black rush
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moesten 5 sets zijn

Squat:
2x5x20
5x30
5x40
5x54 PR
5x54
5x54
Military press:
2x5x10
5x15
3x20
5x30 PR
4x30
4x30
Chin-up:
4xBW
3xBW
5xBW+6 PR
5xBW+6
3xBW+10
Power clean:
3x30
3x40 PR
3x40
3x40
Niet zo tevreden over power clean.
Die commentaar kreeg ik toen dat ik dat fimpje postte ook, werk ik aan. De volgende keer dat ik nog eens bench zal ik wel een nieuw filmpje maken.Zag wel dat je in je andere filmpje vrij plat op de bank ligt, zorg dat je je rug hol trekt, schouderbladen samen trekt en met je ellebogen naar binnen de stang naar je bovenste abs of onderkant borst laten zakken.
Ik had een tijdje geleden nog magerdere benen. Binnen een paar maanden spant die veel te wijde broekDamn fox wat heb je magere benen! Ik vind dat je bij de squat je bekken meer moet kantelen (in het naar boven komen moet je dan de "neukbeweging" doen zodat je bekken weer goed zit). Weet niet wat de rest ervan denkt?

)Ik snap je tot "naar voren kantelen", maar ben weer verward bij "stoten"Vind het er goed uitzien. Als je nog meer wilt kantelen, dan naar voren, dus: "stoten"
Wat ik mezelf het laatste half jaar heb aangeleerd is:
- Knieen naar buiten duwen
- Omhoog kijken (borst vooruit), upperback tight
- De bar iets lager op de traps
- Wordt explosiever, lijkt wel alsof je alles supertraag wilt doen. Vanaf halfsquat-positie moet die bar omhoog vliegen, liefst van je traps af (hogere snelheid=meer aanspraak motorunits= meer spiergroei=Flying Fox)
.Zeker wel! Als het goed is ben je bovenin veel sterker dan onderin, dus je moet gewoon accelereren!
Ik vind het wel vreemd dat voor een squat je net snel naar beneden en boven moet, terwijl je voor een bench dan weer beheersd en traag naar beneden gaat? Is het niet gevaarlijker voor de knieën om in één klap een meter te duiken?