inmiddels genoeg aandacht aan besteed, het is nu aan mij.
Wat doe ik niet? Goed eten? Gebrek aan zelfdiscipline, motivatie, of recenter, ziekte.
Dat is een optie, maar dat doe ik dus niet.Gast, hou je log dan lekker in een schriftje bij als je niet constant wil horen wat je allemaal fout doet.