Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit momenteel in ons nieuwe appartement aan zee. Mooie nieuwbouw, 3 slaapkamers, ruime badkamer en keuken. Goede locatie, veel winkels in de buurt.
Anyway, als ik hier vaak ga zitten, zoals in de vakantie weken aan een stuk of zelfs heel de zomer, dan wordt het trainen wat lastiger. Dus ik had bedacht om van die gymnastiek ringen mee te nemen. We hebben hier een mooie open trap waar ik ze aan kan hangen. Eén dezer dagen loop ik eens bij de brico binnen voor wat materiaal en maak ik er zelf een paar:
Wish me luck.
Iets "bevestigen" in de muur in dit prachtige nieuwbouw duplex appartement, dat krijg ik aan mijn ouders niet verkocht.Goed geluk!
Wel mooi zo'n huisje aan zee. Genieten. Om daar te trainen kan je ook nog 2 planken nemen, daar gaten in boren op gelijke afstand (in het midden) en dat schuin inzagen. Dat vervolgens bevestigen aan 2 muren en er een stok tussen hangen. Kan je ook optrekken. En kettlebells is wellicht een idee.
Dat die trap instort onder jouw buffness is slechts een kwestie van tijd, beste vos. Verder stel ik een poll voor waarin men kan stemmen op hoe vaak jij nog 'aan zee' gaat zeggen in de komende vijf pagina's.
Veel succes dude, flink vreten en misschien wordt je een nieuw bench-only guru in het powerlift circuit.