MuscleMeat

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
Bench:
5x30
5x40
2x50
1x60

3x67,5 PR (ging vlot)
3x67,5
3x67,5

Eerste set ging vlot, volgende wat minder. Ik heb ook duidelijk gemerkt (en gefilmd) dat de stang richting hoofd begint te zweven als het wat zwaar wordt.
Waar kan dat aan liggen?

Front squat:
5x20
5x20
5x30

5x40
5x40

Prehab:
-Band pullaparts
-hip traction

Filmpjes van bench en squat volgen.

Een kleine 3,5 jaar en ruim 8000 posts verder en nu nog steeds zo'n ecto? Geteisterd door blessures ofzo? Wel lef dat je de filmpjes durft te plaatsen met zo'n satéprikker postuur.

Een kleine 3,5 jaar en ruim 8000 posts verder en nu nog steeds zo'n ecto? Geteisterd door blessures ofzo?
Toen ik registreerde woog ik wel meer dan 10kg minder, en trainde ik elke dag op psuhups.
Een eerste echte poging tot serieus trainen kwam in april 2006, met bill starr. Geen idee waarom dat niet lang geduurd heeft, maar een 2de poging kwam pas in december 2006, toen ik met rippetoe startte. Enkele maanden goed volgehouden, en toen pas wat gewicht bijgekomen. Toen meer last van de heup gekregen, serieuze motivatiekiller als je plots 2/3de van je trainingen niet meer aankan.
Wat er daarna gebeurd is weet ik niet meer goed, maar ik denk dat ik even in de bodybuilding sectie een log heb gehad, dat ik geblesseerd ben geweest aan men middenrif, onderrug en schouder, en dat ik sinds de zomer van vorig jaar met bursitis heb te kampen.

Combineer dat met toch nog te weinig eten en veel lezen over trainen, en je krijgt een satéprikker met veel praatjes.

Wel lef dat je de filmpjes durft te plaatsen met zo'n satéprikker postuur.
Ik zit lang genoeg op het forum om mij weinig aan te trekken van hoe ik er uitzie in filmpjes.

Nu je blessureleed over is moet je beginnen bulken hé...

Tis wel een reality check, die 3,5 jaar.
Tijd voor pizza

Hoe gaat dat squatten met je heup? Last van?

t*ring Fox.. bulk er nou gewoon een kilo per week aan. Je bent veel te fragiel.

t*ring Fox.. bulk er nou gewoon een kilo per week aan. Je bent veel te fragiel.
Je hebt gelijk Jesaja, ik ga ervoor! Als mijn examens gedaan zijn weeg ik 70kg!

Ik denk met heimwee terug aan 3 keer per week squatten en pullen met starting strength, toen was 1kg per week om één of andere reden verdomd makkelijk.
Maar misschien was het omdat ik 55 kg woog.

Nice! Maakt een log wel intressant als er wat filmpjes bij gepost worden
Keep up the good work!

Greetz Greetje

Waarom pas na exaams serieus in de bulk vliegen. Tijdens de exaams zit je voor het meest van de tijd op je luie reet, kan je gemakkelijk +6 maaltijden per dag doen hoor.

Succes man, tijd om de daad bij het woord te voegen. :)
Een blessure is k*t, maar er valt toch meer uit te halen.

Waarom pas na exaams serieus in de bulk vliegen. Tijdens de exaams zit je voor het meest van de tijd op je luie reet, kan je gemakkelijk +6 maaltijden per dag doen hoor.
Ik zeg niet dat ik na de examens begin, ik zeg dat ik na de examens meer dan 70 weeg. Met andere woorden, het is nu dat het gebeuren moet.

Hoeveel kcal eet je nu ong. per dag dan? Succes met gainen.

Hoeveel kcal eet je nu ong. per dag dan? Succes met gainen.
Geen idee momenteel. Ik zou zo'n 3000kcal per dag moeten eten als ik de melk niet meereken, dan kom ik op een mooi totaal van een dikke 4000kcal uit. Eén dezer dagen zal ik nog wel eens exact bijhouden hoeveel het is, en of ik aan dat doel kom.

Ok top man, vermoeiende dag achter de rug, vergeef me :D
Geen probleem kerel;)

Je bench is iig wel aardig omhoog gegaan toch?

BULKEN !!!!

En dat gedoe voor je begint met bankdrukken mag wel iets minder uitgebreid naar mijn mening.

Terug
Naar boven