Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In 25 Minuten? Dat lijkt me goed te doen.Over dat chinnen: Ik heb ooit 100 reps in 25 minuten gehaald. Op het eind bloedde mijn handen, maar de spierpijn die ik daags erna mocht ervaren.... Het was hemels.
Ik dacht het als volgt te doen:Triples . En week na week stijgen in gewicht . Als je 5 triples haalt , 4tjes proberen . Daarna vijfjes . En terug triples .
Thx!
Daar zou ik niet op reken.FOXY SQUATTING !
Zou beestig zijn als je dit kan volhouden. Dingen zoals snatch e.d. kan je dat doen?
De dokter zegt: als het geen pijn doet, mag het.Wat zegt de orthopedist daar eigelijk van?
En voel je dan een ischemische pijn als je je heup teveel belast, of hoe voelt dat net?
Het is moeilijk te omschrijven. Het is een pijn die meestal opkomt na een tijdje stappen, en anders pas de volgende dag. Maar de necrose treedt denk ik sowiso op in mijn heup.Ischemie = als bepaald weefsel zonder zuurstof zit. Een hartinfarct voelt bvb zo aan, een soort van stekende of drukkende pijn die ev. betert als je stopt met je activiteit en rust. Als je dat niet zou doen dan sterft dat weefsel af door gebrek aan zuurstof (necrose).
Het is moeilijk te omschrijven. Het is een pijn die meestal opkomt na een tijdje stappen, en anders pas de volgende dag. Maar de necrose treedt denk ik sowiso op in mijn heup.
Ik zal het er nog eens met mijn dokter over hebben. De laatste keer zei hij dacht ik dat bepaalde activiteiten mijn heupnecrose in principe niet erger gaan maken, alleen meer pijn gaan doen.
Dus volgens mij is het een puur mechanische pijn, van een oneffen heupkop die gebruikt wordt.
.Met een tijdje stappen bedoel ik trouwens een kwartiertje, soms minder.Als het is na een tijdje stappen kan het ev. ischemisch zijn (zuurstofnood verhoogt), maar de dag erop is er zeker geen kenmerk van. Maar als klopt wat ie gezegd heeft dan is dat van die ischemische pijn wel fout, wou het gewoon even checken.