AndroidHealthClinic

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
Net een pizza mozarella gegeten van Dr. Oetker.
Damn, 882 kcal, en dat zou je niet zeggen, het is zo binnen.

Bench press:
2x8x20
5x35
3x45

5x55
5x55
5x55

Hammer chin:
8xBW
5xBW

Supine grip chin:
5xBW
4xBW

Triceps pushdown:
15x10
20x15
17x15

Plate hammer curl:
20x5
20x5

Comments:
Ik had een lange, stresserende dag achter de rug met weinig eetgelegenheid. Toch nog redelijk goed getraind. Heel goed zelfs. Bench press voelde wel een beetje zwaar de laatste rep, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik de eerstvolgende paar trainingen nog niet zal stagneren.

Seated chain suspended press:
2x5x20
3x25
2x30
1x32,5

5x37,5 PR
5x37,5
5x37,5

Cable row:
10x15
10x25
8x35

8x45
8x45
11x45

Swiss Ball crunch:
10xBW
10xBW
10xBW

Swiss Ball reverse extension:
20xBW
20xBW
20xBW

(P)rehab:
band pushdown
band pullaparts
band BTN pulldown

Laatst bewerkt:
Bench press:
2x10x20
5x35
3x45
1x50

5x57,5
5x57,5
5x57,5

Hammer chin:
7xBW
6xBW
6xBW

Dips:
8xBW
7xBW

DB curl:
Links:
10x10
8x10
7x10

Rechts:
7x10
7x10
7x10

(P)rehab
band pushdowns
shoulder traction

Ik zit momenteel in ons nieuwe appartement aan zee. Mooie nieuwbouw, 3 slaapkamers, ruime badkamer en keuken. Goede locatie, veel winkels in de buurt.

Anyway, als ik hier vaak ga zitten, zoals in de vakantie weken aan een stuk of zelfs heel de zomer, dan wordt het trainen wat lastiger. Dus ik had bedacht om van die gymnastiek ringen mee te nemen. We hebben hier een mooie open trap waar ik ze aan kan hangen. Eén dezer dagen loop ik eens bij de brico binnen voor wat materiaal en maak ik er zelf een paar:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wish me luck.

Ik zit momenteel in ons nieuwe appartement aan zee. Mooie nieuwbouw, 3 slaapkamers, ruime badkamer en keuken. Goede locatie, veel winkels in de buurt.

Anyway, als ik hier vaak ga zitten, zoals in de vakantie weken aan een stuk of zelfs heel de zomer, dan wordt het trainen wat lastiger. Dus ik had bedacht om van die gymnastiek ringen mee te nemen. We hebben hier een mooie open trap waar ik ze aan kan hangen. Eén dezer dagen loop ik eens bij de brico binnen voor wat materiaal en maak ik er zelf een paar:

Wish me luck.

Goed geluk!

Wel mooi zo'n huisje aan zee. Genieten. Om daar te trainen kan je ook nog 2 planken nemen, daar gaten in boren op gelijke afstand (in het midden) en dat schuin inzagen. Dat vervolgens bevestigen aan 2 muren en er een stok tussen hangen. Kan je ook optrekken. En kettlebells is wellicht een idee.

Goed geluk!

Wel mooi zo'n huisje aan zee. Genieten. Om daar te trainen kan je ook nog 2 planken nemen, daar gaten in boren op gelijke afstand (in het midden) en dat schuin inzagen. Dat vervolgens bevestigen aan 2 muren en er een stok tussen hangen. Kan je ook optrekken. En kettlebells is wellicht een idee.
Iets "bevestigen" in de muur in dit prachtige nieuwbouw duplex appartement, dat krijg ik aan mijn ouders niet verkocht.
Maar pullups kunnen sowiso met ringen.

Kettlebells zijn met mijn heup een redelijk nutteloze investering.

Ok, ringen zijn gemaakt, even uitgetest.
WTF! Instant respect boost voor die atleten. Ik kan net dit:
Met veel moeite.

Eerste skill die ik moet aanleren om een beetje iets te kunnen doen is:

Pullups en zo gaan makkelijk, enkele pushups ook. Maar het is verdomme moeilijk een houding vast te houden met je romp boven de ringen.

ringen = pro, jwz.

Dit zijn ze:

2iut2ew.jpg

We hebben aan zee een open trap, dus kan ik de riem gewoon over de hoogste trede gooien en trainen.
Nu alleen nog mijn ouders overtuigen, want mijn moeder was compleet in horror toen ik het uitlegde. "Die trap is daar niet voor gemaakt". Het idee dat de trap instort ondermijn lichaamsgewicht lijkt me echter niet realistisch.

Tof!

Dat die trap instort onder jouw buffness is slechts een kwestie van tijd, beste vos. Verder stel ik een poll voor waarin men kan stemmen op hoe vaak jij nog 'aan zee' gaat zeggen in de komende vijf pagina's.

Veel succes dude, flink vreten en misschien wordt je een nieuw bench-only guru in het powerlift circuit.

Dat die trap instort onder jouw buffness is slechts een kwestie van tijd, beste vos. Verder stel ik een poll voor waarin men kan stemmen op hoe vaak jij nog 'aan zee' gaat zeggen in de komende vijf pagina's.

Veel succes dude, flink vreten en misschien wordt je een nieuw bench-only guru in het powerlift circuit.
:roflol::roflol::roflol::roflol:

Seated chain suspended press:
2x5x20
3x25
1x30

5x35
5x35
5x35

wat ring rows

Lying triceps extension: (EZ bar)
2x10x17

Reverse curl: (EZ bar)
2x12x17

Tussendoor ook nog wat met ringen gespeeld.

Cool dat je ringen hebt :)

Lukt een muscle up al? :p

Ik weet niet hoe lang jij bent, maar gaat dat wel in je rack?

Muscle ups gaan in principe niet in het rack. Maar misschien met wat beengeplooi.

Bench 3x5x60 en wat hammer chins, weinig tijd

Opm:volgende keer eens proberen een bepaald aantal reps op chins te halen in zo weinig mogelijk tijd.

Terug
Naar boven