Fitness Seller

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bah, ziek...zweet...koorts...bibber....slaapwel

(ik ben ziek dus)

Dokter is net geweest, het is griep en een beginnende bronchitis. Trainen zal er even niet inzitten.

klote man:(, beterschap he

Verdorie.. jammer ja.. beterschap.

Je zou net als je pr's verbreken :(

Het is al stukken beter, maar het herstellen gaat langzaam. Ik ben net gestopt met antibiotica te nemen, dus mijn eetlust is weer aan het terugkomen en ik zal weer wat meer energie hebben.
Ik heb de laatste tijd ook veel pijn gekregen aan mijn gewrichten (vooral mijn knieën). Dat is nu ook al een beetje beter, maar de dokter heeft toch bloed getrokken, het zou maar eens één of andere reuma-achtige aandoening moeten zijn of een ontsteking. Volgende week resultaten.

Normaal begin ik vandaag weer stilaan met trainen. Terug met een fullbody schema dat er ongeveer zo uitziet:

dag 1:
squat
deadlift
OH-press
chin-up

dag 2:
squat
goodmorning
bench
row

dag 3:

squat
deadlift
OH-press
chin-up

Dat is zowat de basis, wat voor squatvariant, deadliftvariant, OH press,... ik zal doen, zie ik dan wel. En misschien hier en daar een beetje grip en core trainen.

Het zal zeker de eerste trainingen met lichtgewicht zijn, vooral voor squat en deadlift. Ik wil eerst weten wat er met men gewrichten is en sowiso kan ik best niet tot het uiterste gaan na zo lang ziek geweest te zijn.

Trouwens, wat is er met Jerommeke gebeurd? Ik herkende je niet meer :p

Ik zou op 1 dag je deadlift voor je squat zetten. Hetzelfde voor ub-push-pull. ( als je dat al niet van plan was )

succes ermee.

Resultaten van bloedonderzoek: niks te vinden. hoera

:thumbs: en nu weer hard er tegen aan!

haha die flying fox hoe vordert nu eigenlijk in BW?

haha die flying fox hoe vordert nu eigenlijk in BW?
2 weken ziek waarvan één week 3 toastjes per dag eten. Niet zo goed dus. Ik woog op het einde nog iets tussen de 55 en 56 kg. Nu weer een 57 kilo.
Een beetje 1 stap voorwaarts en 2 stappen achterwaarts dus.

Laatst bewerkt:
Toch maar weer gewoon rippetoe doen. Anders denk ik weer te veel na ipv te trainen :p

Squat:
5x20
5x30
3x40

5x50
5x50
5x50

Chin-up:

beetje opwarmen met sprong-chin achtige dingen
3xBW

5xBW+5 PR
5xBW+5
5xBW+5

Power clean:
3x20
4x23
3x30

3x35
3x36 PR
3x38 PR

Military press:
2x5x10
5x20

5x25
5x25
5x25 (ok, laatste rep was eigenlijk een push press)

Die power cleans gingen best goed. De vorm leek nergens naar, maar mijn rug was arched en de bar kwam op men schouders te liggen, dus ik ben tevreden.
Een beetje teleurgesteld met die presses. Ik ga de raad van Black rush opvolgen en de volgorde elke keer wat veranderen. Volgende keer mijn press als eerste na de squat dus.

Laatst bewerkt:
Erg goed kerel!!! Ondanks ziek zijn, en niet trainen!

:thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven